1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Zoals we weten zijn de third parties te spreken over Nintendo's plannen, het lijkt me niet dat ze heel blij zouden zijn met een console die nog steeds zwakker is dan X1 en PS4. Want waarom zouden de third parties dan hun games ernaar toe willen brengen?

    Dit ook...

    The Taiwan-based publication estimates Nintendo’s output of Wii U consoles in 2015 at a mere 2 million units.

    Dan hebben ze er behoorlijk vertrouwen in.
     
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Lol, wat ben je soms toch makkelijk goedgelovig BK.:+

    De 3rd parties waren ook lyrisch enthousiast over de WiiU. Zoek de filmjes maar eens. En je weet hoe het daar nu mee staat qua 3rd party support.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Nee dat weet ik ook wel, daar ben ik mij zeer bewust van. Maar ik denk dat die third parties gewoon niet de extra moeite wilde doen voor inferieure hardware en iets zegt me dat ze nu zo blij zijn omdat het 't nu wel waard zal zijn. Maar ja, das speculatie.
     
  4. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    De Kickstarter van Shenmue 3 heeft nu ook de game als physical reward (PS4 en PC) voor $60.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Digitale kaartgame ontdekt bij Digital Extremes

    Een Reddit-gebruiker genaamd UndercoverLegend is het kantoorgebouw van Warframe-ontwikkelaar Digital Extremes binnengelopen en heeft daar ontdekt dat de studio aan een digitale kaartgame genaamd Keystone werkt.

    De Reddit-bezoeker plaatste het verhaal op Reddit, maar daar werd het weer verwijderd omdat het tegen de regels van de website ingaat. De bezoeker had lunch met verschillende Digital Extremes-medewerkers, die niet doorhadden dat hij zelf geen medewerker was, en kreeg te horen dat het bedrijf aan een 'first persoon shooter card-game' werkt.

    Kotaku meldt dat het heeft achterhaald dat het verhaal klopt, en ook de ontwikkelaar heeft een statement naar buiten gebracht waarin het meldt dat het bedrijf gevleid is dat iemand de hele dag bij hen wilde zijn, maar dat dit verboden is. Het bedrijf heeft niets gemeld over Keystone.
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2015
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  8. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    F#ck Nintendo vanaf de Wii.

    Ze zijn totaal de kluts kwijt en mij en vele andere als klant kwijt.

    Boeit mij totaal niet meer wat ze wel of niet doen. Ik zal er niet naar omkijken.
     
    iMark 007 en Daz vinden dit leuk.
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik had niet anders verwacht. Alsof ze ineens het licht gezien zouden hebben bij de big N.

    Enige wat de WiiU kan redden is een echte (en goede) 3D Pokemon RPG. Snap werkelijk waar niet dat ze dat niet doen.
    Instant redding van de console. Niks meer nodig.
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Omdat ze liever Metroid voetbal games maken
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.437
    Leuk Bevonden:
    17.530
    Nintendo is gewon helemaal de weg kwijt G's.

    Ik heb m'n Wii U na 2 weken in m'n bezig te hebben gehad in 1x weer op Marktplaats getyft. Daaaaagggg
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik gebruik m'n wiiu toch nog wel regelmatig maar zie het nog steeds als een console voor erbij. Alsof de nieuwe console een powerhouse zou gaan worden. Maja ben benieuwd of ik dan al m'n wiiu spul dan weer kan gebruiken.
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik had het erover met een vriend. Die was eigenlijk best blij als de Wii U dus achteraf niet volledig wordt afgestoten. Al leek het tijdens de E3 daar wel echt op.

    Ik denk dat het vooral mobile publishers zijn die er zo blij over zijn dan.
     
  14. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Nintendo moet gewoon multiplatform worden.

    Er is een miljoenen publiek die hun ip's willen kopen. Stel je voor dat je Super Mario 64, Mariokart op een Xbox One en/of PS4 kan spelen. Ze mogen hun ds lijn behouden, alsook mobiel gaming, maar ga ajb multiplatform. Dan heb je geen gezeik met servers, live services etc waar Nintendo geen resources voor heeft en bovendien.

    Een potentiële markt van 30 miljoen gamers.

    Nintendo, lees dit. Je bent je flair kwijt. Doe er wat aan. De meer dan average gamer wil niet nogmaals geld uitgeven aan een console die onderdoet van de Status quo.
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2015
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.437
    Leuk Bevonden:
    17.530
    Dus Ninty moet Sega worden?

    Ik kijk nu al uit naar Mario Boom.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    '"CriterionGames
    Yes, we ARE talking to Microsoft about making XBox 360 Burnout Paradise available on XBox One via backwards-compatibility! More news soon!"
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ubisoft has announced a new Rayman game and it’s probably not what you’re looking for.


    [​IMG]
    Rayman Adventures is the latest game in the series, currently in development at Ubisoft Montpellier. The publisher announced the new game earlier for smartphones and tablets.

    The press release does not single out platforms, but it lauds the game’s look on retina displays – which are only available in Apple products. It also talks about the game’s graphical fidelity, saying it represents a “major step in bringing an HD console-quality experience” to mobile, running at 60 frames-per-second.

    Adventures sounds like it will be a proper Rayman game, not an endless runner. Which could indicate that Ubisoft will release it on consoles eventually.

    The game remains beautiful as ever, judging by the below screenshots and trailer. It’s still based on the the company’s UbiArt engine, which powered Origins and Legends, as well as other games like Child of Light and Valiant Hearts.

     
  18. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Hopelijk ook snel naar console...of Vita.
    Ziet er vet uit.:cool:
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Ha, een mobile game met microtransacties net als de vorige zeker. Ze kunnen van mij de tering krijgen.
     
    Dr0kz vindt dit leuk.
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    HOLY FUCK YEAH! Eindelijk!_O_


    http://www.eurogamer.net/articles/2015-07-09-grip-looks-a-lot-like-a-modern-day-rollcage
    Man, vraag me al zo lang af waarom er maar geen vervolg komt van deze geweldige PS1 racegame.
    He-le-maal grijs gespeeld toen met gamemaatjes.

    Kickstarter gaat ik zekers steunen.:cool:
     
    Dr0kz en Servantes vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina