1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PS Plus: 2 titels per platform vanaf juni

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Kevf, 29 mei 2014.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Goed nieuws!

    Meer op:

    http://blog.us.playstation.com/2014/05/29/playstation-plus-2-titles-per-month-for-ps4-ps3-ps-vita/
     
  2. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Helemaal geen goed nieuws vind ik. We kregen al 1 PS3 game minder en de 2 jaarlijkse Vita titels worden dus niet meer vervangen, net zoals de 3 jaarlijkse PS3 titels. Daarvoor in de plaats dus 2 PS4 indie titels, want daar komt het voorlopig op neer. Tevens 1 indie titel voor de Vita en 1 indie titel voor de PS3 deze maand, oftewel 1 PS3 retail en 1 Vita retail. Vind ik erg mager in vergelijking met Plus voordat de PS4 kwam.

    En aangezien er nauwelijks retail games zijn op de PS4 kan je voorlopig rekenen op een hoop indies ( ja er zijn ook goede indie titels maar ook een hoop crap) , in geldwaarde is het iig een heel stuk minder geworden. Over een jaar ofzo ziet het er wellicht leuk uit voor de PS4 maar zwak dan Plus voor de andere platformen af als je het ook kunt opvangen.
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2014
  3. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Beter, dus nu 2 games van elk systeem :thumbs:

    Binnenkort als de full games op de ps4 gaan lopen tikt dat lekker aan. Mooie collectie aanleggen voordat ik volgend jaar een ps4 haal :cool:
     
  4. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    Zal wellicht al 100 keer gevraagd zijn maar doe het toch nog eens.

    Door rocket league ben ik wel geinteresseerd geraakt in PS4. Kga wss eentje kopen in het najaar.
    Kan ik nu al ps plus nemen en online alle gratis games downloaden en ze in december spelen?
     
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Yep, dat kan.:thumbs:
     

Deel Deze Pagina