1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het grote Steam topic [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 21 okt 2012.

  1. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Mja, maar je kan ook zeggen dat je bij de Xbox afhankelijk wordt van Microsoft, en bij PlayStation Sony. Zij kunnen ook een DMR trucje uithalen of iets dergelijks.

    Het echte nadeel van PC is dat het minder gebruiksvriendelijk is.
     
  2. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Je hebt helemaal gelijk, maar Dusky vroeg specifiek naar de nadelen en voordelen van steam in verhouding met een game los kopen.

     
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Sinds gisteren staat Her Story op steam. Je werkt bij de politie en je bent bezig met het analyseren van getuigenverhoren. Dus je probeert belangrijke woorden eruit te pikken en die vul je dan weer in de computer in. Dan krijg je steeds nieuwe fragmenten zodat je steeds meer van het verhaal leert kennen. Het zijn FMV filmpjes, dus het is gewoon geacteerd. Maar het is echt tof. Het is echt een keer wat anders en de reviews zijn echt goed. En de game is maar 5 euro.
     
  4. JamuellAble

    JamuellAble New Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb in een aantal sales weer genoeg games voor tot de wintersale gekocht (voor steam dan, voor xbox one heb ik een preorder voor fifa 16 en forza 6 staan)

    Ik heb alleen een beetje weinig vrienden op Steam om games als Payday 2 mee samen te spelen
     
  5. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Wat is dat met dat G2A? (https://www.g2a.com/)
    Dat is toch een site waar je gewoon normale games die op steam te koop zijn, kunt kopen voor zeer aantrekkelijke prijzen? Waarom heb ik daar in Nederland nog nooit van gehoord dat mensen dit gebruiken? Of zit er een addertje onder het gras.
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Nog nooit iemand gehoord over Steam keys kopen? Zijn zoveel mensen in Nederland en op dit forum die dit al zo vaak hebben gedaan (waaronder ik zelf). :p

    Je moet alleen oppassen dat je geen Russische of andere speciale regio keys koopt, want dan heb je je geld weggegooid.
     
  7. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Nee Dus dat zijn gewoon legit steam keys, maar even opletten dat er een engelse versie van is (zie engels vlaggetje)

    Thats it?
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Ik heb er zelf in ieder geval nog nooit problemen mee gehad.
     
  9. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Heb ook genoeg gekocht op g2a ja. De keys zijn legit, ondanks dat het een grijs gebied is hoe ze eraan komen. :+
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    In enkele gevallen zijn de keys ongeldig verklaard maar die kans is heel klein.

    Om te vergelijken qua prijs kan je deze site gebruiken: www.allkeyshop.com
     
  11. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Thanks !!
     
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Begrijp dat hele keys kopen niet zo heel goed. Als het geld toch niet juist terecht komt kan je net zo goed naar piratebay. En nee, ik zeg niet dat je nou alles maar illegaal moet downloaden. :+
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Hoezo komt het niet goed terecht? Ze komen niet illegaal aan die keys maar via andere methoden zoals massale inkoop bij een goedkoop land.

    En via Steam kan je het altijd weer makkelijk downloaden, ideaal voor luie gamers zoals ik :+
     
  14. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Bij de stoute manier krijg je geen automatische updates en patches. Online verbinding is dan ook vaak niet mogelijk.
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Ori momenteel 5 euro op Steam! Schijnt een foutje in prijs te zijn (Staat nu voor -75%, maar schijnt maar -40% te moeten zijn).

    Edit: And it's gone!
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2015
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Haha, net op tijd gekocht dus :cool:
     
  17. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Heb gewoon meer betaald tijdens de steam summer sale, verdomme. :+
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Vraagje: Kun je de lijst met games die je gekocht hebt ook verwijderen of op zijn minst archiveren?

    Bij mij begint het lijstje aardig groot te worden en nogal chaotisch qua titels, dus vroeg me af of ik die lijst ook op de achtergrond kon zetten of helemaal verwijderen?

    Verwijderen zal wel niet kunnen, maar het archiveren van mijn gameslijst zou wel fijn zijn. Een beetje zoals dat ook kan met persoonlijke facebook berichten.
     
  19. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Je kunt wel games onzichtbaar maken. Dat doe ik met al die Humble Bundle meuk.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Excuses late reactie, maar dat is gewoon een kwestie van rechtsklikken op de game, onzichtbaar maken, klaar neem ik aan?

    Het zou voor mij de beste uitkomst zijn wat jij zegt.
     

Deel Deze Pagina