1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Je snapt toch wel dat een slaande beweging voldoet voor rood? Dat zijn letterlijk de spelregels.
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Precies, die slaande beweging was nergens voor nodig en is gewoon rood. Ophouden met die streken.
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Laat ik iemand even een corrigerende tik geven. Vlak voor de neus van de grensrechter. Tijdens een zeer belangrijke EK kwalificatie.

    Nooit fan geweest van BMI. Speelde zijn beste wedstrijden in het shirt van Feyenoord. Na zijn transfer vind 'ie het allemaal wel prima
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Wat dacht je van Ronald Koeman. Die lacht zich de ballen uit zn broek.
     
  5. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Zet gewoon heel jong oranje neer. Die hadden het nog beter gedaan.
     
  6. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Na die rode kaart voor BMI heb ik de wedstrijd direct afgezet, wat een wijvensport is dat voetbal tegenwoordig! (natuurlijk niet slim, maar diegene die uitdaagt en theater maakt is wel heel erg in het voordeel zo, heeft niets meer met voetbal te maken)

    Met die rode kaart word dat aanstellerige gedrag ook alleen maar gestimuleerd... Enkel nog rood bij een doodschop zeg ik! :D
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.437
    Leuk Bevonden:
    17.531
    Juist ja..
     
    Rampage vindt dit leuk.
  8. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.761
    Dit.
    Wat ben je dan ongelooflijk dom zeg. Beheers je gewoon voordat je een heel land van een EK afhoudt.
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Beheersing is moeilijk voor die jongen. Heeft vaker probleempjes om zichzelf in te houden. Snap sowieso niet waarom Blind uberhaupt nog steeds vasthoud aan BMI. Zwakke schakel achterin. Zo laks in z'n handelen. Bah. Nu winnen van Turkije. Je mag geen reet meer weggeven.
     
  10. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Sigthorsson begint met iets wat lijkt op vrij worstelen... BMI's beweging met zijn arm vind ik niet meer dan een beetje wegduwen, echt geen overdreven slaande beweging. (zijn arm kan ook haast nergens anders heen) Dat het slachtoffer daarna doet alsof zijn oogkas in puin is geslagen word dus wel goedgekeurd. :confused: Theater = spelverderf!

    Nog voordat beide spelers op de grond liggen klapt de arm van Sigthorsson ook in de nek van BMI, dat is dan toch ook rood?! :+
     
  11. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Daar kreeg Siggy ook geel voor.

    Dat BMI en Gregory speelden snapte ik niets van, zeker vd Wiel niet. Daar heb je zo drie betere opties die al wel minuten hebben gemaakt dit seizoen voor.
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Theater is nergens voor nodig. Moet je eens naar Theaterschool Barcelona kijken. Die zijn daar ook heel goed in. Busquets en Neymar vooral. Zum kotsen!

    Valt gewoon niet goed te praten... ontzettende stomme rode kaart.

    Ik zeg, van Dijk in de basis. RB vervangen met iemand die WEL durft i.p.v een actie wil starten en dan inhoud. Ola John / Promes i.p.v Robben. Geen Narsingh a.u.b. Die komt nog geen pot pindakaas voorbij.
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  13. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik snap ook niet dat Janmaat niet bij de selectie zit. Die zou bij mij als RB starten, doet het ook verdienstelijk in Newcastle.
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Van der Wiel heeft bij PSG amper gespeeld en is veroordeeld tot de tribune. Die jongen kan beter z'n veel te lekkere vriendin gaan palen i.p.v voetballen. Het word gewoon tijd voor verjonging. Gastjes die WEL willen en DURVEN te voetballen. Mocht Nederland het EK niet halen is het einde tijdperk van Van Persie, Robben, Sneijder, Huntelaar ...
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Denk juist dat Narsingh icm Huntelaar wel kan werken. Op links heb je met Depay al iemand die naar binnen trekt dan is het wel fijn om ook iemand te hebben die Huntelaar wel met een voorzet kan vinden. Aan de andere kant wil ik Promes ook wel een keer zien, schijnt het redelijk goed te doen in Rusland
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Narsingh erin vond ik geen gek idee. Kwam een paar keer langs z'n man ook. In combinatie met een spits is het wel een wapen. Om daarna Huntelaar eruit te halen is wel een blijk van volledig ondoordacht wisselbeleid. Om op het laatst ook nog een snelle flankspeler erin te brengen als Depay en Narsingh er al instaan en de tegenstander nul ruimte weggeeft achterin. Had dan Van Persie of (nog beter) de kopsterke Luuk de Jong er in gebracht.

    Depay - De Jong - Robben
    Strootman - Sneijder - Wijnaldum
    Willems - Blind - De Vrij - Janmaat
    Cillessen

    Was het maar zo'n feest.

    Btw, penalty van IJsland was wel hilarisch slecht van Cillessen.
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.437
    Leuk Bevonden:
    17.531
    Heeft die gast ooit in zn carriere wel een penal gepakt?
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Nee
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    De reden waarom ik het van Gaal nog steeds aanreken dat die tegen Argentinië niet hetzelfde deed als in de kwartfinale, of 8ste, weet dat zo gauw even niet meer.

    Heb je iemand die penalty's kan stoppen en lekker intimideren, en nog een wissel over, wisselt die een veldspeler. Hij had het kunstje tegen Argentinië heus nog wel een keer kunnen doen.
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.437
    Leuk Bevonden:
    17.531
    Doei EK
     

Deel Deze Pagina