1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS [Geannuleerd] Caterham 300R Challenge [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 23 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Oké, met lange practice sessies? Anders ga ik liever in singleplayer modus :+
     
  2. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    60 minuten per sessie....lang genoeg toch?
     
  3. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Ja prima, kom ik er zo aan :)
     
  4. RBxGino

    RBxGino New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik heb je toegevoegd f1freaky :D ik vind een lange practise niet erg!
     
  5. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Lange practise is altijd prettig. Maar zolang er nog geen fix is voor de controller bug etc, blijf ik weg van matches. Ik heb te weinig controlle over de wagen vind ik persoonlijk.
     
  6. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Beetje in de richting van deze tijden gaan we wel op denk:

    [​IMG]
     
  7. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Zoals ik zei heb ik niet al te veel verstand van tuning maar zoals ik het nu heb staan rijdt het volgens mij net iets beter. Aanloop naar bocht 9 en bocht 12 blijven gewoon lastig en dat heeft denk ik meer met je rijstijl te maken dan met de afstelling.

    [​IMG]

    Weet eigenlijk niet of hier wel alle dingen opstaan die je kan veranderen... Zou kunnen dat er nog iets ontbreekt. Volgens mij hoeveel lucht je naar je remmen/airfilter laat gaan ofzo.
     
    Divimus vindt dit leuk.
  8. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Bocht 9 en 12 ligt inderdaad denk aan de rijstijl....
    Het is ook wel kwestie van oefenen....bocht 3 gaat bij mij alleen nog moeilijk. Denk dat een lage 39 mogelijk is...
     
  9. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Thanks, met een beetje gekloot heb ik het nu redelijk voor elkaar. Uiteraard zijn het gewoon 2 hele lastige bochten, maar de auto is nu wat liever voor mij in die 2 bochten :)

    Edit : @f1freaky , zoals ik hoorde in de lobby reed jij met automatisch schakelen, TCS en ABS?? Als dit zo is kan ik ze geloof ik beter ook aanzetten. Het verschil van wel of geen hulpmiddelen blijkt niet zo groot te zijn geloof ik :+
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2015
  10. RBxGino

    RBxGino New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik had gister weer een disconnect |:- heb het spel eraf gegooid en opnieuw geinstalleerd hopen dat het helpt! Me headset kraakt ook nog es waardoor steeds iedereen wegvalt iemand hier een oplossing voor of moet ik een nieuwe bestellen?
     
  11. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Klopt helemaal Divimus!
     
  12. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Wat zijn de lobby settings voor wat betreft brandstofverbruik, schade en bandenslijtage? Staan deze settings op aan of niet.
     
  13. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Divimus zei:
    Thanks, met een beetje gekloot heb ik het nu redelijk voor elkaar. Uiteraard zijn het gewoon 2 hele lastige bochten, maar de auto is nu wat liever voor mij in die 2 bochten :)

    Edit : @@f1freaky , zoals ik hoorde in de lobby reed jij met automatisch schakelen, TCS en ABS?? Als dit zo is kan ik ze geloof ik beter ook aanzetten. Het verschil van wel of geen hulpmiddelen blijkt niet zo groot te zijn geloof ik :+
    Maar waarom gebruik je het dan? Ik heb nog geen enkele keer wielspin of een lock up gehad met deze auto?
    Of is het met een controller zo anders en is dit noodzakelijk.
     
  14. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Ik heb niet veel aandacht besteed aan auto dus rij lekker met de hulpmiddelen aan. Voelt goed na gisteravond. Ik ga alleen mijn ffb in mijn controller uitzetten denk ik. Hij blijft heel vaak te lang door trillen
     
  15. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Deze auto heeft zoveel grip en uitstekende remmen dat ik het ook helemaal niet nodig is.
    Maar schijnbaar is het wel een paar seconden sneller.8)
     
  16. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Volgens mij is dat bij een flatspot of als je teveel door het vuile gedeelte bent gereden. Hoort dus eigenlijk zo.
     
  17. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Nee is ook bij wegaccelereren en door bochten gaan
     
  18. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Die 1:39 van gisteren reed je wel met KERS dan neem ik aan? Misschien moet ik ook maar hulpmiddelen aan gaan zetten...
     
  19. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Merk zelf weinig verschil met KERS maar was idd een ronde met KERS en bocht 3 en 9 gingen heel goed bij mij
     
  20. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Ik snap dat jij geen moeite had in die laatste bocht en die chicane ervoor freaky. Met die assists wordt die auto daar 100x makkelijker en moet je wel echt gek doen wil je er daar uitvliegen ....

    @Flavourlicious Hoe staan de settings mbt hulpmiddelen vanavond ? Real of open ?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina