1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Nice nice. Maar zelf luister ik weinig naar muziek over telefoon speakers, is het geluid met een headphones op net zo goed ook dan? Van de Galaxy S4 vind ik het wel ok, het doet zijn ding.
     
  2. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Headphones is gewoon prima zoals eigenlijk alle telefoons. Maar vooral wanneer je ff een filmpje wil kijken is het ideaal om goede speakers te hebben. Daar gebruik ik ze ook het meeste voor.
     
  3. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Fuck, m'n Nexus 5 is kapot :mad: Sim kaart wordt niet meer gezien. Toestel uit elkaar gehaald, missen 2 pootjes bij het sim slot 8)

    Opzoek naar wat anders, echt geen flauw idee wat voor telefoon ik moet kopen. Geen zin om 500 euro uit te geven |:-
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hehe, nog niet he :D

    Maar dit gaat snel veranderen gok ik. Heb de HTC One M8 eens getest bij de MM en ik vind het een prima dingetje. Net wat groter dan S4 en das ok, moet niet insane achterlijk groot worden.
     
  6. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Wordt sowieso geen gebruikte telefoon :) Balen dat je de OnePlus niet even snel ergens kan kopen }:]
     
  7. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Alleen de camera is echt, echt, echt heel belabberd.
    Voor de rest een toptoestel.
     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Op Tweakers werd ie nou niet echt goed beoordeeld toch of was dat een andere HTC?
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Echt slechter dan de S4? Ik maak vaak genoeg wel wat foto's voor in de whatsapp, maar nooit echt veel serieuze foto's voor mijzelf. Maar als het echt slechter dan de S4 is.....hmmmm.Hoe zit het qua dat met de M9?

    Het gaat om deze voor mij :
    http://www.techradar.com/reviews/phones/mobile-phones/htc-one-m8-1235307/review
     
  10. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Het is haast niet te geloven, maar de camera van de M8 is lang niet zo goed als die van de S4 en de camera van de M9 is nóg slechter.
    http://www.androidauthority.com/dxomark-htc-one-m9-review-610894/
    Hier is het ook best duidelijk te zien (D is de M9, klikken voor grote afbeelding).
    http://www.androidauthority.com/blind-camera-shootout-votes-607196/
     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    De Note 4 camera is iets beter, maar die van de S4 was ook zeer goed. Raar dat die HTC camera's zo crappy zijn. Wel stappie terug...
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmmm, ik zeg je eerlijk, phone D is de HTC he? Goed genoeg voor wat ik ermee ga doen. Ik vind de foto's goed genoeg eerlijk gezegd. :)

    Als foto's maken nou echt mega belangrijk voor mij was, of dat ik veel op vakantie ging naar mooie landen, dan zou ik voor een betere gaan of eigenlijk zelfs gewoon een camera. Wat mij beviel vandaag aan die M8 was hoe snel alles ging.
     
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Als je hem besteld heb je hem toch binnen een paar dagen in huis?

    Zou sowieso nog even wachten want er komt misschien een prijsverlaging aan
    http://androidworld.nl/nieuws/1-juni-prijsverlaging-oneplus-one/
     
    WinterBase vindt dit leuk.
  14. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Daar gaat het uiteindelijk om :).
    Voor de rest zijn de M8 en M9 echt geweldig.
    Ik zou voor de M8 gaan, verschil is niet enorm met de M9.
     
  15. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Oh, daar kan ik wel op wachten inderdaad. Inmiddels maar een goedkoop toestel besteld voor tijdelijk gebruik.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Die Oneplus One is niet verkeerd zeg, maar hij is huge he? Ik ben een S4 gewend en iets groter zou niet erg zijn, maar dit is wel flink groter. Met welke huidige foon is hij qua grootte te vergelijken? Dan zou ik kunnen checken bij MM bijvoorbeeld of het iets voor mij zou zijn. Hij moet nog wel in mijn broekzak passen.

    Ik ben flink naar allerlei opties aan het kijken, nooit te snel een beslissing maken. Ik zie hier dat hij 300 euro gaat kosten wanneer hij uitkomt hier ?

    http://www.oneplusonenl.nl/oneplus-one-deze-maand-verkrijgbaar/

    Een zeer betaalbaar ding. Zeker als je dan kijkt naar een abonnement en het ermee vergelijkt. Je betaalt eenmalig 300 euro voor het toestel en gaat dan lekker via Simyo, mooi cheap. Of je neemt een abonnement, eenmalige betaling voor het toestel zag ik ergens en dan 31 euro per maand. Reken dat over een jaar of twee jaar en dat prijsverschil is ernstig.
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2015
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Kleiner dan een note is ie
     
  18. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Ja, hij is groot, maar niet te groot imo.
    Vriend van me heeft m ook net een paar week, top toestel.
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmmm..ik ben niet zo thuis in al die verschillende foons. Maar ik ga wel even wat video's, foto's checken.

    In dat geval schrijf ik deze echt nog niet af dan. Zeker als hij misschien nog afgeprijst wordt ook.

    Ik heb me denk ik vergist dat ik abonnementen met deze foon op internet zag staan. Er is weinig tot niets te vinden nog. Ik zie wel allemaal invites op Tweakers staan enzo, wat houdt dat allemaal in? De foon is dus niet zo makkelijk te bestellen?
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2015
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat je een invite nodig hebt om de bestelling af te ronden
     

Deel Deze Pagina