1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Bloodborne sowieso
     
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ga gewoon naar de MM en kijk wat er ligt en wat je interesse heeft............
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Een nieuwe Dragon Quest?
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Dragon Quest XI ja.
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    /slurp
     
  6. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Armello is echt een vet bordspel. Wel erg complex nog en zal even duren voordat ik alles begrijp, wat te doen in bepaalde situaties en totale overview heb van wat er allemaal gebeurd op het bord.
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik moet zeggen dat ik me erg vermaak met Risen 3 Enhanced Edition. Toch gewoon een lekkere westerse RPG met Gothic vibe. Lekker veel te exploren, niet te veel bij het handje genomen, enorm veel quests. Wel natuurlijk minder gepolijst dan een AAA titel, maar gewoon goed!
     
    Makkabeer vindt dit leuk.
  8. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Ik ben net als jou ook zo'n grote rpg fan die zelfs van dit soort rpgs kan genieten die duidelijk een heel stuk minder zijn in niveau. Een lachertje natuurlijk in vergelijking met bv Dragon Age, Elder Scrolls en Witcher. Toch erg leuk om te spelen. Althans deel 2. 3 heb ik op me hd staan maar nog niet gespeeld.
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Heb sinds deze week Driveclub.. Vind het maar so-so. Wellicht dat ik Need for Speed ook nog als racer haal, maar hoop dat GT7 binnenkort bekend wordt gemaakt.

    Deze winter ga ik maar eens serieus gamen dan, heb nu ook PSN+. Sowieso ga ik Uncharted collection halen.

    PS, even een noob vraag: zijn de US PSN prijzen echt veel goedkoper? Nog ergens een heldere handleiding hoe ik daar het beste games kan spelen met mn EU account?
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Tegenwoordig amper nog. Volgens mij 5-6 euro korting op 50 dollar cards.
    Je hoeft alleen maar dat US account als home account in te stellen en de spellen zijn dan ook op jouw EU account beschikbaar en gewoon te spelen mits er internet verbinding is.
     
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Inderdaad! Op de PC toch best een populaire franchise. Heb hem net uitgespeeld. Einde was wat minder, maar ik heb me er een behoorlijke tijd goed mee vermaakt. Op de bazar ermee en vanavond eens kijken of ik fut heb om met MGSV te starten ...

    @Makkabeer Deeltje 3 op de HD, toch niet een 'kopietje' he ? :eek:
     
  12. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.778
    Ik wil deze ook nog zeker gaan halen!

    Kreeg alleen deze week ook The Witcher binnen en aan het einde van de maand ook weer NBA 2k16... Heb waarschijnlijk voor deze 2 spellen al geen tijd :confused:
     
  13. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Nope gewoon van de ps store. Ps1 was me laatst omgebouwde console. Daarna gewoon alles gekocht
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ah, Ok :) Wel duur. 40,- toch ?
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ah.

    Dus het is eigenlijk beter om met vrienden samen 1 game te kopen en beide accounts op je PS4 te activeren?
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Je kan maar 1 account als home-/hoofd account hebben op een console. Gamesharen doe je door elkaars account in te stellen als home account en vervolgens speel je beiden op jouw eigen account. Maar om antwoord te geven op je vraag, ja. Veruit de beste optie zolang je dezelfde interesses hebt qua games.
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Naja ook al heb je maar enkele games die je samen deelt... De rest koop je gewoon zelf :p
     
  18. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik ben nou net klaar met wolfenstein the old blood, en damn wat een vette game!!!
    maar er komen toch meer episodes van? weet iemand wanneer die komen?
     
  19. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Er is een Tearaway Unfolded demo in de store.

    Nice, twijfel een beetje of ik deze wel zal halen aangezien ik de Vita versie ook heb...benieuwd of het genoeg anders is voor een aankoop.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Lekker achter gekomen om kwart over 5 :+?
     

Deel Deze Pagina