1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Hearthstone: Heroes of Warcraft. Cardgame gemaakt door Blizzard

Discussie in 'Games' gestart door Le Lastpak, 24 jan 2014.

  1. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Demon lock en freeze mage zjin mijn favorieten op het moment. :)
     
  2. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Nice, ik heb bijna genoeg dust voor een legendary en Mal'Ganis stond op mijn lijstje.. echter kan ik denk ik beter even TGT afwachten.
     
  3. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Patron :+

    Momenteel speel ik Taunt Ramp Druid(langzame versie zonder combo) en Freeze Mage/Tempo Mage. Het liefst speel ik alleen Warrior maar die is al lang golden en moet ook andere classes proberen/leren. Warlock is ook al gold.
     
  4. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]

    Waarom krijgt druid nou weer de beste legendary. Druid is fucking scum. Ik haat wildgrowth en innervate. :eek::eek::eek:

    Kaart is insane als in de lategame met innervate, coin of emperor. Dan kan je makkelijk meerdere grote minions in 1 turn droppen.
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2015
  5. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Gaan Druids nu ineens Giants runnen dan? :) haha ben heel benieuwd!
     
  6. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    Druid Turn 6: Emperor.
    Druid Turn 10: Aviana (8 Mana)
    Kel'Thuzad (0 Mana)
    2 Molten Giants of Mountain Giants (0 Mana)
    Sunfury Protector (2 Mana).
    Cenarius (0 Mana, Give minions +2/+2)

    The Dream!
     
  7. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Moet je wel ff je moltens eerder dan aviana spelen anders worden ze 1 mana :+.

    Maar nee, je gaat natuurlijk geen giants runnen. Maar druid heeft al goede late game drops met Ancient of Lore, Ancient of War, Cenarius en Kel Thuzad of Boom. Ook Belchers of Druid of the Claws zijn niet verkeerd voor 1 mana om te taunten tegen heel veel decks. Tegen een aggro deck speel je gewoon Ancient of Lore om te healen en een grote taunt in 1 turn.

    Innervate wordt nu ook heel sterk in de lategame aangezien je Aviana dropped, innervate voor 2 mana en in theorie 3 grote legendaries kan spelen.

    Druid heeft niks speelbaars gekregen in GVG/adventures en was nog steeds een tier 1 class. Nu heeft het de 2 sterkste grand tournament kaarten gekregen. WTF. Druid was altijd de class dat het meest profiteerde van sterke neutral cards door hun mana ramp.

    Hunter, Druid en Warlock waren altijd de meest sterke classes. Hunter door de aggro playstyle, warlock door de hero power en Druid met ramp. Vandaar dat die classes altijd iets zwakkere classcards krijgen. Maar Druid krijgt nu opeens de beste shit. :eek:
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2015
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    [​IMG]

    Sjooooooooooow!!! Eindelijk weer een goed controle warrior deck. 2x brawl en 2x deathlord werken goed samen blijkbaar. Hij haalde er vanochtend legend mee met een winratio dat vrij hoog is. Zeker voor control.

    edit:

    Ik win ff van een Druid met coin wildgrowth into shade into shade. Dan weet je pas dat je een goed warrior deck aan het spelen bent. :lol:
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2015
  9. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Helaas heb ik 4 van de 7 legendary's niet.. heb wel zin om eens een andere class te proberen.
    (ik mis:
    Grommash Hellscream *
    Baron Geddon *
    Harisson Jones *
    Sylvanas *)
     
  10. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Maar je hebt wel 2x Brawl en 2x Shieldslam? Dat zijn epics.

    Je kan proberen om ipv die 4 legendaries: Emperor, BGH, Rag en Whirlwind te spelen. Swamp ooze lijkt logisch als vervanger van Harrison maar het is heel erg tricky voor warrior om een low value 3/2 te spelen. Durft niet te zeggen hoe dat uitpakt. De bovenstaande 4 zijn sowieso erg sterk tegen de meeste decks.
     
  11. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Okay thnx voor de subs, vanavond is even wat in elkaar proberen te draaien :)
     
  12. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    HanTheWarrior. Heerlijke class. De hele tijd gefrozen worden door snow chuggas, frost elemental, je wapens worden gestolen door Oozes en Harrison en je kan boards niet meer clearen door de overload aan deathrattle minions die je tegenwoordig hebt. :+
     
  14. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Net golden Warlock hero gehaald.. was met Jaraxxus dus was wel een geinig filmpje.. hij werd golden ipv Guldan
     
  15. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    Wallet Warrior gaat nog iets meer dust kosten,
    [​IMG]
    dit is echt de nummer 1 kaart van TGT denk ik en Rhonin de nieuwe mage legendary word denk ik ook erg goed in Tempo mage en Freeze Mage.
    [​IMG]
     
  16. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Rhonin is meh, tenzij battlecry.
     
