1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

20 euro korting op alle games bij Wehkamp

Discussie in 'Algemeen' gestart door FENIKS, 24 mei 2015.

  1. FENIKS

    FENIKS Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    2
    Werkt alleen via deze link https://www.wehkamp.nl/w3/identificatie/friends/landing?mgm=3e95ca976bd543beba9fb9432574e8e0 en bij het aanmaken van een NIEUWE ACCOUNT. Zojuist 5 games besteld (5 nieuwe accounts); Battlefront, Uncharted, Halo 5, Black Ops 3 en Mad Max voor allemaal rond de €40 of zelfs minder! Wel telkens een ander adres opgeven (van een bekende of buren) kun je naderhand altijd wijzigen of voer bij afleveradres pas jouw adres in.
    De korting wordt automatisch verwerkt, verzilver nog eens €10 korting met de code ''happy'' (t/m morgen geldig) en je krijgt totaal €20 korting. Ik heb bijvoorbeeld Battlefront voor €38 en Halo voor €41 besteld
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2015
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Nice. Nu nog een spel vinden wat me trekt.... :+
     
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb maar even Battlefront gedaan, want dat is de enige titel die ik sowieso in 2015 wil hebben.
     
  4. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Helaas over met de pret:

    Wij nodigen je graag uit om te shoppen op wehkamp.nl, je kunt echter op je eerste bestelling geen gebruik maken van de 10.- korting voor nieuwe klanten omdat de link dit jij hiervoor kreeg al te vaak is gebruikt.
     
  5. FENIKS

    FENIKS Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    2
    Link aangepast. Hij werkt weer. Kortingscode ''happy' is alleen vandaag nog te gebruiken, dus vandaag is de laatste dag voor totaal €20 korting! Wees er dus snel bij...
     
    Kapitein_Merijn vindt dit leuk.
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Toch ook maar even Uncharted 4 besteld. Door die 20 euro korting is het nog niet goedkoop, maar veel goedkoper dan 45 euro zal die toch niet te vinden zijn met de release. En je betaalt toch pas in 2016 als die game daadwerkelijk uitkomt.
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Kortingscode werkt wel van 10,-. De andere korting werkt niet: Wij nodigen je graag uit om te shoppen op wehkamp.nl, je kunt echter op je eerste bestelling geen gebruik maken van de 10.- korting voor nieuwe klanten omdat de actie op dit moment niet meer actief is.
     
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dat zit er natuurlijk wel in, want er wordt in grote getale misbruik van gemaakt. Ik heb dan 2 games besteld, maar ik zal de enige niet zijn.
     
  9. FENIKS

    FENIKS Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    2
    De actie is inderdaad stopgezet door Wehkamp. Helaas pindakaas! De kortingactie via de link zou tot 31 aug. 2015 moeten duren, alleen is die samengevallen met de 10 euro korting via ''happy''. Ik heb op deze manier 5 games besteld, en ben zeker niet de enige. Ik denk dat zodra ''happy'' verlopen is, de andere actie wel weer in werking gaat.
     

Deel Deze Pagina