1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Algemeen] PlayStation 4 [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 24 okt 2013.

  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    In euros is dat volgens mij nog goedkoper, toch?
     
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja, 234 euro.

    Verdomme, Modder, ik wilde gaan slapen. Nu ben ik plots aan het twijfelen.
     
  4. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    is bij jullie de vriendenlijst ook buged ? als ik online ben en ik ga naar het bovenste tabje zie ik 0 vrienden online staan , en ga ik naar vriendenlijst , zijn er 7 online ... ik zal morgen foto maken om te laten zien wat ik bedoel ..
     
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik weet wat je bedoelt; was in het begin zo, maar is vrij kort en snel daarna opgelost dmv een update....
     
  6. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    ik ondervind dit probleem nu een week denk ik . dus hopelijk word dit snel gefixt en hoop niet dat dit aan mn ps ligt .
     
  7. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb precies hetzelfde sinds een week ofzo, dus het ligt niet aan je PS4 ;)
     
  8. AlfaRomeoMito

    AlfaRomeoMito Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    13
    Is het nog de moeite om een ps4 500gb te kopen? Bij game mania nooie deal voor 400 euro. Witte PS4 inclusief 2 games (drivelub en the order). Of is het verstandiger om te kiezen voor de 1tb versie?
    Is er ook een verschil tussen de 500gb en de 1tb buiten de HDD?
    Zou de 1tb op vlak van hardware betrouwbaarder zijn dan de oudere witte 500gb?
     
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Er zijn vernieuwde (oa energie zuinigere) modellen uitgekomen, maar die heb je alleen in de 500GB versie...de 1000GB is nog hetzelfde qua inhoud als de voorgaande PS4s.

    Beiden zijn betrouwbaar, beiden kunnen kapot gaan. Het blijft techniek.
    Zou daar je keus niet van af laten hangen.

    500GB is niet veel. Simple as that. Voordeel is dan wel dat je zelf heel makkelijk de HDD kunt vervangen en er een grotere in kunt doen in een paar simpele stappen dat zelfs de grootste boob kan doen. Staat in de handleiding dus geen zorgen over garantie.


    De deal bij Bol is beter; keuze uit meer games, zelfde prijs.
     
  10. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb een Amerikaanse account aangemaakt omdat ik Shantae voor de PS4 wilde kopen. Om de één of andere reden staat die game niet in de Europese store. Nu zie ik in de Amerikaanse store ook Playstation Now staan. Heeft iemand dat wel eens geprobeerd? Zo ja, werkt dat vanuit Europa?
     
  11. AlfaRomeoMito

    AlfaRomeoMito Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    13

    Ok bedankt voor de info.
    En een nieuwer model kan evengoed sneller stuk gaan dan een ouder model. Het is en blijft inderdaad elektronica.
    Ik ga mij morgen om die witte PS4 nu die nog in stock is met die 2 games.
    Ik wou sowieso Driveclub en The order dus dat is een mooie extra.
    En als de harde schijf vol staat, kan ik er nog een 2TB insteken voor wat het tegenwoordig maar kost.
     
  12. AlfaRomeoMito

    AlfaRomeoMito Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    13
    Oooh wist niet dat er een LE batman console bestond. Dit maakt de keuze heel makkelijk :D
     
  13. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Lol, ja die is er inderdaad. Hopelijk nog te krijgen voor je!
     
  14. AlfaRomeoMito

    AlfaRomeoMito Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    13
    Brr het twijfelen blijft duren...
    Witte PS4 met games
    PS4 1TB
    PS4 LE steelgrey batman console

    Kan niet beslissen [​IMG]
     
  15. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Wat staat het beste in je kast/op de plank? zwart, grijs of wit? Je kunt in de witte en de grijze nog altijd een (SS)HD zetten met 1TB opslagcapaciteit.

    Grijs met zwarte accenten vind ik zelf wel mooi, maar past het bij de rest van je apparatuur? That's the question ;) Als ik dan moest beslissen zou ik toch voor zwart gaan. Of misschien wit omdat ik witte accessiores op mijn bureau heb staan en witte poten, maar dan zou ik hem weer een ander plekje geven.. Dat moet je toch echt zelf uitmaken.
     
  16. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    :lol:

    Wordt tijd dat de verkopen van Sony even inzakken, want ze gaan weer een kant uit die ze weer op de oude arrogante plek zet.
     
  17. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Zolang het jaarabonnement niet omhoog gaat vind ik het prima :thumbs:
     
  18. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Precies. Ergens ook wel begrijpelijk....is bijna overal toch, hoe langer hoe goedkoper.


    Beetje misleidende titel ook wel van dat artikel...
     
  19. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik koop zelf nooit jaar abbo's wie weet wat ik over een jaar doe, voor mij gaat het dus omhoog, dus ook geen misleidende titel.
    Kwestie van tijd voordat het jaar abbo ook omhoog gaat.

    Verder verwacht ik wel dat als ze wederom weer een aanval krijgen ze weer zo snel mogelijk up zijn, niet dat dit weer uren en dagen duurt.
     
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Tja, ik heb PS4 als main, en ik game nogal eens online, dus voor mij altijd en jaarabo. Mijn huidige loopt pas in 2017 af zelfs (er was een leuke aanbieding, kon het niet laten liggen:D).

    Daarbij komt ook dat ik de Vita heb (en PS3, maar die staat bijna nooit meer aan) dus ik haal echt alles uit m'n abo.:cool:
     

Deel Deze Pagina