1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Nou, vroeg me dat gewoon af. In Cata en LK content ram je door alles heen met slagen van 5- 600K per stuk.

    Is dit in MOP nu ook zo, of vertel me dan in elk geval aub hoe het wel zit. Ik ken dat hele systeem niet goed.
     
  2. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Er is alleen een 300% exp potion, geen 300% damage :)
     
  3. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Heeft te maken met de stats/item squish. Op de lagere levels doe je vele malen meer damage dan op hogere. Naarmate je in hogere gebieden komt neemt de stat squish af en doe je minder damage.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Bedankt. Ik ben I level 687, dus moet wel het nodige MOP content solo kunnen doen, ook op HC.

    Word wat als Legion uit is, dan zitten er ook weer veel in MOP.

    Woensdag is toch de komst van 6.2.2 of klopt dat niet?
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Fuck Yeah, ze hebben eindelijk die blueprint bug in Shipyard gefixed. Werd tijd, heb al over de 50 missions gedaan, want die ach kreeg ik wel.

    Ik zou dus eindelijk morgen met shipyard verder kunnen, en hopelijk voor volgende week woensdag ook verder met de legendary quests.

    Ik moet en zal mijn tweede leg halen. Probeer die in ICC ook al, maar moet iets bij Purtridge doen wat ik niet helemaal snap, in dat beest veranderen.

    En hopelijk kan ik morgen Legion pre orderen, want wil een 100 Frost DK op Argent Dawn beginnen, maar zo niet, dan is dat voor mij geen enkel probleem.

    Gelukkig hoef ik niet meer naar Onyxia toe, heb alleen nog Throne of the Four Winds te gaan. Hopelijk dropt die vandaag.

    Iemand enig idee waarom er geen feat of strength zit aan de Onyxia mount? Vond dat wel balen toen die vorig week dropte en ik geen FOS kreeg.

    Edit: Eindelijk kan ik vliegen en meteen even gedaan natuurlijk. Love it!!! :9
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2015
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Weet iemand toevallig nog of je de MOP legendary quests nog wel kan doen? Ik kan ze nergens meer terug vinden, degene die ik nog niet gedaan had.

    Heb alleen chapter I destijds afgerond, maar wil beginnetjes maken om ze allemaal te doen, ook die van voor MOP. ICC heb ik al een stuk gedaan.

    Ik zou het eeuwig zonde vinden als ze niet meer in de game zaten, want volgens mij is daar geen rede toe.
     
  7. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Is weg.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Archimonde ook neer. Echt te makkelijk voor woorden. Leuk voor de ach, niet voor de uitdaging.

    Overigens maak ik me een klein beetje zorgen om een onderdeel in Legion, de class halls.

    Hoe zouden ze dit in gaan vullen voor DK's namelijk? :D
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    43 pogingen voor nodig, waarvan één Heroic, maar eindelijk heb ik dat kreng:

    [​IMG]
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Laatst bewerkt: 8 nov 2015
    Pride vindt dit leuk.
  12. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Mijn God wat een knoppen en mogelijkheden op je scherm. Zo geen game voor mij.... ;-)
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  13. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    [​IMG]

    Lol, dit is mijn interface en vind dit al genoeg qua knoppen :) Meer hoeven het er ook niet te zijn ^^ Maar met zoveel mounts op het scherm, en dat voor een mount gek als Tiberius 8) Is het ook niet gek dat er zoveel opstaat :D

    En @Tiberius , Trailer ziet er idd vet uit :) Nu maar hopen dat de expansion het geld waard is :)
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik ga voorlopig geen pre order doen. WOD was over het algemeen een grote teleurstelling, zeker na het toch wel vermakelijke MOP.

    Leuk om een boost te krijgen, verleidelijk, maar goddank net 85 euro aan guide en game op BOL uitgegeven voor Fallout 4.

    December ook nog een tattoo in de planning, dus het gaat denk ik wel lukken om tot de zomer de expansion niet te kopen.

    Er is in mijn ogen ook nog veel te weinig informatie die een pre order rechtvaardigt, voor zover dat kan.

    Edit: Faal, fuck it, faal, CE digital gehaald. :+
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2015
  15. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ik weet niet of het nog werkt, maar ik had een macro voor mijn mounts. dan kon je een aantal mounts in die macro zetten en zo had je dan alleen je favorieten mounts (was wel random)
    ik heb wod niet eens gehaald, maar na het zien van de screenshots begint het wel weer te jeuken.
    misschien maar weer eens een maandje proberen (en dan eerste alle adons nalopen en macros,)
     
  16. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb nu mijn interface aardig op de schop gegooid en ben er gelukkig mee. Veel dingen weg kunnen halen en verplaatsen. Alleen 1 ding wil ik nog kunnen verplaatsen en dat is die lootwindow. Telkens als er iemand loot bij trash verschijnt het lootwindow boven op de knoppen die ik gebruik en erger mij er soms behoorlijk aan :) Weet iemand een mod dat de lootframe/window kan laten verplaatsen?
     
  17. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Na heel wat campen heb ik de mount eindelijk van Aeonaxx!

    [​IMG]

    Nu nog Time-Lost Proto Drake. :+
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Vandaar de screenshot in Storm Peaks? :+
     
  19. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Nice man! :) Gisteren eindelijk de onyxia mount geloot. Nu maar hopen dat die alar mount eens valt.
     
  20. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Yup. :+

    Nice! de Onyxia mount duurde ook wel even tot ik die had. Ashes of Al'ar had ik een beetje geluk mee denk ik. :)
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2016

Deel Deze Pagina