1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De "Bedankt en Succes!" thread

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Matrix, 20 sep 2014.

  1. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Er zijn de laatste tijd ook gewoon niet echt briljante games meer, dat verminderd het ook wel denk ik. Alsmede dat je vroeger op het forum kwam voor de laatste info. Tegenwoordig vind je die gewoon op Twitter, Facebook of Youtube, voor mijn gevoel was dat vroeger veel minder.
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Het gaat hem natuurlijk om het sociale gedeelte, kijk maar eens in het Destiny topic ;)

    Voor zover ik weet is XBW ook op youtube te vinden, al wordt er momenteel geen videocontent gemaakt.
     
  3. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Waarom wordt er weinig gedaan met bijvoorbeeld de FB pagina? Xbox One Nederland heeft bijvoorbeeld erg veel "leden" (1829) hiermee kun je ook behoorlijk ledenwinst pakken denk ik.
     
  4. lwn

    lwn My mind is glowing XBW.nl ICT

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Wat stel je voor?
     
  5. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Meer actief zijn op facebook/twitter, maak ook regelmatig links naar het forum.

    Ik zie daar (die andere FB pagina) bijv. regelmatig berichten voorbij komen van; welke harde schijf kan ik beste kopen voor mijn Xbox One, welke games kan ik beste halen ook worden er games te koop aangeboden op die Fb pagina.
    Ook nieuwtjes worden er gegeven.

    Tussendoor kun je gewoon berichten posten die naar het forum linken.
    Ik heb me erover verbaast hoeveel berichten ik in mijn timeline krijg per dag op facebook van gasten/vrouwen die daar berichten posten en hoe actief er op gereageerd en geliked (okay dat is niet zo boeiend maar toch)

    In de beginpost van Xbox One Nederland FB staat ook jullie site zelfs..

    Ik zie niet in waarom jullie dit ook niet zouden kunnen doen, jullie zijn de grootste Xbox forum van Nederland, Kan makkelijk nog groter :)
     
  6. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Willem heeft het een tijdje bijgehouden maar ik denk dat dat teveel werd toen hij intern andere taken erbij kreeg. We zouden een dedicated social media team moeten opzetten om dat goed te laten werken. Als dat niet lukt kan Elwin misschien kijken of het mogelijk is om nieuwe posts van de frontpage automatisch op facebook te plaatsen maar dat is alles behalve een goede persoonlijke post.
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  7. lwn

    lwn My mind is glowing XBW.nl ICT

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Ik begrijp inderdaad wat je bedoelt. Dit lijkt me best een goed idee om het bereik van de site te vergroten!

    Het ding, zoals @Flavourlicious dat zegt, is dat het simpelweg plaatsen van posts op de eigen FB pagina, helemaal niet oplevert. Het is wel belangrijk om het bij te houden zodat we actief overkomen, maar nieuwe leden levert het absoluut niet op. Wat wel een goede zou zijn om de interactie aan te gaan met de leden van Xbox NL. Verder af en toe stiekem een topic er tussen doorzetten met een link naar onze eigen artikelen kan natuurlijk helemaal geen kwaad :+

    Ik zal met Willen overleggen over de werving van geschikte mensen hiervoor. Lijkt jou dat niet interessant trouwens? @Mallakai :D
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Mallakai is meer een PS4 persoon volgens mij :+
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  9. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Haha bedankt voor het aanbod maar daarom zei ik het niet, en dat gaat me ook niet lukken man met de tijd.


    Nou hoe ze laatste maanden doen niet echt meer :+
     

Deel Deze Pagina