1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] DiRT Rally

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 28 apr 2015.

  1. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    [​IMG]

    DiRT Rally
    Platforms PC (early access)
    Early access release date 27-4-2015
    Retail release date Q4-2015
    Website
    dirtgame.com




    "Today starts a new chapter in DiRT history. Today we’re doing something that scares the absolute crap out of us, but in a good way. Today we’re not only announcing a new DiRT game but we’re making it available as an early access title on Steam… SURPRISE!"

    "So why Early Access? There are a number of reasons but mainly because we want to make sure we get this right. You’ve been asking us for a game that is pure rally with none of the fluff, one that has more stages, longer stages and repairs in between stages. You’ve told us how you want your own team, to be able to set the car up how you want and to feel like you own the car you’re driving. We want to deliver that game."

    So, right now at the start of Early Access this is what you are getting for your money:

    17 Cars
    Having hundreds of cars doesn’t interest us, rally is about having the right car and we intend on having all of the right cars. These 17 are just to get us started and we’ll be adding more cars over more classes as the year goes on.

    36 Stages
    Winding paths through forests, death defying drops off hillsides and narrow mountain paths are what this is all about, it’s you and your car versus the road ahead. To get us started we’ll be heading to the muddy paths of Wales, the dusty trails of Greece and the icy tarmac of the legendary Monte Carlo rally.

    Simulation Handling
    We’ve accurately recreated how every part of the car works and to support this we’ve developed a brand new physics model that simulates everything from the way the surface of the road behaves to limited slip differentials. This is how these cars drive and with real-world rallying experience on the team, a deep understanding of car setup and handling, countless visitors from the worlds of rally and rallycross plus the help of some of our biggest DiRT Fans we’ve got the handling as right as we can.

    A-Synchronous Events
    Take on the world in Daily, Weekly and Monthly challenges. These are the ultimate tests of skill and determination and it’s going to take everything you’ve got to finish on top.

    Team Management
    Hire and fire your crew members each of whom which will have different skills, improving repair times for different parts of the car. Teach them new skills as they gain experience and work together as a team to improve your performance in events.

    League Support
    Get together with friends and run your very own racing league. You can join up to six leagues at any one time and run them how and when you want. For more information on setting up and joining a racing league visit dirtgame.com

    Future Content
    As an early access member we won’t be charging anything for that new content, regardless of when you join us you’ll have access to everything we produce for our early access period at no extra cost. So that’s what we’ve made and this is just the starting point. Over the coming months we’ll be adding more cars, more tracks, new game modes and features we haven’t even thought of yet – features that you are going to think of and help us build – with the Pikes Peak pack coming in may.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Mja, komt hij ook naar de Xbox?!
     
  3. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ze gaan alleen console versies maken als de early acces/pc versie goed genoeg loopt.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    OK, goed om te weten. Hopen dan maar.

    Zelf ga ik hem niet op de PC halen, zonder stuurtje lijkt het me dan echt onspeelbaar...
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kan toch gewoon een controller aansluiten? :)

     
  6. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Omdat ik groot fan was van Colin McRrea 2 en 3, deze ook maar proberen :)
     
  7. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Heel erg benieuwd naar deze game. Ben blij dat ze terug gaan naar het "klassieke" rally-rijden. Gymkhana en infection was ik geen fan van.
    Krijg helaas de game nog niet aan de praat, maar we blijven proberen :p
     
  8. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Mij is opgevallen dat ik met 2560x1440 + ultra met vsync 60fps zit op 1 kaart en op 45-50fps in crossfire (2 kaarten in mijn geval) ;) dus er is duidelijk nog geen crossfire profiel. (is ook wel logisch aangezien die van AMD moet komen)
    Trouwens kan die 60fps beetje eronder duiken zodra ik in de regen door een dikke plas water rijdt. Performance van de game lijkt al erg goed voor zo een vroege build, al komt dat misschien door een redelijk aktueel systeem wat ik heb. Kan op oudere systemen misschien tegenvallen
     
  9. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik dacht redelijk goed te zijn in Forza 3 en Gran Turismo 6, en dacht deze game wel even op te pakken, en het is alweer een tijdje geleden maar deze game is echt moeilijk! Oftewel gewoon full-sim.
    Grootste probleem wat ik heb, is dat ik mij niet besef welke bochten eraan komen, ondanks dat de co-driver mij dit voorkauwd, zelfs de icoontjes van left6 80km/h verwarren mij. Hebben ze het nu over de eerste aankomende bocht of de 2e of 3e bocht?. Heb persoonlijk liever een plattegrond, of is dit nu godslastering wat ik uitkraam?:oops:
     
  10. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik heb toch meer met gewoon racen. Alleen over een baan crossen is niet echt mijn ding. Buiten dat, het ziet er wel tof uit.m
     
  11. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Je kan in de preferences instellen hoe ver vantevoren de notes komen. Left 6 80 betekend dat die bocht over 80 voet er aankomt. :) Map zat er vroeger wel in maar nu niet. Misschien dat, als er genoeg mensen er om vragen, ze het alsnog implementeren.

    Over een paar maandjes komt er ook Rallycross waarmee je tegen anderen over een baan crost, al is dat alsnog anders dan iets als Forza natuurlijk.
     
    LocKuM vindt dit leuk.
  12. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Kijk dat is al meer mijn ding. :D
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zojuist mn game pc besteld incl monitor. Alles komt morgen binnen. Kan ik mooi deze game eens in volle glorie aan de tand voelen. :)
     
    Divimus vindt dit leuk.
  14. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Hij staat hoog op mijn steam verlanglijstje! Nog even wachten op een financiële meevaller en dan ga ik hem ook zeker kopen :)
     
  15. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Mensen die deze game al gespeeld hebben? Zit te twijfelen om hem te kopen. Heb DiRT2 en 3 veel gespeeld jaren terug, en wel weer zin in een rally game :p
     
  16. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Is ie er al voor de Xbox One ja?
     
  17. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Nee dat gaan ze pas besluiten tegen het einde van de early access.

    Als je het nu wilt spelen in early access moet je geen complete game verwachten, maar het is een serieuzere game dan DiRT 2 en 3. Als je het goed wilt spelen dan heb je wel een goed stuur nodig.
     
  18. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Controller is geen optie?
     
  19. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Vast wel, maar een Rallysim moet je gewoon met stuur spelen om te voelen wat de auto doet.
     
  20. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Dat is inderdaad wel zo. Misschien dat hij nog naar PS4 komt, dan pik ik hem dan wel op :thumbs:
     

Deel Deze Pagina