1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 4 sep 2012.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Het is volgens mij al uitgelegd, maar wat zijn die GMP ook al weer? Ik wil een nice sniper maken maar ik kom een hele boel GMP te kort.
     
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ingame geld....missies doen dus, troepen erop uit sturen en cash komt binnen.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Troepen erop uit sturen? Ik neem aan dat dit via Mother Base moet? Ik heb die optie zo te zien nog niet. Waar staat het onder? De game heeft het me iig nog niet laten weten.

    Twee andere dingetjes. ...Die resources zoals Fuel resourced, Biological material etc...Het is de bedoeling dat ik dat allemaal verkoop? En dat Fulton device, ik kan hem niet meer gebruiken, hij is empty. Hoe vul je dat bij?
     
  4. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    awesome... Hoe dan? :p
     
  5. Kleenex

    Kleenex Zakdoek van het jaar

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    1
    Die Fulton kun je bijvullen door een supply drop te vragen via mission menu. Zelfde voor ammo, supressor.

    Fuel, biological etc. heb je nodig om de basis uit te breiden en wapens te maken.
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ik denk dat het komt omdat ik de savefile van GZ geïmporteerd heb. Ik moest een verdwaalde Motherbase troep van 9 jaar geleden vinden.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Top bedankt.

    Dat laatste.....ok dus beter de boel echt niet verkopen. Waarom kunnen we het eigenlijk verkopen?
     
  8. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Nice man. Ga het even proberen als ik thuis ben
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Oh god (spoilers eerste Boss battle)

    Dat gevecht met Quiet, holy shit _O_

    En dat filmpje er na!
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2015
  10. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Nee, Hideo komt gewoon voor iedereen als side ops missie, ik denk dat de side ops missies random unlocked. Maar als je er genoeg afmaakt dan krijg je hem wel uiteindelijk. :+

    (Ik heb hem trouwens ook zonder dat ik de Ground Zeroes sava data heb)
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2015
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Zit er een tijdlimiet in? Dacht dat Ocelot in eerste missie aangaf dat het binnen drie dagen moest? Zit nu anderhalve dag wat rond te lopen haha.
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Die eerste missie wel ja. Sowieso die eerste missies gelijk even dien, dan is het rondklooien veel leuker.
     
  13. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    3 exemplaren gekocht bij mediamarkt. 3=2 betalen. Kreeg ze mee voor 49,50 euro per stuk ( budgetgaming prijzen houden ze aan )
    Dus 3 voor 99 euro. 2 verkocht voor 45 euro. Ik heb zo dus metal gear 5 voor 9 euro :)
     
    Weggooi32 vindt dit leuk.
  14. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Heb je haar met je tranqpistol gedaan? Duurt lang man. Tof, dat deuntje dat ze fluit trouwens.
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Uiteraard, nog steeds geen kill gemaakt. En dat neuriën was inderdaad tof gedaan. Al die details zijn echt awesome. Ook dat muziekje als ze daar opgesloten zit in de Motherbase :D
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    In de mother Base zie ik bij staff management een dude staan die een A+ heeft voor een bepaalde ability. Het lijken twee zwaarden te zijn en dat staat voor gunman. Waar assign ik hem het beste naar toe dan? Ik kan hem nog niet op missies sturen, zal wel later komen dan? Of is dat toevallig de Direct Contract optie?
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Combat komt later in de game.
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Iemand die al behoorlijk ver is qua story en zonder spoilers wil vertellen of je qua missies diversiteit krijgt?

    Zit pas bij missie 4, maar mag hopen dat ik snel wat anders ga doen. Vooralsnog doet het open world gedeelte me weinig, geef mij maar gewoon een verhaal en missie stijl zoals de voorgaande games.

    Niet dat er iets mis is met de game, gameplay is top, intro was gewoon Oscar worthy en sowieso zijn alle cutscenes weer smullen. Weet zeker dat op dat gebied de game alleen maar beter gaat worden. Maar ik kies structuur van levels uit voorgaande games nu al boven dit en het hele Mother Base gebeuren.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ben ik ook benieuwd naar. Reden dat ik hem ook niet gehaald heb. Open wereld voelde steeds niet goed.
     

Deel Deze Pagina