1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Niet slecht. Gratisch is gratisch!
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    "
    Rumors are circulating that Microsoft is in negotiations with Konami to revive Silent Hills. The game was officially canceled in April and the teaser, P.T., was pulled from the PlayStation Store shortly after.

    The rumor comes from the YouTube channel, The Know, and reports that Microsoft is trying to finish the deal soon in order to announce Silent Hills at this year’s E3 as an Xbox One exclusive. The transaction is believed to be worth billions of dollars, leading us to think Microsoft could be purchasing the rights to the entire franchise. The game is said to have been 80 percent complete when it was canceled and could be released as early as spring 2016.

    The news comes from an anonymous source who has given credible information in the past. The source was said to have leaked Microsoft's plans to release an Xbox One without Kinect long before Microsoft made it official."
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat zou wel heel gaaf zijn als die game toch nog het levenslicht gaat zien. Vooral om de andere dingen waar de bron dus gelijk over had, hoeft dit niet meteen als onzin beschouwd te worden.
     
  4. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Lol, een Xbone zonder Kinect? Dat had ieder logisch denkend mens kunnen voorspellen.....heb ik ook altijd al gezegd.:D

    Maar SH al voor 80% af voor de cancel? Dat geloof ik niet. Zo lang hebben ze er niet aan gewerkt, en Kojima is alles behalve snel. Hij neemt de tijd voor zijn games.

    Niet dat het de kern niet waar kan zijn overigens (MS die de game overneemt). Zou een meesterlijke zet zijn.
     
  5. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Was wel erg benieuwd geweest naar je reactie als Sony dit gedaan had :+

    Goede zet geweest van MS, mocht het waar zijn.
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Het mooie is alleen dat ik het nergens, maar dan ook nergens over Microsoft over Sony heb. Wat ik ermee bedoelde is dat het doodzonde is als een zeer veelbelovende en best unieke horror game gewoon 'dood' zou zijn. Het was zelfs al die tijd onbekend trouwens of de game wel naar Xbox zou komen ook.

    Helaas is er nog niets zeker en het enige echt ongeloofwaardige is dat het 'in the billions' zou zijn, deze deal. Silent Hill franchise? Nah. En inderdaad, als het enige wat zij goed hebben geraden de Kinectloze Xbox One is....das inderdaad niet heel erg bijzonder. We komen er gauw genoeg achter.
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ach, ik denk dat veel mensen toch erg blij zouden zijn als die game überhaupt het daglicht gaat zien. Dat ie dat op 1 specifieke console komt, tsja dat moet echte fans niet tegenhouden.

    Hetzelfde geldt voor bv, Bayonetta 2.

    Daarnaast zou SH zich wel lenen voor Kinect elementen... (nee nee niet de besturing)
     
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    De game financieren, terwijl die anders ten dode is opgeschreven, dat zou best een goede zet zijn. Zie Bayonetta 2. Maar voor de rest geloof ik er niks van. Die game is niet voor 80% af. Zeker niet terwijl Kojima het grootste deel van zijn tijd stak in Metal Gear.

    Maar aan de andere kant, wil je de game wel financieren terwijl Kojima en Del Toro er niet meer aan werken?
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    We weten natuurlijk niet wat er achter de schermen gebeurd, voor hetzelfde komt het team back-together! Maar we zullen zien, het is nog 2 weekjes en dan hebben we het antwoord, maar geruchten/leaks komen ook weer niet voor niets rond deze tijd.
     
  10. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Daarom zeg ik ook dat ik benieuwd was naar je reactie als dit een Sony gerucht was.
    Thats all :+
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Het beste is om gelijk Del Toro en Kojima aan boord te brengen. Ik blijf dat geldbedrag bizar vinden. Je zou bijna denken dat ze dan meerdere franchises hebben gekocht. Hoe populair is Silent Hill nou echt nog? Ok de PT demo was zeer goed ontvangen volgens mij, maar het deel ervoor? Ik vond hem heel ok, maar ja. MS had toch ook Minecraft gekocht voor zoveel miljard? Maar ja, qua populariteit en fanbase is dat nogal een verschil.


    [​IMG]

    En het is onzin :)


    http://www.dualshockers.com/2015/05...ged-acquisition-of-silent-hills-by-microsoft/
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2015
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    WTF een pc exclusive?! (grotere game dan) meh, wie weet komt die nog naar de console al speelt ie op de pc fijner.

    Silent Hill fake, niet geheel onverwacht.
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    PC exclusive? Pfff...
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja echt jammer van Silent Hill. Misschien komt Sony er nog mee, maar het lijkt er meer op dat deze game gewoon niet meer gaat komen. : (
     
  16. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Het is net een maandje geleden....patience.
     
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Dit zal dan ook wel fake zijn, stond op een twitter account. :+

    [​IMG]

    Nee maar even serieus, die fake van Silent Hill heeft precies dezelfde vormgeving als die van Shenmue eerder. Misschien wel gewoon dezelfde persoon.
     
    Laatst bewerkt: 2 jun 2015
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmmm dit zou dan van Fm6 zijn?
     
  19. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Turn10 logo dus zal wel ja.
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dit is die Ark Survival game

     
    Excess-Denied vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina