1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Het heeft denk ik inderdaad met Windows te maken, nog even aanpoten en dan verwacht ik geen problemen meer.
    Heb er tot nu toe 1x echt last van gehad.

    no biggie dus voor mij.
     
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zo nu en dan zie je wel eens een 1TB versie van de One.
    Is er wellicht bekendheid of de 1TB versie 'standaard' gaat worden ipv de 500GB?
    Heb nog te veel om op de 360 te spelen en speel te weinig. Maar daar kan verandering in komen na m'n verhuizing (aanzienlijk minder reistijd) en dan wordt het denk ook maar eens aan de One.

    Halo bundel is nice voor 350 euro, maar 500GB.
    Forza 6 bundel is 1TB, maar zie er zo snel nog geen prijs voor. En heb het liefst een zwarte versie, zonder gelijk 450 euro neer te moeten leggen en er dan nog geen game bij te krijgen.

    Wellicht dat er over een paar maanden wat verandering is.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Misschien dat de Halo 5 bundel met 1TB komt.
     
  4. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik zit nu ook met het probleem dat m'n controller niet meer werkt op de pc tijdens het streamen.
    Overigens is streamen erg meh. Met shooters of fighting games zoals mortal kombat x en bf4 is niet echt te doen voor mij( Alhoewel ik wel gewoon snel glasvezel heb...)
    Maar het idee en hoe simpel het allemaal werkt is wel echt top, als er nou nog eens een dikke update uitkomt en de meeste dingen fixed zal ik dit echt vaak gaan gebruiken.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Daar is het streamen ook niet echt voor. Zeker met games waar je geen latency wilt hebben zoals shooters en fighting games. En dan zeker online.
    Reden dan Onlive etc nooit echt van de grond is de gekomen. De latency zal atijd teveel zijn voor bepaalde games helaas. Ook met super verbinding.
     
  6. DarkRuleR

    DarkRuleR Active Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    25
    Tenzij je via het internet wil streamen maakt de snelheid van je internet verbinding niet uit.
    Het gaat om de snelheid tussen je Xbox en PC.
    Ideaal is het als zowel je PC als je Xbox bedraad zijn aangesloten op het netwerk.
     
  7. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Waarom is er nog geen World of Tanks thread? We moeten een keer met een XBW platoon gaan knallen!
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Veel kleine updates voor preview members de laatste dagen. Allemaal zeggen ze "Minor tweaks under the hood."
    Ik zeg new dashboard release voor preview members tijdens gamescom. Dit gebeurde ook allemaal net voordat BC er opeens was tijdens E3.
    Fingers crossed.
     
  9. AlfaRomeoMito

    AlfaRomeoMito Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    13
    Microsof blijft toch slechte kwaliteit leveren. Vriend van mij heeft gisteren een nieuwe xbox one gekocht.
    De voeding maakte een ontzettend hard lawaai. Direct terug naar de winkel maar die willen niet omruilen...
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is een apparaat en die kunnen soms niet werken.
    En dat de winkel is omruilt is apart. Moeten ze gewoon doen.
     
  11. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Ik verkoop gelijk mijn xbox, wat een schande van Microsoft!
     
    Gamersea vindt dit leuk.
  12. AlfaRomeoMito

    AlfaRomeoMito Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    13
    Voor je zo dom commentaar geeft zou je eens moeten weten hoeveel defecte consoles van deze xbox one we al gehad hebben in onze vriendengroep.
    Komen met 20 niet toe
     
  13. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Als je binnen 14 dagen bent mag je gewoon ruilen voor een nieuwe hoor. Beetje raar!
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja ik kon zelfs via Redcoon mijn online gekochte XB1 omruilen, omdat hij lawaai maakte. Ik zou er nogmaals heengaan als ik die vriend was en de winkel kenbaar maken over de rechten als consument.
     
  15. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197

    Weet jij de exacte aantallen defecte Xboners wereldwijd ?
    Ik ken ook genoeg mensen met een Xboner.
    Werken allemaal na behoren.
     
  16. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ik wil mogelijk ook een Xbox One halen, maar dan wel de witte versie. Nu weet ik van de sunset bundel, maar ik zie op YouTube ook de Halo Collection i.c.m een witte Xbox One. Echter kan ik die niet vinden bij een retailer, kijk ik verkeerd of is die niet leverbaar in NL?
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die witte versie was alleen in de US en maar voor heel even. Normale Halo MC bundel is gewoon zwart.
     
    Go Ahead Eagles vindt dit leuk.
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  19. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
  20. DarkRuleR

    DarkRuleR Active Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    25
    Sorry hoor.
    Maar jou opmerking dat het Microsoft zijn fout is dat ze je defecte xbox niet in de winkel willen omruilen is een stuk dommer.
    Wat kan MS eraan doen dat winkel x jou console niet wil omruilen?
    Neem eens direct contact op met MS voordat je hier ga lopen janken.
    Zou trouwens niet weten wat de bezoekers van dit forum aan het probleem van een vriend van jou willen of kunnen doen.
     

Deel Deze Pagina