1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Project Cars

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 31 okt 2012.

?

Speel jij met stuur of controller?

  1. Stuur

    40,6%
  2. Controller

    59,4%
  1. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Jups heb ik al 3 keer gedaan. Steeds dacht ik yesssss maar na een paar keer saven of opstarten dan gaat het ineens weer fout. Ik ga het nu niet meer verwijderen en weer installeren. Ik laat het maar zo. Ik baal alleen wel heel erg dat ik de setup niet meer kan saven. Mja.
     
  2. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Heeft iemand al vandaag geracet op de Nürburgring of Zolder met current time / weather? Ben wel benieuwd of het in-game nu ook stormt.
     
  3. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Als je om 20:00 op Laguna Seca rijdt is het gewoon donker, ook al zou het daar 13:00 of iets dergelijks moeten zijn. Dus als weersomstandigheden worden meegenomen, zou die het weer nemen van waar je speelt, denk ik. Niet de locatie van het circuit.
     
  4. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Daar heb ik eigenlijk nog niet gekeken. Zou wel jammer zijn want dat slaat natuurlijk nergens op.
     
  5. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Zit er ook nog niet in. Was wel de planning maar heeft het niet gehaald. Als het goed is komt dat nog...
     
  6. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Volgens mij is dat een PC only dingetje
     
  7. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Dacht het ook. Ze zeggen overal wel voor 'dat komt nog', maar dat gaat natuurlijk nooit gebeuren.
     
  8. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou daar zou ik niet te zeker van zijn. Vooralsnog staat het wel in de planning volgens mij. Of anders wellicht bij Pcars 2.
     
  9. Pollie

    Pollie Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    13
    Tja, een relatief bug vrije game zal ook wel in de planning zitten maar dat gaat hem voorlopig ook niet worden.. Ik sta nu echt serieus op het punt om hem te verkopen, mijn geloof en vertrouwen is verdwenen.. Hopelijk zet de trend niet door en word fifa16 wel goed want f1 2015 is ook al niet veel soeps..
     
  10. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Fifa 16 en goed in 1 zin... Dat gaan we niet vaak zien.
     
  11. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    nu 24 h van Spa op Eurosport.
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  12. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Gisten een aantal races gedaan met forza 5 en ik heb jou verslagen Beltoni. Op spa hahaha. Was wel weer even leuk alleen niet te vergelijken met Pcars. Dan zie en merk je toch wel heel veel verschil. Pcars is zoveel beter......
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2015
  13. Pollie

    Pollie Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb toch al aardig wat positieve dingen gelezen. En hoewel veel mensen commentaar hebben op FIFA vind ik het tot op heden nog steeds een goede game die me blijft vermaken.
    PC is voor mij persoonlijk de eerste game die onspeelbaar is vanwege de enorme hoeveelheid bugs. Zelfs na de zoveelste patch..
     
  14. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Zie topic op het Pcars forum betreft real time weather..
    http://forum.projectcarsgame.com/sh...al-weather-quot-in-game-feature-working/page2

    Werkt dus niet op consoles vanwege het niet kunnen/mogen aanspreken van externe apps vanuit een game.. Wat een zeikers bij MS lol....
     
  15. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    vind het kut voor je dat je zoveel bugs hebt, maar ik tune niet dus die instellingen zullen mij worst heten, voor de rest speel ik elke avond dit spel en afgezien van dat er af en toe eens opnieuw gejoined moet worden omdat men er niet inkomt heb ik nergens last van, ik speel dan wel op de ps4.
    dikke kans dat dit spel in mijn top 5 komt van beste games ever!!!
    met een paar leuke spelers is dit echt een droomgame <3:rolleyes::cool:
     
  16. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Vandaag voor het eerst eventjes zitten cruisen op de Azure Coast en ook de Amerikaanse variant. Toch wel vermakelijke tracks :) Al zal het wel een crime zijn om daar een snelle én cleane "lap" neer te zetten... :confused:
     
  17. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Zie dit nu pas. Dit is nog wel een leuke challenge om aan mee te doen.

    [​IMG]
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  18. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Indd. Ik kijk daar eigenlijk nooit. Misschien toch eens doen. :D
     
  19. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Niet te geloven hoeveel kansen je deze game moet geven en hoe het elke keer weer keihard faalt..

    Paar dagen geleden deed ik een online race waarbij ik de replay van wilde opslaan, kreeg ik de melding dat de savefile niet gevonden kan worden. Vervolgens als ik terug ga naar het menu kan die niets meer laden, hele savegame corrupt. Niet zo'n heel groot probleem, ben vandaag dus even opnieuw gestart, maar na twee races weer hetzelfde verhaal. Elke keer als ik de game nu opstart verliest die mijn savegame weer, dus ik verlies elke keer mijn replays, stats, setups en settings. Dus elke keer moet ik weer mijn controller instellingen aanpassen. Ik ben er echt helemaal klaar mee. Het is dat ik hem digitaal gekocht heb, anders had ik echt de neiging het schijfje te breken. Op de officiële forums zijn er ook enkele dozijnen threads over gestart, maar de ontwikkelaar lijkt die threads gewoon te negeren, ze erkennen het niet eens als een bug. Ik zie jullie wellicht wel weer bij Forza 6.
     
  20. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    ik zie je wel bij WoT is ook een leuk spel.. en forza6 komt ook hier in huis:+ wel kudt man dat je nu ook weer alle shit met de game krijgt.. ik heb hem nu ook al een paar dagen niet meer gedaan.. geen zin om te racen als toch niemand mee doet of mee kan doen

    ff een linkje na me twitter met kort filmpje van Formule Renault in Assen



     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2015
    Racerblade01 en Insane/Erret vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina