1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS4] Until Dawn

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 1 sep 2014.

  1. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Dit is weer zo'n game die ik zeker ga kopen. Alleen het sfeertje al :D
    Ziet er bovendien erg goed uit! Zag vandaag een video van Playstation Access, waarin ze het Butterfly effect uitleggen en tonen. Elke beslissing heeft invloed op het spel. Erg tof!
     
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik snap gamers echt niet. Met volksstammen in rijen voor de winkel liggen om middernacht een Call of Duty te kopen. En werkelijk niemand hoor je over deze game. Lijkt wel een niche titel, terwijl het concept toch veel mensen zouden moeten aanspreken. Maar ja, ik ga in ieder geval over 11 dagen van deze game genieten. Misschien is het meer een game voor de koude wintermaanden, maar ik ga niet klagen dat die eerder uitkomt. Het is op zich wel slim om deze game te releasen voordat alle AAA titels uitkomen. Niet dat ik interesse heb in die AAA titels, maar de grote massa wel.
     
    Jows en Davey666 vinden dit leuk.
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik ook. Zag dat hij 2 dagen voor Gears uitkomt. Dus moet lukken om hem uit te spelen haha. Lijkt mij tof, had hem alleen liever 2 weken eerder
     
  4. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Één keer uitspelen gaat je zeker lukken, maar ik ga met deze game echt voor meerdere playthroughs.
     
  5. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    Ben benieuwd naar de trophies, als platinum hunter zijnde :p
     
  6. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Eens. Maargoed, sommigen zullen zeggen dat dit geen game is vanwege de vele qte. Ik denk dat dit in sommige reviews ook naar voren komt en de cijfers naar beneden haalt.
     
  7. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik heb hem wel gepreordered en heb er zin in. Deze week komt hij al, ik ben een paar dagen vrij en vrouw naar Shanghai en zoon naar school.
     
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Ja zelfde hier heb nog vakantie dus steelcase besteld gisteren.
    Zag dat er ook een extended editie van de game is met extra dlc.
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik had de game bijna besteld, totdat ik dat zag. Klonk groot en ik wacht eerst wel lekker reviews nu af en dan koop ik het spel later wel een stuk goedkoper.
     
  10. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb de game bij BOL besteld en die DLC krijg je ook bij de steelcase. Dus ik heb de steelcase besteld. Dat was praktisch net zo duur als de gewone versie.
     
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Ja ik ook op bol besteld maar zag zo snel niet staan of die dlc er bij zat.
     
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik wilde het even voor je opzoeken, maar ze hebben de steelcase van de site gehaald. Ik denk dus dat die versie is uitverkocht.

    Edit: In de games sectie staat wel het volgende

    Dus wel met de dlc, alleen kan je de steelcase dus nu niet meer bestellen.
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2015
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Ja klopt had gisteren nog gekeken en dit stond er bij

    Speel het bonus hoofdstuk! In dit hoofdstuk ontdek je het verhaal van Matt en Emily, een nieuw koppel, samen gestrand in de bergen echter lijkt het ook bij hen niet lang te duren voordat zij vermoeden niet alleen te zijn..

    En heb hem al besteld staan:thumbs:
     
  14. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ben erg benieuwd naar de reviews, zag al een 10 en een 8 voorbij komen.
     
  15. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Welke sites dan? Ik zie op metacritic nog niets staan?
     
  16. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Dukemnukem en falcon kick gaming. De laatste heeft zijn cijfer weggehaald
     
  17. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    IGN - 7.5/10
    Until Dawn is a flawed, but fun experience. Though an unfocused story means it falls short of greatness, it’s an otherwise entertaining homage to the curious traditions of horror movies which pays off your in-game decisions with occasionally shocking consequences.

    Press Start - 8/10
    Until Dawn is a thrilling experience. For horror fans, this will be one of the best horror experiences that gaming has seen in years. It’s a perfect balance of story telling and gameplay and doesn’t drag on at all. I constantly found myself wanting to go back to find out what happened next which is rare in gaming narrative. Those looking for constant action may be disappointed, but I’d advise anybody who wants a unique and new experience to give it a go.

    Power Pyx - 8/10
    Until Dawn's story isn't particularly long. Unskippable Cutscenes and characters walking very slowly make it feel dragged out in subsequent playthroughs and a lot of things will repeat themselves. All in all, it was a good experience for me though and I enjoyed it. Great actors, great writing, great graphics, great sound, great setting and a spooky atmopshere. I recommend this game, but it might be better to rent than to buy due to the relatively short story length. If you are a trophy hunter you will be happy with this short and easy platinum trophy.

    Game Cloud - 9/10
    I’m going to say it outright, Until Dawn is the best horror adventure since Eternal Darkness: Sanity’s Requiem. With Until Dawn, Supermassive has laid the foundation for how it can be done while producing an enjoyable and highly polished horror experience. It’s an adventure game brought to life by a compelling cast of characters and a narrative that expertly plays with genre tropes to upturn expectations. It’s certainly not original in all its ideas, but it does deliver one of the most meaningful choice systems to date.

    Respawn Ninja - 9/10
    Supermassive Games’ Until Dawn is quite simply one of the best horror games I’ve played. It’s a uniquely terrifying adventure in what is one of the most cliched sub-genres around. The choice and consequence system crafts an experience that begs to be replayed and the writing is engaging and rather impressive. Horror fans will certainly find many things to love about Until Dawn, and it’s very possible that others will too. While we’ll most likely never really know what the game was and what it was like on PlayStation 3, I’m incredibly thankful for what we have now.

    Only SP - 9.2/10
    Until Dawn is the next step forward in the genre of cinematic choice based storytelling.

    XGN (Dutch) - 9.5/10​
     
  19. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dat zijn toch hele nette cijfers. Beter dan ik had verwacht eigenlijk voor dit type game.
     
  20. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Wow best nette cijfers ja.
     

Deel Deze Pagina