1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Deze wedstrijd maakt mijn dag weer een beetje goed. :D
     
  2. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Mijn excuses. Het kwam al niet overeen met de rest van je bericht. Ben heel de dag al duizelig en alles om me heen draait, dus denk dat ik het vandaar niet goed las haha. :p

    Wel flink genieten dat Arsenal trouwens..
     
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Zelfs dan overschat je de premier league. Wat een paupercompetitie is dat geworden.
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.473
    Leuk Bevonden:
    8.450
    Moet je je voorstellen hoe pauper de eredivisie is. :+
     
  5. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Arsenal speelt echt een heerlijk eerste half uur. Sanchez is geweldig.
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.473
    Leuk Bevonden:
    8.450
  7. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    En PSV strijdt tegen het kampioenschap?
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Holy shit, wat een wedstrijd. Ajax volledig overklast. PSV ijzersterk, Ajax ongelofelijk slecht. Zo slecht als Veltman was, zo sterk waren Hendrix, Pereiro, Moreno en Bruma (lees je mee @FunkXual? ;) ).

    Pereiro, wat een baas _O_
     
  9. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    PSV zou ook geen potten breken in Engeland ;)
     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ja zelfs in de Liga BBVA
     
  11. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Eén zwaluw maakt nog geen zomer. PSV wint verdiend. Ditzelfde PSV verliest van Heracles, dus ja.

    Ajax is al een tijdje niet al te best. Dat ze ongeslagen waren in de competitie, zegt meer over de concurrentie dan over Ajax. ;-)
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.473
    Leuk Bevonden:
    8.450
    Tegen Groningen speelden ze wel goed. Maar dat kwam denk ik eerder door Groningen. :+
     
  13. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik weet niet of ik het hier al eens genoemd heb, maar van alle PSV'ers zou ik Locadia het liefste bij Ajax zien. Ik vind Milik totaal niet bij Ajax passen. FdB is ook niet tevreden over de spitsen want voor het 5e seizoen op rij is hij nu aan het experimenteren met een aanvallende middenvelder annex buitenspeler in de spits. Eerst was het Siem, toen Schone, toen Klaassen, toen Fischer.

    Als je er dan iemand neerzet, kies dan voor El Ghazi. Die is zo met zichzelf bezig dat je hem dan het beste op een positie kan zetten waarbij je bij Ajax op jezelf bent aangewezen. :+
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Bayern gaat ook even los tegen Dortmund
     
  15. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.657
    Leuk Bevonden:
    4.773
    Alleteringjezuscholera... Wat een schandalige vertoning vandaag van Ajax. Heb het in de kroeg maar op een zuipen gezet. Denk dat de Boer en Ajax na dit seizoen maar uit elkaar moeten. Was altijd een fan van hem maar dit is simpelweg niet langer houdbaar. De tweede helft leek niet eens op voetbal en in de 85ste minuut gingen de koppies bij Ajax al hangen en vonden ze het wel goed 8)

    Dik verdiende zege van PSV btw.
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2015
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Bazoer in Oranje als vervanger van Klaassen.
     
    FunkXual vindt dit leuk.
  17. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    En Elia ipv Promes
     
    Daz vindt dit leuk.
  18. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    De tijd van Frank is gewoon gekomen. Punt. Klaar. Heb enorm veel respect voor de 4 titels die hij ons heeft gegeven, maar eerlijk is eerlijk, dat waren geen titels dat wij nou echt duidelijk de beste waren, dat waren vooral titels dat wij de minst slechte waren. Het voetbal is niet om aan te zien, de keuzes die Frank maakt kan ik ook al wekelijks niet meer plaatsen. Ik las gisteren misschien nog wel het beste voorbeeld; Fischer begint na een maandenlange revalidatie eindelijk z'n vorm te pakken op de linksbuiten positie.. Niet de plek waar ik hem het liefst zie, maar wel een plek waar hij dus kan excelleren.. Maar Frank kiest ervoor om hem ineens weer in de spits te zetten, totaal geen positie voor hem.. Er is totaal geen vastigheid in het elftal. Milik kan er opeens niks meer van? Dat wekelijkse experimenteren van hem ben ik echt zat gewoon.

    Talenten die door zijn gestroomd, daar ben ik echt zeer content mee, maar ze zijn hierin gewoon doorgedraaid zoals al vaker is gezegd. Geen ervaring. Het is dodelijk. En dat is niet alleen de schuld van Marc Overmars. Denk dat Frank daar net zo hard voorstander van is.

    Gelukkig legde Arsenal vrij snel na de zeperd een heerlijke eerste helft op de mat, zodat het weekend toch nog op een mooie manier is afgesloten:+
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Gudelj en Heitinga hebben ervaring toch? Maar beiden deden gisteren niet mee inderdaad.
     
  20. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Neem PSV gewoon als voorbeeld, die hebben een veel gebalanceerder elftal. En veel meer vastigheden.
    Ik snap niet waarom Heitinga is gehaald? IK heb het met groot gejuich ontvangen, omdat ik denk dat die op eredivisie niveau iig nog van toegevoegde waarde kan zijn.. Maar Frank heeft elke week wel een excuus.. Dan zit die op 70% van waar hij moet zijn, dan op 80%, dan op 93%.. Kom op, percentages op niks gebaseerd..
     

Deel Deze Pagina