1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

  1. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Het is allemaal makkelijk.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat wil ik graag geloven, maar vooral de belangrijke rollen als tanken en healer vind ik lastiger als er steeds meer skills komen.

    Vooral als je in dungeons de enige healer bent bijvoorbeeld, dan moet je ook voor de andere 3 dps zorgen en zou nu nog niet weten hoe ik dat na level 60 moet doen zonder die tips van @Brocade .
     
  3. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Nieuwe expansion word op gamescon aangekondigd. Ben benieuwd :)
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dus niet op Blizzcon? Verrassend, last het ook net. Heel erg benieuwd, maar van die vrij vroege aankondiging krijg ik het idee dat Blizzard hem aardig knijpt.

    Benieuwd, hoop wel op een dikke trailer met info en beelden. Die cinematic komt pas vlak voor de release.
     
  5. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Hoezo knijpt Blizzard hem dan? Ze hadden zelf al tijdje geleden gezegd dat 6.2 de laatste raid zou zijn. Meer dan normaal dat ze dan ergens erna iets nieuws aankondigen toch?
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Klopt, maar ik doelde meer op het aantal dalende subs, dus misschien dat er nu iets echt groots word aangekondigd.

    Bovendien vind ik het aantal dungeons en raids in deze game zwaar karig. Ik doe ze dan wel niet zoveel, maar als je kijkt naar bijvoorbeeld WOTLK of BC, dat waren nog eens expansions.

    Van mij mag Blizzard best wel met iets spectaculairs komen, meer in de grootte van het de wereld en het aantal dungeons en raids.

    Ik moet wel toegeven dat ik elke nieuwe expansion aankondiging wel spannend vind, dus hopelijk valt het niet tegen.
     
  7. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Blizzard had in MoP al aangekondigd dat ze niet zo lang wilden wachten met het uitbrengen van een expansion zoals bij MoP. Waar na de laatste raid een jaar gewacht moest worden voor er een exp kwam. Dus kijk hier ook niet echt van op. Hoop wel dat ze het over een compleet andere boeg gaan gooien. Als alles klopt wat er te lezen is is het ook exit voor de garrison's. Daar heb ik echt totaal geen moeite mee. Vind die dingen compleet overbodig en zorgt er voor dat de steden nog doodser aanvoelen dan dat ze al waren.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Met die steden vind ik het reuze meevallen hoor, zelfs aan het begin van de nacht. Als ik kijk op mijn server, Runetotem, dan zie ik toch geregeld nog mensen in Stormwind en Ironforge. Alleen Darnassus valt zwaar tegen, maar voor de rest prima.

    De meeste mensen die ik random tegenkom, die hebben hun HS net als ik op Shrine of the Seven Stars in de MOP expansion, puur vanwege de portals daar.

    Het enige wat ik graag wil is dat ze de Black Market weer naar zijn oude locatie verplaatsen, de huidige is zo kut voor een zwarte markt. De oude locatie vond ik een stuk prettiger en beter.

    Wat zitten we ook te speculeren met onze gedachtes. Garrisons was even leuk, maar van mij mag er ook wel een alternatief komen. de Garrison HS mag sowieso wel weg, maar het hele opbouwen en levelen van je Garrison ook. Liever een andere simpele manier om aan gold te komen.
     
  9. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Als ik terug wil keren moet ik een nieuwe desktop aanschaffen, dus het moet wel echt heel goed worden voor mij. Ik hoop op een terugkeer naar de originele fantasy/adventure setting, dus geen tijdreizen naar andere planeten en dimensies etc, gewoon de oude zones van Eastern Kingdoms en Kalimdor opnieuw gebruiken.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  10. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Er is trouwens een rare Naval Mission die je een Black Market Auction House geeft in je Garrison. ;)
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dan moet ik die eerst maar een vrijspelen dan. Dat gezeur met die blokkade missies word je ook niet goed van. =(

    @Nukem 007 : Dat zou tof zijn inderdaad, maar liever wil ik eerst nog even een totale vernietiging van Draenor naar Outland zien. Daar zouden ze zo'n epische video van kunnen maken. :eek:
     
  12. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Damn laten we het hopen... Ik vond WoD niet echt mijn geld waard IMO:'-(
    Ik ben erg benieuwd en hoop dat 't net zoiets als MoP word met hopelijk nog een nieuwe soort erbij, draken soort?dragonborne?:+( dat zou erg vet zijn)

    En ik neem aan 100-110? of gewoon opeens 100-200 zou heel erg vet zijn.

    ik hoop dat ze ook nog wat doen met die game-time tokens in de nieuwe expansion(misshien tokens behalen door middel van andere betaalmogelijkheden ipv alleen goud)
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Heeft iemand toevallig al iets ontdekt over 6 augustus? Is er al iets gelekt? :+

    Net een rondje langs de bekende wow sites gedaan, maar kon niets vinden. Alleen maar trolls eigenlijks, lijkt wow head wel. :F:
     
  14. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Er zijn blijkbaar 2 trademarks van Blizzard, 1tje daarvan was voor de Blizzcon van 2014 gemaakt "Eye of Azshara".

    En blijkbaar is er nog een trademark die heet "Council of Glades".

    We zullen het zien i guess. ;)
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Tweede klinkt mij een stuk aantrekkelijker, mysterieuzer ook. Azshara, nee dank, dan zou het weer gaan om iemand uit de oude lore, net als met WOD eigenlijks, niet veel zin in.

    Doe mij die tweede inderdaad maar. :9
     
  16. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Council of Glades zou gaan over Sargeras en de Guardian of Tirisfal, ook gewoon oude lore dus.

    Wel beter dan Azshara, want ik heb echt geen zin in Naga en allerlei water zones.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik ook niet, Vash Jir, of zoiets, was echt een kutzone. Ik vond daar niet aan en die zone stierf toch al een vroeg dood op bijna alle servers.

    Inderdaad die andere, en hopen op onbegrijpelijk veel content. :9
     
  18. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Azshara zou logisch zijn ivm de Legion though.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Word het waarschijnlijk ook, er is een screen van het inlogscherm gelekt, waar Azshara inlogscherm te zien is.

    Of het echt is, is niet zeker.

    Hier de screen:
    [​IMG]
     
  20. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ja zoals ik al dacht, Azshara. Prima expansion om het laatste (?) deel, de Burning Legion met Sargeras in te luiden. :)
     

Deel Deze Pagina