1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Motorsport 6

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 13 jan 2015.

  1. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik was eigenlijk nooit zo van de muziek in racegames, maar ik vind het toch jammer dat vanaf deel 5 de muziek compleet weg is, ja filmische deuntjes, that's it. Maar geef de mensen at least een keuze, het kan soms leuk zijn om een goeie track erachter te hebben!

    Ik vermoed dat dit in FM6 niet anders zal zijn.
     
  2. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    lol. Het eerste wat ik altijd doe is de muziek uit. In alle games. Behalve als het ambient geluid is.
     
    Ic3DFire vindt dit leuk.
  3. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Dat klopt, dat doe ik normaal ook. Maar zo nu en dan kan het leuk zijn. Zeker als je gewoon rondjes aan het rijden bent. Maar dat zullen wel licentiekosten zijn.

    Over ambient sound gesproken. Forza geeft je niet meer de mogelijkheid om alles onafhankelijk in te stellen, which is Lame capital L.



    Hier zie je meteen hoe nep Forza eigenlijk klinkt tijdens het rijden, alles klinkt zo steriel en alle auto's klinken alsof er een 'forza layer' overligt.



    Het grootste gemis is de afwezigheid van windnoise en bandengerol, enige wat je eigenlijk hoort is een halve 10 cilinder met een veel te scherp geluid. Het zal wel weer niet veel anders zijn in FM6.
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2015
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    The latest mile marker on the road to Forza Motorsport 6’s launch has arrived: We’ve gone gold! In two weeks, Forza Motorsport 6 will be available to play via early access for owners of the Ultimate Edition. Five days later, Forza 6 will be unleashed to everyone! Before the full game launches, however, fans will have the chance to experience the thrills of Forza Motorsport 6 in the official free demo for the game, which launches on September 1.



    The Forza Motorsport 6 demo will let players experience the most beautiful and comprehensive racing game of this generation, named “Best Racing Game” and “Best Simulation Game” of gamescom 2015. The demo features a selection of the 450+ Forzavista cars available in the full version, all with working cockpits and full damage. You’ll experience highlights from the game’s 26 world-famous locales, including wet weather and night racing, all at a stunning 1080p resolution and 60 frames per second.



    Everyone who plays the Forza Motorsport 6 demo will automatically get the new Ford GT delivered to their garage in Forza Motorsport 6 for no additional cost. In addition, the demo will include additional features that allow fans to get even deeper into the Forza Motorsport 6 experience. Look for more details on that when the demo launches on September 1!



    [​IMG]
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  5. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Nice!
     
  6. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    [​IMG]
     
    Bidle en StrikwerdaAjax vinden dit leuk.
  7. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ben erg benieuwd. Demo maar gauw downen op 1 september..
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  8. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Een Slimme en tegelijk toffe actie van Turn 10.
     
  9. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Waarschijnlijk de Rio track!
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Erg lekker die demo. Ben benieuwd! 10 September can't come soon enough. :)
    En laat ik die twee weken daarna nu net vakantie hebben. :cool:
     
  11. Detje NL

    Detje NL XBL: Detje NL

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik zal de demo uiteraard even proberen en kijken wat ze er van hebben gemaakt.
     
  12. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Dat vrees ik ook :mad:.
    Helaas kan je met de one je eigen achtergrondmuziek niet aanzetten. Was op de 360 echt een waanzinnige toevoeging hoor.
    Hopen dat MS hier ook een keer aan gaat denken voor de One.
     
  13. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Zou er nou ook nog wat veranderd zijn in de physics en graphics? Okée er zijn meer auto's en tracks en er is nacht en regen. Maar wat zou er nog meer veranderd/ toegevoegd zijn?

    Ik mis cruciale informatie wat je bij vorige delen vaak wel had.
     
  14. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Grafisch zeker verbetering, de jaggies waren een doorn in het oog in forza5 en dat is nu zoveel beter! Erg leuk dat als je de banden stapel raakt de banden los vliegen.
    Physics vond ik een vooruitgang, en ik heb met de elite controller gespeeld, ik kon insturen zonder te "zweven" waar deel 5 daar meer last van had. Alan Hartman zei tegen me dat ze banden en hoe die reageren onder een auto hebben verbeterd, vandaar dat als er snachts gereden word dat je dan minder grip heb omdat het asfalt afkoelt

    Ik heb gespeeld op gamescom, hoe dat met stuur is weet ik nog niet en dat merken we dinsdag dan wel, stuurtje gaat op 540 graden en sim steering dan moet het goedkomen :) Ik was met de controller iig erg tevreden met wat ik gespeeld heb. Carrière schijnt goed aangepakt te zijn en daar kijk ik erg naar uit want de meeste single player in racegames zijn veel van hetzelfde.
     
    Martijnn vindt dit leuk.
  15. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ben erg benieuwd naar de bevindingen van gamers die hem het eerste uur kopen.. Klinkt allemaal goed verder. Het is even afwachten hoe de Physics zijn zeker in vergelijking met Pcars.
     
  16. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Hmm, dit klinkt héél interessant! Vooral dat stuk over insturen zonder te zweven, kun je deze nog eens uitgebreider verklaren?

    Heb je qua geluid nog iets gemerkt van verbetering?
     
  17. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Ik had een headset op en dat klonk uiteraard alleraardigst!

    Wat valt er nog uit te leggen, als je Forza 5 hebt gespeeld dan merk je dat insturen nogal "griploos"is en nu is het wat directer, ik heb natuurlijk op elke baan maar 1 rondje kunnen rijden en niet 3 achter elkaar, wellicht zijn dan ook de banden nieteens op temperatuur. Ik vond grafisch en physics dus een verbetering
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  18. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    We zullen het overmorgen zien in de demo :) Zou het fantastisch vinden om meer grip te voelen in een Forza game.
     
  19. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Ik hoop dat het dinsdag nog steeds zo lekker speelt alleen dan met een stuurtje, dat is mijn enige twijfel
     
  20. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik gebruik zelf graag de G-force telemetry om in te schatten hoe een bocht "voelt". Maar in FM5 hebben ze de snelheidsmeter en revcounter ook maar meteen weggehaald wanneer die G-force meter aanstaan..... Wtf!

    Hoe kun je nu fatsoenlijk rijden op een baan zonder snelheidsmeter en rev counter terwijl je toch de G-force wilt zien. Hopelijk is dat in FM6 eens aangepakt!
     

Deel Deze Pagina