1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

  1. Sunbreaker

    42,2%
  2. Nightstalker

    26,7%
  3. Stormcaller

    31,1%
  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik begrijp dat. Destiny en mmo's in general maken gebruik van psychologische trucjes om mensen terug te laten komen en zo, maar ik denk dat xur nu met deze expansion echt niet nodig was geweest. Gewoon voor eens in de zoveel tijd een exotic of 1 exotic per week, maar niet op de oude manier. Daarvoor dropt gewoon teveel al in de wereld (wat overigens leuker is om mee te maken dan even wat coins in te leveren)
     
  2. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Ben benieuwd hoe snel ze dat patchen. 8 Exotics met 20 coins haha
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.063
    Leuk Bevonden:
    4.708
    Done! Games ingeleverd en leg versie voor slechts 27 euro bijbetaling gehaald.

    Nu aan het installeren. :9
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ach. Doe net de nightfall na 50 "three of coins" gekocht te hebben. 1 keer raden wat ik krijg als reward :+
     
  5. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Nog peeps hier die de raid aan het doen zijn? En toevallig streamen? Zo niet dan ga ik maar goth kijken.......
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Zo boeiend waren exotics toch niet? Nu opeens ervoor farmen
     
  7. tim15

    tim15 Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    1
    Heeft effect van die munt alleen zin op heroic?
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    nee elke ultra telt daarvoor.

    [​IMG]

    Shield Monk
     
    nawa vindt dit leuk.
  9. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Die gauntlets.

    You little Autobot. ;-)

    edit:

    JADE RABBIT is binnen. Heerlijke scout (bye bye VoC)
     
    nawa en Maddmonkey vinden dit leuk.
  10. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik heb nu een quest waar ik 3 speciale ultra's moet killen in de nieuwe raid, iemand met een groep die dit weekend een poging gaat wagen waar ik inmee kan doen? Ik zit op op 287 light
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wij zitten al vol. Helaas.

    @Hybrid hmm was idd nog niet gehotfixt, maar bungie gaat er wel wat aan doen.

    DeeJ_BNG 133 punten 6 uur geleden

    Well, good morning, Reddit!

    I was just conferring with the Design Team about how Three of Coins is performing in the wild. It is their assessment, and yours as well, given the context of the dialogue here, that the drop rates are too damn high. For now, this will play in your favor...

    You earned those coins. Have fun spending them. The Nine may be delighted that you're blowing them all now.

    As always, thanks for being an outstanding source of feedback and awareness. We like you just fine.

    DeeJ, out.
     
  12. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Zo vanavond ook even flink gas gegeven. Mooi 285 Light nu. Nog wel veel rare ben mijn legendarys aan het upgrade nog. Shotgun the 4th horseman gekregen exotic. Wat een shotty maar ook dikke recoil haha.
     
  13. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    ben toch een casuel? Bungie moet wel ff fixen dat ik nu al 6x de zelfde exotics gehad hebt.:+
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind het een beetje zonde dat exotics nu zo makkelijk vallen. Zeker welke bosses je kan killen daarvoor. Maakt het gewoon minder speciaal dan een legendary bijna. Is wel grappig nu maar als ze het snel fixen dan ben ik er niet rouwig om.
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Farmen is nou niet bepaald casual (alhoewel de lootdrops nu wel erg extreem zijn). Dan ben je meer iemand met een "die hard e-penis" om maar in de woorden te spreken van iemand hier op het forum :)

    Ik juich veranderingen als 3 of coins alleen maar aan. Maakt het spel alleen maar leuker
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    tot nu to 12 keer alpha lupi gekregen, ga denk ikmaar een winkeltje beginnen :+ gelukkig ook al een paar van de nieuwe exotics.Vind vooral die Zhalo erg nice
     
  17. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    Bruh that raid doe. We zitten nu op twee derde. Vanavond gaan we verder. Bungie heeft zichzelf en de VoG overtroffen. Jezus wat een coole setting. We hebben er nu 5 uur in zitten maar wel fully blind. Damn. Pro tip: red death
     
    AnubisNefer en Graveheart vinden dit leuk.
  18. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    KingGothalion heeft de raid in 6,5 uur gedaan. Was wel tof gedaan sommige stukken. Ze waren world's first?
     
    Graveheart vindt dit leuk.
  19. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    haha, het was geen poging om op je e-dinges te gaan staan hoor;)
    Ben het ook wel grotendeels met je eens hoor, het is fijn om speciale items te krijgen waarvan je denkt dat je opvalt of de enige er mee bent, maar zelfs bij Diablo (die ik soms nog eens opstart) haal ik gewoonweg 3-4 legendaries met nog geen paar uur spelen. En dat houd het ook voor mensen die gewoonweg minder tijd hebben ook interessant, dus ik ben daar blij mee.
    Ben dus ook blij met Xur, want zo kom ik nog eens aan een exotic (want voor ik aan het three of coins farmen kan beginnen is het alweer gepatcht waarschijnlijk). Destiny heeft gewoonweg een heel breed publiek en heeft voor iedereen mogelijkheden. Zo heb ik zelf bijvoorbeeld Skolas/POE op lvl 35 nooit gedaan. Ik heb er de tijd niet voor en ook geen zin in om een level boven mijn macht te grinden. Dan maar een casual zijn, het is gewoon niet voor mij en ik leg me daar bij neer.
    Geen idee wat Bungie allemaal geroepen en beloofd heeft, maar misschien is Xur dus wel niets voor jou?

    :thumbs:
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Met de normale Xur van year one had ook iedereen kans op een exotic ook al had je niet veel tijd. Deze versie slaat gewoon iets door. Ik snap het idee wel maar het is bizar dat je Draksis kan farmen die level 20 is ofzo voor de meeste rare engrams in de game. Ze moeten er een timer opzetten en er voor zorgen dat de kans groter wordt bij Nightfalls, raids en misschien Heroic strikes. Niet bij Draksis of Eye of the Gatelord missies.
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2015

Deel Deze Pagina