1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Call of Duty is toch niks, en destiny ook niet...
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk het niet want ze gaan gewoon voor diegene die het meest betaald.
    Met die beredenering maakt niemand een deal meer met MS. Maar toch zie je het gewoon gebeuren zoals met The Witcher en Fallout.
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  3. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik lees wel wat je poste, maar ik geloof niet dat Activision een meerjarig contract heeft gegokt met Sony en daarbij de exclusiviteit van 1 van de grootste franchises en daarbij een nieuwe ip toekent aan Sony's PS4.

    Een 2 jarig contract mbt Destiny met een evaluatie moment voor Call of Duty vind ik wel realistisch. Activision zal die gok niet bij voorhand nemen voor 2 hele grote ip's.

    En mocht het wel zo naar buiten komen dat het zo al jaren geleden IS afgesproken, dan klinkt dat natuurlijk wel heel mooi hè voor de buitenwereld.... ;-) Mensen in dienst met voortschrijdend inzicht. Geeft Activision nogal een glans die ze missen.

    De Xbox One met Call of Duty exclusivity deed het uitstekend, waarom dan ineens die switch? Dat is gewoon zelfmoord. Nee, ik geloof het echt niet. Ik geloof niet in een contract op voorhand getekend voor 2 ip's.
     
    Daz en Mallakai vinden dit leuk.
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    En dat komt weer door het afstemmen van je palet en breedte van je catalogus als console.

    Heeft niks te maken met de instelling die ik zojuist neerzette. Niet alles over 1 kan scheren @Hybrid ;-)
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb geedit. Oude post stond er nog die die had onthouden ofzo.
    Ik begrijp MS heel goed. COD verkoopt nog prima maar ieder jaar wordt het minder. AW verkocht al 27% minder dan Ghost en zoals ik zei willen ze meer focussen op Halo en GoW en dan heb ik niet over de remaster. Daarnaast wordt er al jaren over MS gezegd dat ze meer moeten investeren in nieuwe IP's.
    Dat samen met dat COD veel geld kost en langzaam minder populair wordt kan ik begrijpen dat MS nu gewoon niet het volle bedrag wilde betalen. Sony waarschijnlijk wel en die hebben een shooter base nodig een beetje want dat is wat een beetje mist op de console.
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  6. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Het is te warm om te discussiëren... ;-)

    Ik pak een biertje.... ;-)
     
    MAD 1976 en oneshot1tkil vinden dit leuk.
  7. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Wie vinden jullie meer een boss.. Shu of Phill?
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Big Boss.
     
  9. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Mark Cerny.
     
  10. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Bockworst?
     
  11. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Knackworst
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  12. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Knack Worst?
     
  13. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    PSN ligt eruit volgens Neogaf?
     
  14. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Jan Kloot van Dam
     
  15. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Duurde niet gek lang. Moet zeggen dat het best goed gaat de laatste tijd met PSN, op de downloadsnelheid na, bijna geen down time meer.. Althans in Edam dan.


    Corry Bockworst
     
  16. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    http://www.ign.com/articles/2015/07/10/ubisoft-sales-fall-ps4-its-most-popular-platform

    UBISOFT SALES FALL, PS4 ITS MOST POPULAR PLATFORM

    LUKE KARMALIUbisoft has revealed its financials for the quarter ending June 30, reporting a 73 percent year-on-year decline in sales to €96.6 million.

    While this exceeds the company's target of €80 million, it's still a big drop from last year's €360.1 million, which was hit largely thanks to Watch Dogs.


    The French publisher is attributing the above-expectations results to a 59 percent increase in back-catalog sales, including a "better-than-expected performance" byAssassin's Creed Unity and "sustained demand" for Far Cry 4, The Crew and Watch Dogs. Digital revenues also totaled €54.1 million, which was 56 percent of total sales compared with only 23 percent a year ago.

    In terms of sales by platform, 27 percent of the company's revenue came from PS4 titles. PC is in second place with 23 percent, which is quite a leap from the 14 percent it made up at the same time last year. The PS3, Xbox 360 and Xbox One are all responsible for around 11 percent of revenue, which is somewhat surprising. Finally, the Wii and Wii U make up 3 percent of sales - a small increase from last year's 2 percent.

    Looking to the second quarter, Ubisoft is predicting sales of about €90 million, while its full year outlook is expected "to be stable compared with full-year 2014-15 and non-IFRS operating income projected to represent at least €200 million." Big releases for the future include Assassin's Creed Syndicate, Ghost Recon: Wildlands, Rainbow Six Siege, For Honor and The Division.


    ---​

    Toch wel van geschrokken eigenlijk, bijna 3 keer zoveel games op de PS4 verkocht dan de PS3/360 en bonert :eek:
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ben wel benieuwd of MS een eigen show gaat hosten.
     
  18. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Denk het niet, wat waren de Xbox one sales vorige maand? 50 stuks of zo. Kunnen ze beter meer vechten in USA of Europa waar ze nu ook aan het verliezen zijn


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  19. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Nee, is geen slechte zet van MS. Logisch zelfs.
    Beter concentreren op de markten waar ze nog wat kunnen winnen.
     
  20. AnonymousVLD

    AnonymousVLD Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb nu een PS4 maar krijg na drie uur spellen toch kramp in me linker duim omdat thumbstick te laag zit ( hoewel de PS4 controller beter is dan PS3 ) prefeer ik de xbox 360 controller meer. Maar dit is mijn mening. Hoe is de one controller vergeleken met 360 controller...????
    Ik wil absoluut geen flamewars starten. Is alleen mijn ervaring met de controller....
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2015

Deel Deze Pagina