1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Motorsport 6

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 13 jan 2015.

  1. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Naah ik bedoelde echt driften, met punten. :)
     
  2. lawaai

    lawaai Active Member

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    23
    Ultimate edition besteld, 10-09 mag ik los :) Ik vind het super rijden, piepende banden en heb veel gevoel in de auto (simulatie is nog steeds ruk met controller overigens :D )

    Trouwens voor wie m goedkoper digitaal wil bestellen, kijk eens naar het bestellen van gift cards in andere landen ;-)
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tof gemaakt.

     
    Rik Fast en HRT WietHoK NL vinden dit leuk.
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Erg jammer inderdaad.. heb hier ook elke Forza fysiek in speciale editie liggen dus erg jammer dat het nu via een digitale editie gaat wil ik de Deluxe Edition hebben. =(
     
  5. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Forza 6 wordt de eerste waarvan ik een seasonpass ga kopen! :D
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2015
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  6. Rik Fast

    Rik Fast Rik Fast in search for speed.

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb tevens de ultimate gekocht...en een stuur eventueel ook nog (is nog niet beslist). Dan krijgen de kids maar geen air jordans maar wear jorduns :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

    Mijn T500Rs zou kunnen werken met een chronusmax dongle maar dan geen feedback en een hoop problems. Dus wellicht de thrusmaster xbox one base, sturen heb ik al en pedalen ook.

    Ik wil dit topic niet spammen met mijn video's maar hier is mijn laatste van de demo. Hierin zit tevens mijn voorlopige conclusie.!!! |:-



    <3 Peace <3
    Rik.
     
  7. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Staat al een paar weken in de pre-order hier. En geen spijt na de demo.

    Minpuntjes:

    Die plassen, come on! Gaat nergens over. Juist op een circuit is een goede afwatering, anders word de race afgevlagd met rood.
    Het wordt mij iets té arcadeachtig in de career. Maar dat mag de comptitiedrang op het leaderbord en pret met xbwr cups niet drukken. Career doe ik erbij.
    Ik zie liever nóg meer tracks dan forzavista. Wat dat betreft doe pcars het veel beter.
    Handling vind ik minder dan pcars, maar zeker goed genoeg.

    Pluspunten
    Keus zat qua autos. Dat vind ik dus het grootste minpunt bij pcars.
    Tunen zal bekend zijn als voorheen. Veel praktischer dan pcars
    26 tracks is een verademing ten opzchte van fm5
    Superstrakke graphics!

    Kortom, ik ken niet wachten. Welke upgrade ik koop weet ik nog niet. EarLy acces vind ik niet zo spannend, want dan ben je verplicht om digitaal te kopen. En 109 euro vind ik wel errug veel voor extra autos waar ik altijd weinig mee race.
     
    Rik Fast vindt dit leuk.
  8. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Hoe stel je ook alweer de autoclutch in op de tx?
     
  9. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Spa night footage dames!

     
  10. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Volgens mij mode en dan A knop. Dacht ik te zien op YouTube inside sim racing, wist ik ook niet tot op vandaag
     
  11. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Druk maar op de like button wie er 19 september om middernacht een aantal nachtrCes wil rijden in FM6. Overall winnaar mag zich kronen tot The Night Rider......
     
  12. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Is autoclutch niet bijde versnellingbumpers en a tegelijk
     
  13. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Mode + A.

    Ben vanavond aan de slag gegaan in fm5 met een auto met goede griptune. Ik wil namelijk voor fm6 direct met een goede setup voor mn tx aan de slag. Ferrari F50 op Spa. Op 1 of andere manier krijg ik de settings niet goed. De voorwielen vliegen supersnel in het rood bij een beetje snelle bocht. Terwijl ik dat met mn controller dus niet heb!!
    Wat doe ik verkeerd?
    Heb mn dor in de game op 360 gezet. Dat scheelt een hoop gezwabber tov 900 dor.
    Er zit nu ca 3 seconden verschil tussen mn controller rondetijd en mn tx ronde tijd. Ik slip erg vaak de bocht door met de tx......
     
  14. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Kan je een filmpje maken met telemetrie? Misschien stuur je teveel.

    Ik zou je stuur trouwens op 540 proberen. Veruit de beste mix tussen twitchy en vloeiend in mijn (en vele andere) mening. :)
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  15. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    540 is the way to go in Forza, probeer eens het verschil te voelen met sim en normaal steering, dat scheelt ook per auto voor een goed gevoel imo
     
  16. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
  17. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Gewoon starten op 75% van het tempo (vroeg remmen, versnelling hoger dan normaal etc.) waarvan je denkt dat mogelijk is, auto laten rollen in de bocht en niet meer sturen dan nodig. Je kan in de telemetrie naar rechts bladeren totdat je de frictie per band ziet. Zo kan je monitoren wanneer je teveel stuurt. Als je lijnen goed zijn dan pas vol gas en naar juiste rempunten kijken.
     
  18. Rik Fast

    Rik Fast Rik Fast in search for speed.

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    10
    Je rijdt snelle tijden dus vaardig ben je zeker :thumbs:

    Hoi ik heb even gekeken naar je tx stuur video:mad:ps ik ben geen pro dus kijk maar wat je ervan vindt)

    Als je op een recht stuk hard rijdt en er komt een bocht naar rechts -> dan blijf je te lang in het midden van de weg, op het laatst ga je naar links om vervolgens naar rechts te gaan. De gewichts-verplaatsing in de auto in dit korte moment verstoord de balans van de auto en daardoor wordt sturen lastig. Met een controller kun je de ontstane drift makkelijker opvangen dan met en stuur, maar sneller is om gelijk links te rijden als je recht af moet.

    Je remt wellicht te laat, raak de binnenkant van de bocht (apex) om daarna met steeds meer gas de bocht uit te komen. doordat je nu pedalen hebt kun je gas ook veel beter doseren waardoor slip minder nodig is. Minder slip is meer snelheid :)

    Het rijden met een stuur en met een zwevende camera achter de auto is lastiger (voor mij althans). Je gaat reageren op de beweging van de achterkant van de auto en deze is niet bepalend voor het sturen, dat zijn je voorwielen. vanuit de cockpit kun je een auto veel preciezer zetten.

    Rempunten zoeken en hard remmen in begin maar als je merkt dat de wielen gaan blokkeren de rem losjes doen, blokkerende wielen kunnen nu eenmaal niet meer sturen.

    Remmen moet gereed zijn voordat je de bocht ingaat, je kunt lichtjes "trail braken" dwz lichtje remmen in een bocht.

    Gebruik de hele breedte van de baan (buiten binnen buiten)

    Eigenlijk als je voelt dat het rijden makkelijk gaat ga je vaker in één keer seconden sneller.

    }:] Peace }:]
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2015
    Surreallistic, Insane/Erret en Dranx vinden dit leuk.
  19. 360degrees

    360degrees Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    2
    Heeft Forza 6 wel een career mode? Ik vind de game wb graphics echt heel mooi maar Forza's 5 career mode was echt super ruk! Nooit gehoord van een race waar het niet uitmaakt of je nou 3e of 2e wordt. En die drivatars is een heel goed idee maar extreem slecht uitgevoerd. Forza 5 career mode vond ik na 2 uur spelen al saai...
     
  20. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Yep er zit een career mode in waar je begint in een lage klasse. Je moet dan (in het begin in ieder geval) elke race in de top 3 komen om naar de volgende race te mogen.
     

Deel Deze Pagina