  17. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Varian is papier erg sterk. In de praktijk moet ik nog zien. 10 mana is veel voor warrior. Warrior is juist goed moet excecute, shieldslam, waraxe. 1 minion van je opponent uitschakelen met zelf een grote minion droppen. Met een 10 mana minion lukt dit niet meer. Een ander probleem is dat je als late game control toch wel wint als je maar blijft overleven en je opponent gaat grinden. Ik denk dat je dan veel liever een shieldmaiden en removal speelt om te stallen dan dat je een late game bomb dropped. Dus dan moet Varian de control vs control matchup winnen right? Door Varian verlies je al je value in je deck. Geen battlecrys meer. Dus je kan zomaar je BGH verliezen, armor van shieldmaidens of cruel taskmaster die je nodig hebt voor je executes of gromm. Daarnaast stel je je eigen te kwestbaar op voor brawl, equality concecrate of andere boardwhipes. Een 8 mana Varian dat gewoon 3 kaarten drawt zou imo veel beter zijn. Een ander probleem is dat control warrior in fatigue kan verliezen. Zeker tegen andere control warriors die geen Varian spelen maar een greedy high value kaart zoals Rag, Ysera, Nefarian.

    In theorie is de kaart insane maar het maakt de control warrior deck niet veel sterker. Ja je hebt een extra late game threath. Maar die heb je al genoeg als warrior. Ik zie wel uitzonderingen. Tegen een langzame rampdruid is de kaart erg sterk. Handlock ook. Dat zijn matchups die je meestal verliest omdat je geen nuttige kaarten meer in je hand hebt.

    Maar ga de kaart wel craften om het te proberen. Het is een toffe kaart. Geen accolytes en BGH meer. 1 shieldmaiden en double shieldblock. In je 6 slot speel je 1maiden 1sylvannas en 1 emperor. Lategame is Varian, Gromm, Rag, Baron, Ysera. Maybe een Sneeds voor value. Misschien werkt de kaart wel in een heel ander soort Warrior.
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2015
  18. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Jezus die Brawl dit keer gaat nergens over. Joust verliest elke keer. Zie je ook meteen dat Joust compleet kansloos is, zelfs in een langzamere meta. Inspire kun je nog wel leuke dingen mee doen, maar ik verwacht dat echt Inspire decks ook niet ver zullen komen.

    EDIT: En toen won ik natuurlijk een potje met dat Joust deck vlak na deze post. Typical. Maar ik had ook behoorlijk mazzel met m'n opening hand.:+
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2015
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Joust is cool. Probleem met Hearthstone en de grote cardpool is dat je bizar sterke low curved aggro decks kan bouwen. Je kan makkelijk een 30 card decl bouwen met alleen maar early game kaarten die erg sterk zijn. Daarmee krijg je iedere game een snelle explosieve start. Een control deck verliest altijd een deel van de games omdat je soms een langzame hand kan krijgen. Joust is een mechanic die decks met alleen low drops kan afstraffen.

    Inspire vind ik niet zo sterk. In de Inspire mage games had ik de keus om hero power te gebruiken of mn mana spenderen aan minions. Iedere keer was kiezen voor minions sterker. Inspire werkt niet in dat mage deck omdat het te langzaam is. Laat staan in constructed.

    Decks die ik in TGT verwacht zijn:
    - Totem Shaman
    - Sterkere Control Priest
    - Sterkere Ramp Druid
    - Dragon Control Pally (no joke), joust heal is erg goed en er zijn 2 sterke dragons erbij gekomen
    - Combo Hunter met Lock n Load

    Hopelijk zullen deze decks de powerlevel van Patron Warrior hebben. Ik ben vooral hyped voor combo hunter. Combo hunter was ook het eerste deck waarmee ik voor legend ging toen de legend cardback uitkwam.
     
  20. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Joust is de slechtste RNG gimmick tot op heden, heeft niks met skill te maken. Inspire vind ik leuk bedacht en werkt prima, maar die joust. Oprotten met die crap.
     

Deel Deze Pagina