1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Game of Thrones [II]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 31 mrt 2013.

  1. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Wel ff geinig voor de Peter Dinklage fans. Ik keek laatst weer eens naar OZ, blijkt hij daar als figurant (uncredited) mee te doen. Echt zo'n verschrikkelijk slechte scene dat het gewoon bijna grappig wordt.

     
  2. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik kom er net achter dat die acteur die The Mountain speelde in seizoen 2 in dat zelfde seizoen ook een Walker speelde, net als in seizoen 1. Seizoen 3 en 4 speelt hij weer als reus. Multi-talent hoor :+
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Mooie post die ik vond op FB naar aanleiding van de Episode van afgelopen zondag:
    Sam and Gilly rescued by Ghost, Sansa calling Ramsay a bastard, Bronn and the sand snakes, The Imp meeting Daenerys, Cersei thrown to prison by the faith...... best episode so far this season
    En dat is helemaal waar, tot nu toe althans.

    Heel veel zin gekregen in ep 8, 9 en 10.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  4. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik dacht dat het een rant zou zijn na de eerste drie punten te lezen...
     
    TreV vindt dit leuk.
  5. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Haha, ik dacht precies hetzelfde.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat een post haha.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik ga niet altijd Kamehameha Yellow. :+
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Holy fuck wat een aflevering
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.437
    Leuk Bevonden:
    17.530
    Kon je niet wachten jongen?
     
  10. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
  11. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Deel deze mening :+.


    Eindelijk zien we weer de white walkers :D! Ik zat eerst te denken dat het helemaal geen white walkers waren, aangezien ze er niet zo uitzagen ofzo.. en dacht dat het die skeletons waren waardoor Bran Stark werd aangezvallen voordat hij die grot/boom in ging. Maar dat waren zeker dus ook white walkers.

    Goede tactiek hoor die white walkers ala Rome Total War berserkers
     
  12. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Echt een hele vette aflevering, eindelijk weer het niveau dat je van GoT verwacht! Stuk achter de muur sprong er natuurlijk tussenuit (vond vooral die reus supergoed, echt Return of the King-achtig), maar mijn persoonlijk favoriet waren de rustigere scenes met Tyrion en Dany. Vond het ook mooi om te zien dat Sansa toch een stuk sterker is geworden, ondanks wat haar nu ook weer aangedaan wordt.

    Hopen dat de laatste 2 afleveringen dit tempo en niveau ook weer halen, dan is het seizoen uiteindelijk toch nog geslaagd. In dat geval zou je, zoals sommigen al aangaven, kunnen zeggen dat het begin van het seizoen gebruikt is om de poppetjes op de juiste plek te zetten en vervolgens toe te werken naar een fantastische finale.

    EDIT - excuses, was denk ik een beetje té enthousiast. ;)
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2015
  13. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Whoop vanavond ook snel kijken dan. Alleen jammer van dat wachten; kijk liefst alles achter elkaar.
    Gelukkig komt orange is the new black ook snel met S03
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Beste aflevering van het seizoen.

    Iedereen heeft het wel over de battle. Maar vind Tyrion en Khaleesi nu samen een stuk toffer. Oude Tyrion ook weer een beetje.
     
  15. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Wauw, verreweg de beste aflevering sinds tijden! :)

    White Walkers (of 'The Others') zijn die intelligente wit/blauwe gozers die vechten met ijswapens. Foto. Bijvoorbeeld degene die met Jon vecht in die brandende hut, en die gozer die op het einde van de aflevering naar Jon staart. Zij hebben de gave om lijken weer tot leven te wekken als zombies (zoals we deze aflevering zagen). Dat leger dat Hardhome aanviel bestond dus voornamelijk uit zombies.
     
    hayabusa halo vindt dit leuk.
  16. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Hipster :+
     
  17. JamuellAble

    JamuellAble New Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    9
    Hier wachtte ik op...
    eindelijk meer van de whitewalkers en hin leger van ondoden.. Ook hoe de macht van de white walkers nog even vmuitvergroot werd en de verbazing van Jon Snow toen hij die white walker sloopte met zn zwaard..

    Ik zit al vanaf t begin te springen om de oorlog met de white walkers en ondoden.. Nieuwsgierigheid naar hoe dat uitpakt. Jammer dat het einde van het seizoen in zicht is
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Kut, ik loop weer eens 2 afleveringen achter en het schijnt vet te zijn :+
     
  19. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Meh.
    Dat gevecht, oh god.. Waarom ze ooit de wights veranderd hebben in skeleton zombies is me echt een raadsel.
    Tyrion komt ook weer to the resque hoor, gelukkig voor hem dat Barristan dood is, want het zou een schande zijn geweest als Tyrion het podium met iemand anders zou moeten delen. Tyrion geeft ook niet zo maar advies, nee de Mother of Dragons moet het verdienen, wie verzint het. :F:

    +1 voor Arya, Theon en Cersei.
     
  20. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Beetje vreemd, telkens als er wat actie is vinden veel mensen de episode vet en als er veel gepraat wordt dan is de aflevering gelijk een stuk minder. De kracht van ASOIAF zijn juist de gesprekken en de onderliggende betekenissen.
     

Deel Deze Pagina