1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vote to Play - Stem op een van de drie plus games!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Dr0kz, 14 aug 2015.

  1. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    [​IMG]

    Vanaf nu kunnen we af en toe kiezen uit 3 PS4 games om op te stemmen!
    Degene met de hoogste aantal stemmen zit volgende maand bij de Instant Game Collection van PS+, de andere twee krijgen een korting.
    Je kunt je stem gedurende de periode altijd nog veranderen.

    Stemmen doe je simpel in het What's New tab, daar kun je tevens trailers en bullshots bekijken :
    [​IMG]


    Ik betwijfel dat dit echt de oplossing is tegen het gezeur van gasten zonder smaak en waardering maar als de korting van de 2e en 3e game hoog genoeg is zijn we een stuk beter af uiteindelijk.​
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2016
  2. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Keuzes voor de maand September!
    [​IMG]

    Armello


    Grow Home


    Zombie Vikings





    Ik heb persoonlijk op Zombie Vikings gestemd omdat ik veel couch co-op maar dat Grow Home de stemmen leid is eigenlijk helemaal niet erg, ziet er ook bijzonder vet uit.

    We hebben iig weer een top maand voor de PS4!
     
  3. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik zocht bij de keuzes naar de optie "overige", niet kunnen vinden helaas.


    Leuk concept btw.
     
  4. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Na het zien van de trailers wist ik dat Grow Home zou gaan winnen. Zelf op Armello gestemd maar Grow Home is prima als winnaar. Lijkt me ook leuk om te doen. Zombie Viking lijkt me ook wel geinig
     
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ook op Grow Home gestemd....lijkt me het leukste.
     
  6. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
  7. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Uiteindelijk best slechte deal met Grow Home. Goedkopere game dan de anderen en geen plat trophy :mad:

    Opzich wel toffe game maar als ze het op zo'n cheap grafische stijl gooien had ik een stabielere framerate verwacht en zeker niet de sync problemen. Nou ja iig wel leuk om een keer door te spelen.


    Van het weekeind met z'n 4e en een vat bier Zombie Vikings doen iig, hopelijk is die net zo geweldig als Caste Crashers toen :thumbs:
     
  8. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Nieuw ronde nieuwe kansen!



    Action Henk word het voor mij iig, lijkt me best tof en zeker met vrienden. Als ik kan vergelijken met de legendarische Rayman muzieklevels is dit precies waar ik op zit te wachten:thumbs:

    Android Assault Cactus belooft ook wel wat te worden maar morgen komt alweer Helldivers, dan heb ik daarna niet echt veel zin meer in weer een TSS denk ik.

    Broforce doet mij teveel denken aan Mercenary Kings, wat ook al niemand met mij wilde spelen :+
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik vote wel niet... De fucq
     
  10. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Hmm, Bro Force lijkt me wel tof, Action Henk is wel lekker apart.....nog effe over nadenken (= filpmjes kijken).
     
  11. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Action Henk!
     
  12. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Je kunt inmiddels stemmen, en dat doen we natuurlijk op Action Henk :thumbs:!


    :9
     

Deel Deze Pagina