1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness, Bodybuilding, etc.. [Deel 9]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gdzr, 22 jan 2015.

  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Maar en taille is toch ook vaak genetisch bepaald. Niet iedereen heeft een slanke taille. Ik ben vrij breed daar al slank ik af
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    True dat verschilt per persoon. Ik heb een hele smalle taille (77cm: 1,80m, 85kg) terwijl een kameraad op de sportschool met ongeveer dezelfde postuur een bredere taille heeft. Ik ging er even vanuit dat @Scarlett het heeft over hoe haar buik er uit ziet wanneer ze is afgevallen.
     
  3. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.585
    Ja idd. Thanks voor de tips!
    Mijn vetpercentage op m'n buik ligt best wel hoog, dus daar kan ik sowieso nog wel een paar cm verliezen, maar ik wil ook dat ik dan echt mooie vormen krijg als ik wat droger ben, want ik train m'n buik wel veel, maar het zijn maar een paar verschillende oefeningen.
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Het hoeven ook niet al teveel verschillende oefeningen te zijn een paar goede oefeningen zijn voldoende. Verder niet al teveel nadruk leggen op schuine buikspieren, helpt niet met een slanke taille ;)
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Juist wel toch? Dacht dat strakke obliques juist de "illusie" gaf van een smalle taille. Niet werkelijk dus, maar dan lijkt het erop
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hmm ik heb vooral bij vrouwen vaak het gevoel dat het zorgt voor een vrij 'vierkant' middel:

    [​IMG]

    Maar goed dat is gewoon een gevoel, nergens op gebaseerd.
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.437
    Leuk Bevonden:
    17.530
    Moet ze poepen?
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    schijt aan jou denk ik.....:whistle:
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Scarlett vindt dit leuk.
  10. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Ben het volledig met je eens met het eerste deel. Denk dat je gekke dingen gaat doen als je oefeningen op raken ofzo.

    Deel 2 ben ik het niet met je eens, zeer zeker niet. Het gaat erom dat je je kin boven de bar krijgt, hóe je dat doet, moet je zelf weten. Zal geen verrassing zijn dat het sneller/efficiënter is om kipping/butterfly te doen, toch? Je kijkt er teveel als een gewichtheffer naar, dat is niet wat Crossfit is. Synchroon maakt het gewoon een uitdaging voor het teamdeel. Kunstrijders op de schaats doen ook veel dingen synchroon; niet nuttig, wel vereist. ;)

    Het is maar 34kg hè, gewoon een slijtageslag. Als de jury zijn werk doet, doen ze dat op de juiste manier (rechte rug, etc). Daar moet imo de focus op liggen.
     
    Kevf vindt dit leuk.
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.437
    Leuk Bevonden:
    17.530
    Weet iemand waar je een chille abwheel kan bestellen voor een fijn prijsje?
     
  12. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Weet iemand bij welke sportclub je voor crossfit kan inschrijven per post? Een vriend van me zit zwaar te haten op crossfit altijd en we willen hem nu kutten door mega veel crossfit nieuwsbrieven bij hem thuis te laten komen. Kan alleen niks vinden wat niet per email gaat :/
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Heb hem zelf op de rommelmarkt gekocht voor 1,- :+

    Ben zelf wel fan van deze winkel: http://www.fitness-seller.nl/ab-wheel/
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  14. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Heb hem net ook besteld, maar dan op gorillasports. Daar is die in totaal €2,5 goedkoper [​IMG]

    Zag ook een met twee wieltjes, als je daar twee van hebt kan je veel meer oefeningen doen. Maarja eerst dit onder de knie krijgen, schijnt al lastig genoeg te zijn :)
     
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nice, zo'n wheel lijkt me ook wel wat. Er staat hier trouwens nog zo'n kettlebell van 8kg. Heb je daar wat aan... als eh, beginner? :p
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    niet 'doorgangen' in je rug is de grootste uitdaging, die moet recht blijven.
     
  17. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Iemand heeft wieletje gejat uit sportschool, motherfuckers.. Mis dat ding nog steeds.

    Trx is ook wel fijn, ook voor beginners goed te doen door hoog te beginnen.

    Ben zelf wel fan van alles wat met legraises te maken heeft. Liggende, staande, met gewicht etc. En kan je ook gewoon thuis doen met alleen maar een matje.
     
    Kevf vindt dit leuk.
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Eerste hit op google?

    http://www.fitnessshop4u.nl/victory...0noLf5rZsg42hZqLNrU4yTeyKB7PJVKXu_hoCB0zw_wcB (+5eu verzenden geloof ik)
     
  19. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Oh, shit. Nja te laat heb al besteld :p
     
  20. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.585
    Ik ga ook eentje bestellen. Moet echt nog een stuk sterker worden, dus ga misschien ook wat langer trainen. Nu is het meestal een uur/anderhalf uur. Ik zie aan m'n lichaam wel dat ik er fitter uitzie en al iets droger, maar ben nog niet sterk genoeg..
     

Deel Deze Pagina