1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

E3 2015

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 13 mei 2015.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.453
    Kan Sony nou nooit eens een normale tijd kiezen? :mad:
     
    Kevf, AnubisNefer en Lethal AK47 vinden dit leuk.
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, tja... MS is mooi rond etenstijd! :cool:
     
  3. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Square Enix, is een uur later nu !

    Maandag 14 juni;
    Bethesda - 04:00
    Microsoft - 18:30
    Electronic Arts - 22:00

    Dinsdag 15 juni;
    Ubisoft - 00:00
    Sony - 03:00
    Nintendo - 18:00
    Square Enix - 19:00

    Woensdag 16 juni;
    PC Gaming Show - 02:00
     
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    [​IMG]


    Heb de Beta die toen bij Wolfenstein zat ben benieuwd.
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2015
    Mallakai vindt dit leuk.
  5. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Ik kijk eigenlijk alleen heel erg uit naar de Bethesda persconferentie. Hopelijk een nieuwe Elder Scrolls, maar het zal Fallout wel worden. Ook niet mis natuurlijk. :D

    Geruchten gaan alleen wel rond dat een eventuele nieuwe Fallout niet meer dit jaar zal verschijnen, wat waarschijnlijk dus betekend dat we op z'n minst tot 2017 op een nieuwe Elder Scrolls moeten wachten..=(
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik kijk met name uit naar een releasedatum van Morpheus. Hopelijk wordt die aangekondigd.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik hoop op Mass Effect 4 info...een trailertje op zijn minst, maar hopelijk ook wat gameplay beelden.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  8. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Was het bijna vergeten, maar hoop idd ook op meer Mass Effect 4! Hopelijk dan wel wat in-game beelden, die nietszeggende plaatjes ken ik nu onderhand wel.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    - Crackdown
    - Rare project
    - Scalebound (!!)

    En vast nog wel veel meer dingen waar ik naar uit kijk, al hoop ik dat we ook gewoon veel nieuwe dingen krijgen.
     
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Hier wil ik meer van zien.

    [​IMG]
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Eindelijk gameplay van Rise of the Tomb Raider en Halo 5 campaign onthulling. Eindelijk hopelijk eens gameplay van Crackdown en Scalebound inderdaad. Na al die leuke verhaaltjes en woorden van Playtonic heeft Rare hopelijk echt iets speciaals. MS die op Twitter zei...greatest games lineup in Xbox history, ja dan moet je wel de big guns brengen vind ik. :)

    Bethesda: Fallout 4, Fallout 4, Fallout 4 en.........Fallout 4. Alles daarnaast is geinig, maar ik wil die aankondiging nu eindelijk eens horen. :)

    EA: Star Wars Battlefront, NFS en vast en zeker een teaser met hopelijk iets ingames van Mass Effect 4.

    Ubi: Geen idee. Bijna alles van Ubi nu doet me effe niets. Zal wel flink meer van The Division krijgen, totaal niet hyped voor nog. AC meh, misschien een verrassing game?

    Sony: Gameplay van Hellblade, Uncharted 4, Rime, misschien Guerilla's nieuwe game?

    Nintendo: Star Fox onthulling, Metroid? Dan een melding dat ze aan het trollen waren over Zelda en dan tonen ze zieke beelden van de game. Coming early 2016. Ik mag dromen toch? : (

    Square Enix: Hitman, FFXV trailertje, Deus Ex gameplay.
     
  12. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik zou van Ubi wel een nieuwe Rayman willen zien...Origins en legends waren topgames.
     
  13. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik hoop iets compleet nieuws te zien, maakt niet uit of dit van Sony of Microsoft is.
    Ook hoop ik dat Bungie stiekem al een tease uitbrengt van Comet.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  14. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik hoop dat ARK speelbaar is en dat we al wat previews krijgen, echt een game waar ik al jaren van droom. :+ Er is een Early Access vanaf 3 juni maar dat is meer een gerucht.
    Hoop dat die game tenminste het eindresultaat gaat halen of in ieder geval in de buurt van wat we eerder zagen in de gameplay trailer.
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik ben niet gehyped voor de games, al kijk ik wel enorm uit naar gameplaybeelden van Battlefront. Maar de E3 is gewoon een tof evenement om te volgen. Drie dagen lang toffe content op internet.
     
  16. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ik kijk eigenlijk alleen uit naar Fallout 4. Leuke dingen voor ernaast zijn Mass Effect 4, maar voor de rest zou ik het zo 123 niet weten.

    Ik kijk de E3 ook altijd puur voor het evenement. Gewoon 3 dagen lang die shit volgen en dan vervolgens weer lang wachten op de games:+:mad: Wel kut dat Bethesda zo vroeg/laat is. Ook al is Fallout 4 echt mijn game, maar 4 uur vind ik echt te laat om nog voor op te blijven. Dan maar de volgende dag op mijn gemak kijken.
     
  17. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Het jaarlijkse spam topic is weer geopend!

    Ik zou wel echt mokertje siked worden van een nieuwe Fallout. Doe niet graag mee aan hypes, maar het wordt nu toch echt wel tijd. Ook hoop ik wat gameplay te kunnen zien van Battlefront en The Division. Die twee games staan nog steeds op mijn radar, maar ik ben nog niet overtuigd.

    Als laatste hoop ik dat ze nu wel écht met wat nieuwe IP's gaan komen. Al die remakes en sequals hebben we nu wel gezien deze generatie, het is de hoogste tijd voor nieuwe next-gen only games!
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou ja die drie die je opnoemt zijn al next gen only. :p
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Helaas is dat onzeker. Als Fallout 4 straks een feit is, dan is het helaas mogelijk dat het cross-gen is. Bethesda had namelijk een RPG genoteerd staan voor E3 die ook op de 360 en PS3 kwam. Maar hopelijk is dat iets anders. Wel een sicke tijd voor Bethesda om te beginnen zeg. Beetje Sony achtige tijden.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nah gaat echt wel current gen only worden. Zeker als die pas eind dit jaar komt of misschien wel later.
    Ze hebben zolang gewacht en willen ze nu de stap maken qua engine etc.
     

Deel Deze Pagina