1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

  1. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Hoe kan je vliegen nou in godsnaam optioneel maken? Het is wel of niet, met optioneel is het gewoon ja. :/
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Het is vrij simpel te snappen wat ik bedoel. Jij kan nog altijd kiezen of je die vlieglicenties koopt of niet, en dus vliegt of aan de grond blijft. Dat bedoel ik ook met optioneel. Je kiest er zelf voor, of je kiest er niet zelf voor. De mensen die het wel willen, zoals ik, die hoeven toch niet de dupe te zijn van mensen die het niet willen zoals jij?

    Gisteren hier in-game met @Brocade ook over gehad. Ik blijf erbij dat we eerst de reactie van de lead designer op de kritiek van dit besluit moeten afwachten.

    Ik moet je wel eerlijk bekennen dat ik al heel erg veel FP's vlieg, maar dat is ook omdat ik dan vaak even achter mijn PC vandaan kan. Die FP's zijn in heel de game nog aan lachertje. Belachelijke onnodige rondjes om de kerk soms. Als ze dat helemaal re designen, dan wil ik het zeker aanzien. In elk geval deze expansion.
     
  3. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Maar jij snapt mij niet, het is niet optioneel omdat je met de OPTIE de mensen fucked die juist geen flying willen. Dus ook al kies jij dan leuk voor om wel te vliegen en ik niet, ben ik fucked. Lijkt me logisch. Vandaar dat er eigenlijk geen optie is, want dan moet je wel.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Goed bekeken. Nou, dan zeg ik gewoon: Laat het zoals het is. Ieder zijn eigen ding, want de huidige optie in de oudere werelden heb je in elk geval zelf nog de keuze hoe je het wilt of niet. Als je even niet bij een quest gebied kan komen, dan vlieg je. Kan je er wel komen, dan ga je lopend, of per paard. Simpel zat, maar om iets wat al jaren gebruikt word zo te slopen, dan vind ik een beetje zonde.

    We moeten tenslotte ook niet vergeten dat de grootste stijgingen in het aantal spelers pa na de release van The Burning Crusade kwam. Natuurlijk is het niet helemaal aan het vliegen te danken, maar ik denk wel dat het vliegen ook degelijk een goede invloed op de game en Blizzard heeft gehad. Ik voorspel namelijk met de huidige stand van zaken, dat een heleboel casual spelers weg zullen gaan, waardoor het aantal spelers nog veel verder zakt.

    En laat Blizzard anders private servers, of een eigen variant erop, zelf ondersteunen. Laat ze een Vanilla server maken, of meerdere voor de liefhebbers. Er moet in zo'n grote game voor iedereen wat wils zijn. Ik vind echter ook dat een kleine, ook niet grote, groep zijn wil niet op de andere moet drukken. Ik kan jouw ook niet vragen om te gaan vliegen en zeggen dat het zonde is als je het niet doet. En anderzijds kan jij mij niet vragen om te gaan lopen of paardrijden als ik wil vliegen. Dit lijkt wel een beetje een gedwongen besluit soms en dat vind ik nog het meest jammerlijke aan deze discussie rond het vliegen.
     
  5. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Geen flying mounts? Nooooo al die effort om die mounts te krijgen lol. Naja goed ik ben nu level 93 en denk ik maar 2 keer gedaan sinds ik weer begonnen ben. Heb 1 maand betaald en daar blijft het bij. Heb dit keer niet de nijging naar 100 te gaan, het doet me momenteel even vrij weinig.
     
