1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] God Of War III

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 19 aug 2009.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Zo, naar easy gegaan qua moeilijkheidsgraad. Misschien een beetje cheap, maar ik suck nou eenmaal in games op de PS3 + ik ging altijd dood en had dan geen zin meer. Nu lukt het me en meteen een stuk verder waardoor ik hem nu misschien ooit nog eens uitspeel, net Hercules geklapt. Ik was zo ongelofelijk sterk :+, dat waren harde klappen. _O_
     
  2. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    God of War 3 binnen gekregen via t forum.

    Is het verhaal zo belangrijk? moeite waard om te wachten met spelen? Want ik moet God of War 1 en 2 ergens vandaan zien te halen.
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Mwah valt wel mee, met het verhaal van zowel deel 1 als 2 lezen op wiki kom je er ook. Eigenlijk is het simpel; Kratos is een bad-ass, wilt elke God neer hebben, vermoord er een paar in zowel deel 1 en 2 en deel 3 is het einde. Bam! :+

    Zo, eindelijk uitgespeeld. Wel aardig, maar voor de rest niet super speciaal imo. Sommige momenten grafisch erg netjes, en overall wel heerlijk bruut met enorm toffe boss fights. Maar voor de rest deed het me niks eigenlijk, DMC vind ik een stuk toffer bijvoorbeeld.
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2011
  4. Platina

    Platina Nintendo Addict

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt het beste eerst deel 1 en 2 spelen. Dan kom je helemaal in de vibe en bovendien is deel 2 beter dan 3.
     
  5. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Als jij akkoord gaat vind ik het best haha.
     
  6. Platina

    Platina Nintendo Addict

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat het je vnv weten ;)
     
  7. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Raden jullie God of War collection aan te kopen voor ik 3 koop? Is hij leuk en het waard om te spelen of kan ik hem beter skippen?
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Het zijn nog steeds goede spellen maar het is niet echt nodig om ze voor het verhaal gespeeld te hebben.

    Ik zou als ik jou was gewoon lekker met deel 3 beginnen
     
  9. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Zijn er nog mensen die de Remastered editie gaan kopen van God of War III?

    Spel komt over 2 weken uit en heeft op PSN een prijs van 35 euro.

    Op zich wel aan de prijzige kant.
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2015
  10. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Vind 35 nog wel mee vallen.. Ik vind de game zijn geld wel waard. Je krijgt er veel voor terug,,
     
  11. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Wat krijg je dan nog meer naast 1080p en 60 fps?
     
  12. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Nee, los van de eerste uur van GoW3, vond ik de rest van de game niet zo leuk.

    Uiteindelijk ook dik pijn aan mijn vingers gekregen van deze buttonsmash game.


    Ben eerlijk gezegd ook alle remasters een beetje zat.

    Ja, daarom heb ik een nextgen console, om iedere paar maanden een remaster te zien verschijnen.
     
  13. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Een vette game?
     
  14. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Oh, ik dacht dat je meer bedoelde toen je zei "je krijgt er veel voor terug". Dus ik dacht aan extra content of iets in die trend. Dat het een vette game is wist ik al in 2010. Dezelfde vette game is 9,98 euro tweedehands bij de Gamemania.
     
  15. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Nee bedoelde idd 'veel' in zin van eye Candy en vette gameplay ;)

    2e hands is een optie maar ik ging er een beetje van uit dat je geen ps3 had en een overstap van 360 naar ps4 gemaakt heb..

    Om toch op je antwoord in te gaan zeg ik nee. Heb de game voor de ps3 liggen en daar was die voor mij al goed genoeg. Het is een goede deal (imo) voor de overstappers
     
  16. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Voor de overstappers is het prima, maar ik heb inderdaad ook een PS3.
     
  17. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    569
    Dan zou ik het niet doen. ;)
     
  18. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Met kortingscode heb ik de game, samen met mijn broertje, gekocht bij de Wehkamp. Dus zelf betaal ik maar 13,75 euro. Dan hebben we gelijk de beste versie van het spel in huis.

    Op de PS3 heb ik het spel nooit uitgespeeld, maar de laatste jaren vind ik het genre leuker. Vorig jaar nog Heavenly Sword uitgespeeld.
     
  19. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Ik ben al redelijk ver met dit spel, maar ik vind het wel lelijk dat ik de taal niet kan veranderen. Iemand enig idee waar ik dit kan doen? Mijn console is wel op engels ingesteld en van wat ik kon vinden, heb ik dat in het spel ook gedaan. Zit niet te wachten op alle games in het Nederlands...
     
  20. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb gewoon ingame de taal veranderd bij options. Ik koos voor Engelse stemmen met Nederlandse ondertiteling. Perfect zo.
     

Deel Deze Pagina