1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

  1. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Inderdaad dat standaard dingetje wat je er gratis bij krijgt.. Waar staat TB voor?

    EDIT... Duhhhhhhh vergeet die opmerking.. Misschien is de four inderdaad ook wel een aardige voor wat minder geld..
     
  2. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Ja, waar zou TB nou voor staan... :+
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  3. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Haha ja ik was even met drie dingen tegelijk bezig hier op mijn werk dus was er even niet helemaal bij met mijn hoofd. Had mijn post al ge-EDIT :D
     
  4. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou ik zie jammer genoeg nergens die TB XO FOUR STEALTH. Alleen bij de TB site zelf. Overal kun je de TB XO FOUR kopen maar nergens de TB XO FOUR STEALTH.

    Vreemd
     
  5. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
  6. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ahh top.. meteen bestellen... :)

    EDIT:Bummer alleen Creditcard.
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2015
  7. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Oh balen! CC is wel handig om te hebben soms hoor ;)

    Nou ja, je wilt hem denk ik vooral voor pCARS en in die game zit nog steeds een bug dat storingen geeft op headsets welke "aangesloten" zijn via de controller. Althans, iig wel op de MS headset. Mijn 500x heeft er geen last van.
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  8. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Gamen met een gaming headset blijft vet. Vooral online. Geef wel nog steeds de voorkeur aan surround via speakers. Veel meer impact. Het kunnen plaatsen van tegenstanders via een headset is wel subliem.
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  9. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    ja balen indd maar het is de gewone xo four geworden. Ipv de stealth. Subliem geluid hoor. Hoor bij deze alleen mijzelf niet praten natuurlijk. Dus bij deze vast mijn excuses voor het eventuele luid praten.

    de sound bug zal eruit zijn bij de eerst volgende patch aldus Ian... ;-)
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Al die tijd zat ik eraan te denken om voor de avonduurtjes een Turtle Beach te halen, vooral die Elite 800x, maar 300 euro...man man man, nee hoor dat ga ik niet doen.

    Ik kwam ineens op het idee om eens een wireless headphones die ik eerst alleen gebruikte voor muziek uit te testen op de Xbox One. Kortom, kabeltje van headphones naar controller's headset adapter en het werkte gelijk. Er zit een built in mic in, maar die is alleen geschikt voor Apple. Kortom, ik zal dus een boom mic moeten gaan aanschaffen en die doe ik dan in de headphones. Maar hoe ga ik game audio voor elkaar krijgen? Game audio werkt nu perfect op deze manier, maar dan heb ik geen mic.
     
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Bekijk het eens anders BK;
    ik heb de Astro A50 gekocht. Ja, 240 euro is veel geld (ding kost overal 300, maar Gamedumper heeft een verdomd mooie prijs).
    Maar als je nagaat dat je er de hele cyclus van deze gen (last gen ook nog als je wilt;)) mee kunt doen....dan valt het wel mee, toch?
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  12. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Zelf heb ik laatst een 2e hands Astro A40 wireless gekocht en helaas ontbrak de kabel voor de chat functionaliteit. Zo te zien heeft Astro een nieuwe AG1 adapter gereleased, maar ik vraag me af of deze ook voor mij werkt.

    Ik heb dus deze headset (een oudere generatie A40):
    [​IMG]

    En de kabel die ontbreekt is degene die in de MixAmp RX 5.8 moet (links op de foto) en in de controller. In de MixAmp is het een 2.5mm jack en in de controller een 3.5mm jack, maar een simpele kabel werkte helaas niet. Ik denk omdat dit een 'dubbele' kabel was in plaats van een enkele (zie foto).

    [​IMG]

    Dit is die nieuwe AG1 adapter van Astro á €30 (best wel heel erg duur, en ik heb al een chat adapter van MS). Op de fora staat echter dat die AG1 niet echt mooi geluid geeft, dus ik gebruik liever die van M$. Ik heb alleen niet dat verloopkabeltje van 2.5 > 3.5mm die standaard meegeleverd wordt met een losse chatadapter. Die van mij zat bij de X1 Stereo headset. Iemand hier ervaring mee of een idee wat ik het beste kan doen?

    [​IMG]
     
  13. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62
    Je zou je allerlei kabels en verloopjes aan elkaar kunnen knopen en splitsen maar dan zie je er ongeveer zo uit,

    [​IMG]

    Dan heb je ook nog aardig wat € uitgegeven.

    Ben zelf ook 'slachtoffer' geworden van de chatheadset adapter/verloopkabeltje trukendoos van MS.
    Uiteindelijk ook een losse chat adapter gekocht waar dat vervloekte kabeltje bijzit |:-
    Of nog even geduld hebben tot na de E3 en kijken of die nieuwe controller met standaard jack aansluiting
    op de markt komt :)
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je hoeft niet gelijk 300 uit te geven. Genoeg hele goede headsets voor een stuk minder. Tuurlijk sommige zijn echt top end maar de andere voor een stuk mindere prijs zijn ook super,
     
  15. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Helemaal mee eens. De Xbox One Stereo headset kost (in camouflagekleur) nog maar €29.99 in het zwart is hij iets duurder. Die headset is beter dan alle headsets die ik voor de 360 heb gehad en meer draadloos dan dat ga je ze niet vinden (en ook nog eens zonder battarijen). De Astro A40 die ik nu heb is natuurlijk wel iets beter, maar niet 2x zo goed ofzo voor 10x de prijs.
     
  16. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Je kan ook tweedehands kijken. Ik heb vorig jaar een gesealde XP500 COD editie gekocht voor 40 euro inc. (verpakking is ook awesome). Ding is volledig wireless, 5.1 surround en ziet er kek uit. Klinkt nog eens fantastisch ook. Dat ding gebruik ik tegenwoordig voor mijn PS4. Misschien wel de beste deal die ik de afgelopen jaren gemaakt heb op MP.

    Zo een headset dus:
     
    Marx vindt dit leuk.
  17. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Bargain of the century!
     
  18. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Euh, ik heb een probleem met mijn MS X1 headset waar ik niet uitkom :confused: Of eigenlijk; ik heb een probleem met de adapter. Het werkte allemaal prima, maar sinds afgelopen dinsdag komt er totaal geen geluid meer door. Hoe ik ook op de volume knopjes druk, no sound. Ook staat de mute button constant "aan".

    Ik heb de Xbox al meerdere keren opnieuw opgestart. Hetzelfde voor beide controllers. Maar helaas nog steeds hetzelfde resultaat.

    Iemand die dit herkent en/of een oplossing weet?
     
  19. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Sta sinds april in de wacht voor een Astro 1.5M XBL controller kabel, maar die is onveranderd out of stock...
    Krijg een beetje het idee dat ze liever hebben dat ik hun nieuwe over priced mixamp m80 voor 60 pond koop.
    http://www.astrogaming.com/mixamps

    Slechte zaak.
     
  20. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Klopt helemaal! Ik heb zelf uit een ietjes nieuwe serie de TB Earforce X-ray gekocht voor vijf tientjes die echt bomvol met features zit en echt kristalhelder geluid. Eerlijk gezegd helderder dan mijn nieuw aangeschafte Steelseries Wireless H. Laatst genoemde heeft overal wel de voorkeur maar daar zit dan ook in dit geval een prijsverschil van 249 tussen.
    Eeeuh ja ik heb idd 1 headset te veel. Dus als iemand een van de twee over wil nemen?!?!?
     

Deel Deze Pagina