1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

E3 2015

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 13 mei 2015.

  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    @Maddmonkey: Ikke? Nooit!

    Ik ga wel huilen als Gears niet te zien is! :mad:
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556



    Als zij te maken hebben met een nieuwe Fallout game, allemaal prima...maar please laat er dit keer goede QA gedaan worden, want ik heb serieus over de 50 vastlopers gehad in New Vegas op 360 en bij lange na niet zoveel in Fallout 3. Ze kwamen wel met een paar toffe dingen die Fallout 3 niet had.

    Voor hetzelfde geld is het iets heel anders.
     
  3. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Zou mooi zijn als zij aan een nieuwe Fallout werken en Bethesda zelf aan een nieuwe Elder Scrolls.
     
  4. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    PC versie:cool:

    Hulde aan de community:thumbs: Totaal geen vastlopers meer en het loopt echt als een zonnetje op de pc. New Vegas op de console is echt achterlijk inderdaad. Fallout 3 loopt echt super op de Xbox 360, maar New Vegas is echt een totaal ander verhaal.

    Maar volgens mij maken ze geen nieuwe Fallout meer, omdat de rechten bij Bethesda liggen en New Vegas heeft net te weinig score gehad om een nieuw deel te mogen maken. Zoiets had ik toen begrepen een hele tijd terug. Ik ga ervan uit dat het gewoon iets anders is ja.
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja dat wel, maar kweenie man. New Vegas heeft wel een nasmaak achtergelaten met die vastlopers en alleen al daarom hoop ik dat BGS de game maakt. Ook vond ik de setting van Fallout 3 veel toffer dan New Vegas. Maar dat zegt allemaal niets. Qua personages en bepaalde features was het echt nicer in New Vegas. En idd....BGS met een nieuwe Elder Scrolls. Het kan wel.
     
  6. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Vond New Vegas trouwens wel een tof sfeertje hebben. Ik bedoel dan met name het gebied rond de stad zelf, met dat Freetown. En Mr. House natuurlijk. :D
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  8. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Nou daar heb je het al:)
     
  9. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Geweldig nieuws.. :whistle:
     
  10. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Weer die fucking Twitter unsupported video's.
     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Altijd hetzelfde!
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Die devs toch....ze moeten niet zo als een malle lopen te hypen en dan gewoon met dit komen, hahaha. Ze hadden nog een tweetje hiervoor met The final countdown. Nou nou... :D

    Kortom...als er een Falllout 4 aangekondigd wordt tijdens E3, dan zal het vast en zeker door BGS gemaakt worden.
     
  13. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Haha, en dan met zo'n kickstarter project aan komen zetten..:lol:

    Miss maar beter ook, zoals je al zei draaide Fallout 3 een stuk beter op de 360 dan het buggy New Vegas.
     
  14. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Kijk vooral uit naar rpg aankondigingen zoals Fallout 4 en Mass Effect 4
    Beide franchines nog niet eerder gespeeld :F:
    Nieuws over een DA Inquisition expansion en The Witcher 3.

    Wat shooters betreft kijk ik uit naar een nieuwe Gears en SW Battlefront.
    The Division blijft interresant.

    De nieuwe Star Wars IP ben ik heel benieuwd naar :)
    Dit schijnt een open wereld game te gaan worden.
    Hopenlijk een rpg zoals Kotor ^^

    Hopenlijk gaat Forza 6 echt een grote stap vooruit zetten en niet weer the same shit all over again.

    Games,devs als Halo, Fable, Rare kunnen me op dit moment niet meer boeien.
    Deze games, developer gaan al jaren zwaar achteruit.

    We gaan het zien.
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2015
  15. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Je moet ook niet vergeten dat New Vegas veel minder tijd had om de game te ontwikkelen. Bethesda had alle tijd voor Fallout 3, maar New Vegas (ze hadden al wel de engine) moest in 1,5 jaar gemaakt worden. Ok dat praat de vele bugs niet goed, maar je kan ook niet verwachten dat de games dan 100% is. Vind dat mensen soms best hard zijn tegen New Vegas. De game heeft zeker een hoop beter gedaan dan Fallout 3. Fallout 3 had een super wereld en sfeer, maar vele dingen deed New Vegas echt wel beter als je de game echt goed de kans gaf.

    Wow nooit een Fallout of Mass Effect game gespeeld? Damn dan heb je echt wel goede games gemist.
     
  16. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Fable en Rare ben ik het wel mee eens, maar snap niet dat je Halo in datzelfde rijtje zet. Rare heeft sinds hun N64 tijdperk al geen topgames meer geleverd en Fable is eigenlijk nooit geworden wat het beloofde te zijn.

    Halo 4 kun je van zeggen wat je wilt (ik vond hem ook de minste tot nu toe), maar die game verdiende nou ook weer niet de haat die het gekregen heeft. Halo 5 ziet er in ieder geval veelbelovend uit en als 343 zich deze keer gewoon aan de Halo formule houdt (dus geen COD loadouts) verwacht ik dat dit 1 van de beste shooters in jaren wordt.

    En koop a.u.b. snel de Mass Effect trilogy, want je hebt echt een geweldige serie gemist. :D
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2015
  17. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ben voornamlijk een ARPG liefhebber, maar daar is door DAI en TW3 wel verandering in gekomen ^^

    Wat betreft Halo daar was ik een groot fan van, maar dat is helemaal verpest door 343.
    Halo 4 en TMCC waren(zijn) met name de multiplayer dramatisch.
    Ze zijn helaas niet capabel genoeg om een triple A Halo te maken.
    Zie slechte balance en matchmaking.

    Een X1 Mass Effect trilogy remake zou ik zeer zeker toe juichen :)
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2015
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Mwah, Halo 4 had niet echt een interessante SP en de richting van de MP was dramatisch. Gelukkig hebben ze geluisterd en gaan ze een andere richting op met Halo 5, nog niet helemaal afgeschreven maar ik wacht eerst lekker af.
     
  19. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Minder tijd om te ontwikkelen is wel het slechte excuus wat ik ooit heb gehoord. Als ik me niet vergis vragen ze ook gewoon het volle pond voor de game. Dat er vaak een strijd is tussen de devs en uitgever snap ik ook wel, maar wij gamers worden er de dupe van (al ben je natuurlijk niet verplicht om het spel te kopen). New Vegas heb ik dan ook niet gespeeld, maar Fallout 3 heb ik 100% completed. Wat een geweldige game en sfeer was dat. Fallout 4 is misschien wel de enige game waar ik nog hoge verwachtingen van heb de komende jaren.

    Halo, Assassin's Creed, Fable, Gears etc. heb ik allemaal al wel een beetje opgegeven na hun 3e delen.
     
  20. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ok sorry:oops:
     

Deel Deze Pagina