1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Matrix vindt dit leuk.
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Wat een zieke organisatie is de NSA ook:

    http://tweakers.net/nieuws/103221/n...ns-via-play-store-met-malware-infecteren.html
     
  4. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Ja echt misselijkmakend. Stond nog op mijn lijstje om een keer heen te gaan; heel bizar idee (en ook volkomen onnodig imo) dat zulke erfgoeden gewoon stuk worden gemaakt.

    Bovendien begrijp ik ook echt niet waarom hier niets tegen wordt gedaan.. IS heeft nu vrij spel om door te stomen naar Europa.
     
  5. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
  6. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik snap het IS gedoe ook niet helemaal. Landen in de regio zoals Israel en Turkije zouden IS met gemak kunnen uitschakelen.
     
  7. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Maar waarom zouden ze dat doen is de vraag natuurlijk.
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    3x raden waar de IS troepen heen gaan wanneer ze grond verliezen in Irak en Syrië.
     
  9. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Israel die Iraq of Syria zou helpen, raap me op. Israel denkt alleen aan zichzelf.
     
    Oujdi vindt dit leuk.
  10. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Dyonko vindt dit leuk.
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Op geen stijl en telegraag ook te lezen vandaag. Echt wtf....hoe gaan we dat doen met ouders van drugsverslaafden (ook bekend bij instanties), ouders van kinderen die naar andere gevaarlijke landen afreizen etc? Ik hoop echt dat de rechter snel korte metten maakt, hier niet te veel tijd aan besteed en de ouders een cursus opvoeden aanbiedt.

    Of zoals Geenstijl zegt: ga maar klagen bij je profeet, niet bij de overheid.
     
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  14. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Hebben jullie het artikel wel gelezen? In de eerste paar regels staat dat ze op tijd bij overheidsdiensten alarm hebben geslagen maar die hebben niks gedaan.

    Je kunt moeilijk als ouder je kind van 20 jaar in een kamer opsluiten en vervolgens de deur barricaderen. Want dan weet de overheid niet hoe snel ze moeten ingrijpen.
     
  15. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Het gaat om het proces. Die kinderen zijn niet van de ene dag op de andere zo geworden, maar na verloop van tijd. Goede kans dat hun opvoeding een grote rol daarin heeft gespeeld (normen & waarden, geloofsopvatting, sociale controle).

    Juist daarom valt die ouders enorm veel aan te rekenen.
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Yup artikel gelezen en daar staat in 'volgende de vader....'. Ik ben dan wel heel benieuwd wat hij daaraan gedaan heeft. Er worden immers wel veel andere mensen tegen gehouden.

    Maar verder is iemand van 20 jaar in dit land volwassen en verantwoordelijk voor zijn eigen acties. Ik vind het van de zotte dat je daarvoor een overheid kan aanklagen. Waar leg je dan de grens?

    Even overdreven: ik bel morgen mijn gemeente op dat ik iemand ken die alle dagen drugs gebruikt. Vervolgens komt die persoon over een half jaar te overlijden. Kan ik dan de staat aanklagen?
     
  17. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
  18. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Dat laatste is logisch, want hij is de baas.

    Ze moeten die hele meuk eruit gooien en opnieuw invullen.
     
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    We moeten gewoon massaal handbal kijken.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Schaatsen is ook al niet meer wat het is geweest met het gezeik rond de teams en goede schaatsers en schaatsters. :'-(
     

Deel Deze Pagina