  6. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Je kan de meeste (of alle) flying mounts gewoon op de grond gebruiken en het lijkt me dat vliegen in de oude gebieden nog steeds blijft (?). Ik ben ook weer gestopt trouwens, dus veel boeit het me niet. :+
     
  7. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ja vliegen in oude gebieden blijft zoals ik lees. Maar toch het meeste is te doen in die nieuwe gebieden. En ff ergens heen vliegen om wat te doen en weer terug is ideaal.... Ik vind juist het lopen altijd zwaar frustrerend. Ik ben het er wel mee eens dat bijvoorbeeld outland te makkelijk is op 60. Dan kun je tijdens het questen al vliegen en ben je zo klaar. Alleen net als 85 / 90 kon je pas vliegen als je de max level had bereikt en de questen dus in principe af had. Waarom houden ze dat niet gewoon aan...
     
  8. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ik kan met een 1 item via mijn garrison in elk gebied van draenor komen wat sneller is dan vliegen, dus mis het totaal niet.
     
  9. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    En de cooldown daarvan is? En het gaat om het principe. Waarom er helemaal uit halen? Als je max level bent maakt het toch niet uit hoe snel je ergens kan zijn en weer weg kan vliegen? Je bent dan al max level. In Pandora bijvoorbeeld had je 3 rares die honor points dropte. Kon je 1 keer per dag doen maar hadden een respawn tijd. Dus dan vloog ik er heen en zo niet was ik zo weer terug. Als er zoiets in het nieuwe gebied zit moet ik eerst 30 minuten rennen en door iedereen aangevallen worden en dan zijn ze er niet en kan ik de CD van mijn heartstone gebruiken of heel het eind terug rennen.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  10. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Pandora :+

    Nu snap ik in ieder geval wel waarom ze het bij ground mounts only houden omdat Draenor gewoon daarvoor gemaakt is. Maar als je iemand zoals ik bent die dus alle archaeology artifacts heeft gehaald en bijna alle rare items, dan heb je het echter wel gehad. Binnenkort hebben we ook Tanaan Jungle dan is het dus wel begrijpelijk dat flying nog niet komt. Ik had echter verwacht dat ze bij het einde van de expansion de flying mounts weer activeren want dat is echt een periode waar het niet zoveel boeit.
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2015
    Pride vindt dit leuk.
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Geen Onyxia mount, na poging 30. :'-(
     
  12. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    hahaha hier hetzelfde verhaal :D
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Deze ronde is dus voor @Inferius wat betreft geluk. :'-(:+

    Ik kan niet altijd meer geluk hebben dan Inferius. :+
     
  14. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Flying komt blijkbaar wel in Draenor:


    Dev Watercooler – Flying in Draenor
    It looks like flight is finally coming to Draenor in Patch 6.2.x. You will earn flying by exploring the world from the ground first and completing:

    • Explore Draenor - Explore the regions of Draenor.
    • ??? Treasure Hunter - Discover 100 treasures of Draenor. (Get this out of the way now with the HandyNotes DraenorTreasures addon)
    • Loremaster of Draenor - Complete the Draenor quest achievements.
    • Securing Draenor - Complete the Draenor bonus objectives.
    • Earn Revered with The Saberstalkers, Order of the Awakened, and Hand of the Prophet (A) / Vol'jin's Headhunters (H).

      We appreciate the spirited discussion on the topic of flying. The subject has brought out passionate viewpoints and sparked insightful conversations on our official forums and blogs, on community sites, and in chat channels. Your feedback has been a valuable part of the ongoing conversations within Blizzard as well, and today, we’d like to share some updated plans for how we’ll handle flight going forward.

      The Thrill of Discovery
      At the heart of the initial plan to restrict flight in Draenor (even after players reach level 100) lies the design goal of providing the best moment-to-moment gameplay possible in the outdoor world. From navigating the lava flows of the Molten Front in Patch 4.2, to breaching the Thunder King’s stronghold in Patch 5.2, to reaching the heights of the Ordon Sanctuary on Timeless Isle in Patch 5.4, to uncovering secrets deep within Gorgrond’s jungles on Draenor, World of Warcraft is full of memorable moments that are only possible when players explore the world by ground. And as we’ve continued to develop content over the years, we’ve focused more and more on providing players with these kinds of experiences.

