1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Heb nu volgens mij een nieuwere versie van de Xbox App.

    [​IMG]

    Weet niet meer welke het hiervoor was maar die eindigde sowieso op nog meer nullen. Helaas krijg ik het nu niet voor elkaar om in te loggen op de xbox app...
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die build heb ik ook idd. Kan ook niet inloggen nu.
    Edit: Nu wel weer.
     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2015
  3. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Dat streamen werkt wel lekker zeg. Dacht dat er wel een beetje vertraging in zou zitten maar dat is helemaal niet het geval. TV en PC lopen gewoon synchroon!
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dan snap ik niet wat er hier aan de hand is, want het loopt niet 100% soepel hier. Net GTA V en Witcher 3 getest en er zitten gekke haperingen in op de Surface en op de TV op dat moment niet. Mijn Surface is echter wel via WIFI aangesloten, kan dat het zijn? Het is absoluut speelbaar maar ik zie constant kleinere haperingen.
     
  5. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Dat is wel mogelijk. Je kan even de snelheid van je Surface testen op Speedtest.net.

    Het zou in ieder geval verklaren waarom hij het bij mij wel doet.

    [​IMG]
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ligt aan je wifi ja.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmmm...dus een betere verbinding nemen (heb nu 12mbits) zou een boel moeten helpen?

    Ik probeerde net te gamen in een andere kamer, en de game werd echt een diashow toen. Dus tja...so much voor nog effe GTA doen voordat ik ga maffen. : (.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou ja speed is niet alles. Bereik moet ook goed zijn.
     
  9. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Ik weet niet of dat genoeg is. Je zou kunnen kijken of er een verschil zit tussen wireless en gewoon met kabel. Als hij het met kabel wel doet dan is je internet goed genoeg. Weet alleen niet of je een internetkabel op je Surface aan kan sluiten.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dan begrijp ik er effe niets meer van. Ben bang als het daarmee te maken heeft dat ik gewoon dikke pech heb. Het is echt maar een verschil van een paar meter. Er zit echter wel een dikke muur tussen.

    Volgens mij niet nee. Ik zie geen enkele ethernet poort op de Surface Tablet.
     
  11. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Nee dat dacht ik al. Heb je wel een computer met een kabel aangesloten op het internet? Je kan dan de snelheid even vergelijken. Over het algemeen is wifi waardeloos voor gamen, soms hebben mensen geen andere optie maar zelf zou ik bijvoorbeeld nooit een wifi adapter aan mijn XB1 hangen.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die bestaan niet meer. Zit gewoon wifi ingebouwd. :p
     
  13. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Haha echt? Dat wist ik niet eens. Die zou ik dan in ieder geval niet gebruiken :)
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Als het niet aan de speed ligt, is het dan de router? Het ligt aan WiFi, dus als ik een router kies met een beter bereik zou dat al een stuk moeten helpen? De router die ik nu heb is ook echt een standaard modem router van Tele 2, das echt geen top.

    Ik kreeg op Reddit een tip dat ik het WiFi channel moest veranderen, ik kon van 1 tot en met 9 kiezen en automatic. Bij interference stond toen acceptable. Toen ben ik eens nummer 1, 2 tot en met 9 gaan testen en toen stond er severe. Helemaal verschrikkelijk dus. Toen terug gezet op auto en ineens draait het gewoon behoorlijk soepel met amper nog een hapering...in de slaapkamer. :D
     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2015
  15. AlfaRomeoMito

    AlfaRomeoMito Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    13
    Vandaag eens kinect kunnen uittesten.
    Zou het persoonlijk niet apart kopen. De games die er iets van ondersteunen zijn met moeite te vinden.
    Het is handig zoals in horizon 2 dat je gewoon kunt vragen om naar het volgende event te gaan. Maar daar 150 euro voor neerleggen? Neen!

    Ook het fabeltje dat de xbox one stiller zou zijn met een kinect klopt niet. Ik hoor met of zonder kinect hetzelfde geluid uit mijn one komen.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hoe gaat dat precies met die Xbox App? Kun je die handmatig updaten? Want een maat van mij zit nog met de oude versie en kan nu geen device toevoegen en dus niet game streamen.
     
  17. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18

    Ik moest naar de Store app in windows 10 voor de update.

    Toen kwamen er pas de resterende mogelijkheden erbij, zoals bijv, streamen( wat overigens nogal tergend is op het moment met regelmatige fout codes |:-
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja maar dat kwam ongetwijfeld omdat XBL WEER problemen had. Het is serieus in lange tijd niet zo erg geweest. Als ik me niet vergis was het toch vorige week vrijdag dat het er een behoorlijke tijd uit lag? Volgens mij toen die zondag ook weer, gisternacht ook problemen met sign in en services, in de avond van gisteren en nu gvd gewoon weer. Misschien gebruikt men massaal dat game streamen of ligt het in het algemeen aan Windows 10, want schijnbaar loopt dat allemaal op dezelfde servers?

    Hoe dan ook hoop ik echt verbetering te gaan zien hiermee.
     
  19. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Denk dat de servers overuren maken momenteel.
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat moet het zijn dan, want game streamen kan het niet zijn aangezien dat local is.
     

Deel Deze Pagina