1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Velen/Novigras is niet echt het formaat van Skyrim toch? Skyrim is in mijn herinnering zeker 2x zo groot
     
  2. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Skyrim voelde voor mij op sommige momenten wel groter, komt denk ik ook doordat ik constant aan het lopen was. Er zijn ergens vast wel wat artikelen over de totale oppervlakte van Witcher 3 te vinden.

    Witcher 3 wiki pagina:
    The Witcher 3 has been described as "20% bigger than Skyrim".

    Ik zei dat beide gebieden ong. even groot als Skyrim zijn, dus dat is miss wat overdreven. Game is in ieder geval gigantisch en er is enorm veel te doen, aantal digitale vierkante kilometers maakt mij dan eerlijk gezegd niet zoveel uit. Zijn allebei topgames!
     
  3. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Skellige Isle is trouwens ook gigantisch met het water gebied. ;) En er is nog een locatie(dat ik niet ga spoilen) dus het is zeker wel groot!
     
  4. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Idd.. Game is huge!!
     
  5. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    In Skyrim liep ik ook veel meer te voet en hier 'race' je als het ware met je paard van hot naar her. Denk dat daar wel een verschil ligt met de wereld van Skyrim. Voor mij althans.
     
  6. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Dat klopt ook wel. En skyrim was in mijn geheugen ook heel bergachtig en dat valt bij Witcher (nog) mee. Duurde soms pittig lang om een berg op en af te klimmen. Al moet ik zeggen dat ik roach 9/10x laat staan en gewoon te voet er doorheen trek.
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Op Skellige is het wel aardig bergachtig, dat land is ook eigenlijk gewoon Skyrim :+
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Wisten jullie dit?

    Ik vond het al raar dat ik tijdens family matters geen exp of nauwelijks kreeg .... Ben benieuwd of dat waar is ?

    EDIT
    Bevestigd! Iedereen (PS4/PC/One) met de laatste patch heeft er last van. Heb je op de One de laatste patch nog niet geinstalleerd raden ze af dat te doen!

    http://forums.cdprojektred.com/threads/39300-Exp-bug-makes-game-impossible-to-play-gt-cdprojekt-please-reply?p=1709208&viewfull=1#

    EDIT2
    Kan ook sidequests betreffen gaat het gerucht. Ik stop ff met spelen totdat deze bug gesquashed is ....

    EDIT3
    Yep, ook sidequests. Verklaart waarom ik gisteren amper wat kreeg! Damn hoop quests gedaan gisteren. Ik ga niet terug, maar wacht nu wel met spelen ...
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2015
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    What the fuck man, dat is wel echt goed kut dan dat soort bugs. Ik hoorde dat je sowieso al door te exploren en vijanden te verslaan geen exp krijgt? Ik zou bijna zweren dat ik dat absoluut wel krijg de hele tijd.
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Op een gegeven moment loop je tegen de bug aan. Ik kreeg gisteren geen exp tijdens de family matters quests, wat ik al raar vond. Maar ook een paar monster nests en guarded treasures gaven me geen exp. Dit verklaart waarom.

    Hoop dat ze de patch snel hebben en door Q&A van Sony/MS heen krijgen. Tot die tijd geen TW3 hier ...
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar de PS4 heeft de patch al he? Die patch moet nog altijd naar X1 komen. Duurt allemaal best lang en het zou me niet verbazen als MS deze patch niet eens doorvoert. Als het dezelfde issues bevat. Tot nu toe zit ik nog altijd op V1.01.
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    X1 is die patch er nog niet, maar nu gaat het verhaal dat het niet door de patch komt, maar door een mechanic wat gewoon al in de main game zit. Ik zou gewoon ff stoppen met spelen totdat dit fixed is. Behoorlijke game breaking bug dit.
     
  13. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    But I need my daily fix...:mad::eek::'-(
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Me too! Eindelijk weer zo'n grandioze RPG en dan dit :eek: Ik slinger vanavond D3 nog maar weer eens aan.
     
  15. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Vind sowieso dat je echt belachelijk weinig XP krijgt van side quests, mag ook wel even omhoog geschroefd worden.
    Soms een questline met meerdere stappen, krijg je 25 XP...
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Vrienden die de game ook spelen nu hebben nergens last van. Het lijkt er dus op dat niet iedereen er last van heeft. Een van mijn vrienden is nu level 10. Welk level zit jij precies? Zelf ben ik ook bij die Family Matters quest. Tot nu toe krijg ik overal xp voor, maar ja, kan dus elk moment kut gaan. : (
     
  17. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Hoop dat ik straks die bug niet heb, anders ga ik maar alle vraagtekens in Velen afwerken. De xp die je daar voor zou krijgen is toch weinig dus dat is niet zo heel erg.
     
  18. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Hmm, tot nu toe nog nergens last van gehad... Krijg juist behoorlijk veel exp voor mainquests. Gamebreaking bugs zitten er echter wel zat in. Infinite loading screens, niet kunnen saven, quest NPC's die tegen muren aan lopen... Pffff.
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Niet helemaal waar. Je raakt daardoor eerder outleveled waardoor je en kans krijgt op de bug en te hoog wordt voor quests. Voor quests 6 lvels lager krijg je uberhaupt geen exp!
     
  20. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Hoeveel xp krijg je ongeveer per vraagteken? 20 tot 50 of soms helemaal niks, dat is dus echt niks als je 1500 xp nodig hebt per level.
    Lijkt me trouwens beter om ze te doen als je er nog wat xp van krijgt en dat je zorgt dat je in ieder geval binnen de levels blijft waar je nog xp krijgt van de mainquest, op die manier profiteer je van beiden.
     

Deel Deze Pagina