      However, while we firmly believe that keeping your feet on the ground is a key part of discovery in WoW, we also recognize that breaking free from those restrictions can be fun and rewarding as well, especially for those who’ve already fully experienced the game’s world content. With that in mind, we’re planning some changes in the near future that will allow players to enjoy their hard-earned flying mounts in Draenor—in a way that doesn’t compromise the excitement of ground-based exploration.

      Mastering the Outdoor World
      In an upcoming Public Test Realm build, we will be introducing a new meta-achievement called Draenor Pathfinder. You’ll earn this achievement in Patch 6.2 by mastering the outdoor environment of Draenor—exploring Draenor’s zones, collecting 100 treasures in Draenor, completing the Draenor Loremaster and Securing Draenor achievements, and raising the three new Tanaan Jungle reputations to Revered. Initially, this achievement will award a rylak mount: the Soaring Skyterror, one of the native beasts that roam Draenor’s skies. Players will remain ground-bound on Draenor until a small follow-up patch (6.2.x), when all players who have earned Draenor Pathfinder on at least one character will unlock the ability to fly in Draenor on all their level 90+ characters.

      We believe this strikes the right balance between ensuring ground-based content lives up to its full potential, while providing players who’ve already fully experienced Draenor’s outdoor world extra freedom to “break the rules.” This also provides a general blueprint going forward for content to come. Players will explore new and undiscovered lands from the ground, and then once they’ve fully mastered those environments—a notion that continues to evolve with each new expansion—they can take to the skies and experience the world from a new vantage point.

      Thank you for your heartfelt feedback. We’ll see you in (and soon, above) Tanaan Jungle.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Revered halen kan even puzzelen worden, maar de rest kost alleen tijd. Blij toe dat het komt, en terecht imo. Het zit er al zo lang in.
     
  16. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Jammer dit.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    He, er is altijd een private server voor je. ;)
     
  18. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Nee man, private servers zijn super kut.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Zou best kunnen, maar schijnen wel iets van 2 miljoen op te spelen al.

    Ik weet dat je het niet leuk vind, maar kan je dan niet gewoon een twink nemen tot level 60 ofzo?

    Misschien is dat ook wel geen oplossing, maar voor mij is vliegen wel nodig voor net die ene quest of objective die je niet kan halen zo.

    En bovendien vind ik het ook wel fijn mijn repair kosten omlaag te houden, gezien ik al behoorlijk vaak door level 100 groepen moest voor niets.
    Gold is dan wel het minste van het probleem, vind het wel degelijk meetellen. Ben tegenwoordig redelijk zuinig als ik niet veel heb.

    En alles went wel, maar nu hebben ze tenminste een challenge er aan geplakt ipv 4.500 gold en klaar is kees.
    Het meeste van die challenge hebben de huidige spelers zo binnen, dus wellicht een andere opzet bij een volgende expansion.

    Ik had overigens wel op het vliegen gerekend voor het wisselen van deze berichten, maar dat was omdat Tanaan Jungle het enige gebied is wat nog unlocked moet worden.
    Het zal Tanaan Jungle ook wel zijn waar de laatste content patch zich zal afspelen.

    Ik wil de vernietiging van Dreanor zien. Hopelijk doen ze dat in een vette cinematic. :9
     
  20. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Mij boeit het sowieso niet, het is namelijk wel zo dat je er veel voor moet doen om eigenlijk te kunnen vliegen in Draenor, maar omdat de meeste mensen toch in hun Garrison zitten en bij mij het de geval is dat echt bijna niemand in Draenor rondloopt dan zie ik het grote probleem niet zo erg dat ze flying mounts toevoegen!

    Maar laten we nou eerlijk zijn je hebt het echt wel gezien met Draenor als je bijvoorbeeld de achievements hebt unlocked (de 3 nieuwe factions zijn trouwens hoogstwaarschijnlijk allemaal in Tanaan Jungle)
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2015

Deel Deze Pagina