1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS Algemeen pCARS Racen

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 8 jun 2015.

  1. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Ik ben wel benieuwd of er animo is voor nog een tweede dag in de week eigenlijk.
     
  2. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    ik ben wel voor :thumbs:
     
  3. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Dat is natuurlijk ook een optie. Zelf kan ik er niet elke week 2x bij zijn denk ik maar kan wel af en toe aanhaken.

    @Racerblade01, is World of Tanks uit? Zie net een achievement bij jou voorbij komen. Had een tijdje geleden de beta gespeeld. Is nog wel een grappig spelletje om met een paar man te spelen.

    Edit: Zie net dat het inderdaad vandaag is uitgekomen?
     
    Laatst bewerkt: 28 jul 2015
  4. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Jup, paar uur geleden uitgekomen. Popte gelijk 30 achievements voor mij, neemt alle achievements van de 360-versie ook mee. :D
     
  5. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Heb het op 360 maar heel kort gedaan volgens mij. Heb de bèta wel een avondje gedaan, misschien krijg ik daar nog een achievement van. Heb jij ook al je tanks van de 360? Ik moet gewoon onderaan beginnen =(
     
  6. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Hé, kssstt, opzouten met die tanks hier ;)

    Wat betreft 2x in de week racen, ik kan me daar niet aan conformeren helaas. Heb niet vreselijk veel tijd om te gamen en merk dat pCARS door altijd dat online gescheur al een groot gedeelte van mijn "gaming tijd" opslokt :+ En dat terwijl ik nog een behoorlijke lijst aan games heb waar ik nog niet klaar mee ben.
     
  7. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    ik moet ook onderaan beginnen hoor :+
    beta ook ff gedaan maar weet niet echt wat ik er van moet vinden.. racen is leuker:+:thumbs:
     
  8. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Denk dat het wel leuk is als je het met een groepje doet. In je eentje is ook maar zo alleen.

    Haha sorry van die kut tanks.

    Heb zelf ook nog een paar spellen maar die liggen er al zo lang... Vandaag nog Destiny besteld, alleen omdat hij maar 10 euro was... Titanfall is er ook nooit van gekomen terwijl ik dat echt een heerlijke shooter vond. GTA5 ook pas een paar keer aangehad, dat had ik wel veel op de 360 gespeeld maar kon hem ruilen tegen BF Hardline.

    Ach, vanavond weer racen! Hoop dat er weer wat mensen zijn want hier zijn er nog niet heel veel reacties.
     
  9. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ich bin darbei, als het goed is. WoT op de 360 wel aardig veel gespeeld dus die geef ik ook maar weer een kans. Kom zo alleen helemaal niet toe tot the witcher 3, die ook heel gaaf is. Teveel keus en te weinig tijd. :)
     
  10. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Beetje jammer dit maar het past wel goed bij de avond.

    [​IMG]

    Race 2:
    [​IMG]

    Volgende week mag iemand anders het regelen.;)
     
    Laatst bewerkt: 28 jul 2015
  11. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
  12. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Lekker hoor United! Ik houd het even voor gezien tot 3.0, hoop dat er dan wel gewoon te spelen is.
     
  13. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Ah, nee joh! =( Wanneer komt 3.0 uit dan? Komt die überhaupt nog wel? :+
     
  14. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Ze moeten hem nog aankondigen, zal wel een maandje of twee zijn. Vanavond was gewoon weer 1 brok frustratie. Game was 4 keer gecrashed, helaas was ik elke keer de lul de rest leek er niet zoveel last van te hebben. Had kunnen weten dat Racerblade iets zou kunnen veranderen, helaas had hij de warming up eruit gehaald waardoor mijn race ook gelijk verneukt was. Was zoveel sneller in de kwalificatie dat het waarschijnlijk toch geen leuke race was geweest. Hoop dat het bij jullie wel een beetje spannend was.
     
  15. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik race niet meer online tot het normaal werkt. Heb best veel fun met de game maar online blijft het Knudde.
     
  16. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Gewoon af en toe wat random lobby's pakken is prima. De problemen beginnen als je een groep bij elkaar moet houden. Gisteren was ik dan de lul, de volgende keer is het iemand anders. Het hele racen duurde 30-60 minuten langer omdat er gewacht moest worden. Het is een spel en moet wel leuk blijven, daarom even geen "competities" meer voor mij.
     
  17. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Zoals ik gister al zei.. de game is dood aan het gaan.. de 1 na de ander haakt af.. dat de game niet goed loopt is klote.. maar is het dan niet beter om elke week 1 lange race (minimaal 25 laps )inclusief pit stops te doen?? Dan ben je bijna net zolang bezig als 3 apparte races.. en anders hou ik het ook wel ff gezien.. dan kan ik net zo goed voor de fun open lobby races ofzo
     
  18. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Hmmm, ik weet niet of een lange race daarvoor de oplossing is... Ik denk dat de drempel om mee te doen dan hoger is en mensen eerder afhaken als ze in het begin in een schuiver terecht komen.

    Drie relatief korte races vind ik juist wel goed. Zeker op drie verschillende circuits. Zie bijvoorbeeld gisteren bij mij. Op Catalunya kon ik totaal niet mee komen, op de Nürburgring zat ik er qua pace lekker bij en op Imola was ik goed snel. En dan moet ik zeggen dat het kampioenschap mij minder boeit, maar voor anderen is het juist wel weer een extra drive.

    Maar om nou af te haken als het een avondje tegen zit... :confused:
     
  19. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Ik ga niet afhaken om een avondje pech.. ik haak eerder af omdat er steeds minder te racen is. En zie het nut van competitie dan niet in met 5 of 6 man
     
  20. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Die kleine competities zijn toch alleen maar een beetje voor de lol? Al moet ik wel toegeven dat ik het vorige week interactiever vond, toen we met een redelijke grote groep in de DTM auto's aan het racen waren.
     

Deel Deze Pagina