1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Inderdaad externe voeding. Hij gaat gewoon uit. Blauwe lamp gaat aan als de xbox aanstaat. Gaat af zodra de Xbox is afgesloten. Hij maakt al vrijwel geen geluid alleen als je er heel dicht op zit. Maar ook dit is helemaal weg als de xbox af staat. Dus of hij dan nog in slaapstand staat durf ik niet te zeggen. Maar hij is dan geluidsloos en er brand niks meer. Dus dat is in mijn ogen uit haha.
     
  2. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ik heb de 2TB versie gekocht en ben er zeer over te spreken.
    Scheelt aardig in laadtijd.
     
    Pride vindt dit leuk.
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Hier een WD. Elements volgens mij?
     
  4. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Geen idee? Ik weet niet wat jij hebt haha :D
     
  5. DarkRuleR

    DarkRuleR Active Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    25
    Hahaha. Snap het.
    De vraag / opmerking was voor de mensen die de Xbox One niet in Instant On mode willen hebben.
    Ik verwacht dat deze groep dan ook de externe HDD compleet spanningsloos willen hebben.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  6. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    In beide gevallen word hij geheel spanningloos. Dit kan ik ook beamen en ook andere mensen die ik ken hebben hem. Met instant on gaat hij alleen soms aan als er updates oid worden gedraaid. ( dit omdat de xbox dan ook meer spanning krijgt ). Verder is hij voor zover ik weet geheel spanningsloos als de xbox uit staat. Vooral als hij niet op instant on staat ( hier val ik ook onder, wil er geen stroom op hebben als ik niet thuis ben haha )
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, ja ik wist het niet meer zeker. Maar het klopte toch. Deze gebruik ik namelijk. :)

    [​IMG]
     
    Pride vindt dit leuk.
  8. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ahh ok. Ja over WD hoor ik ook goede dingen. Schijnen ook fijne schijven te zijn!
     
    Lethal AK47 vindt dit leuk.
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
     
  10. DarkRuleR

    DarkRuleR Active Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    25
    Xbox One Digital TV Tuner in 11 new European countries.
    Ook Nederland.

    Ben nieuwsgierig hoe dit werkt.
    Ik neem aan dat er een speciale versie komt een smartcard reader?
     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Hmm, ben benieuwd.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    [​IMG]
    Overnight, PDP announced the Afterglow AG 7 Wireless Headset for Xbox One. With an estimated RRP of $99.99USD the Afterglow AG 7 will become the first Wireless Xbox One Headset available below $100USD. Officially licensed by Microsoft, the headset will be compatible with the Xbox One and most mobile devices and will include a USB transmitter for a hassle-free set up.

    With two distinct audio modes and 50mm Neodymium drivers and game and chat audio controls, Afterglow AG 7 was engineered for incredible audio depth, sonic richness, and clarity of sound. The noise-canceling, flexible microphone allows gamers to make adjustments depending on their preference and ensures crystal clear communication with other players. Users can enjoy up to 16 hours of battery life and a wireless range of up to 100 feet for an enhanced gaming experience.

    Designed with comfort in mind, the padding and adjustable headband will provide a personalized fit. Custom vibrant green lighting, a stand-out feature of the Afterglow brand, along with a blackout lighting mode and a fully wireless connection add to the many benefits the Afterglow AG 7 wireless headset for the Xbox One.

    The Afterglow AG 7 wireless headset will be on show at E3 and is now available for pre-order through Best Buy, GameStop, Walmart and Amazon. The Afterglow AG 7 is due for release in August 2015.
     
  14. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Ik heb een beetje een probleem.

    Ik heb gisteren mijn xbox een beetje afgestoft en nu maakt 'ie een geluid alsof er een kleine stofzuiger aan staat. Ik heb al op internet gezocht maar kan niet echt iemand vinden die hetzelfde probleem heeft als ik. Komt dit doordat er stof in de xbox is gekomen? Zo ja, hoe kan ik dit dan oplossen? Heb namelijk niet echt zin om de xbox op te sturen aangezien dat meestal 5 weken duurt voordat je 'm terug hebt.

    Dus toevallig iemand een oplossing?

    Update: Xbox gaat nu niet eens meer aan....
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2015
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Xbox heb je binnen een week terug hoor als je hem opstuurt.
     
  16. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Ja daar ben ik nu ook mee bezig. Alleen kan ik mijn xbox niet registreren. Als ik namelijk dat serienummer invul dan zegt ie dat de xbox al staat bij geregistreerde apparaten. Maar als ik dan naar geregistreerde apparaten ga dan staat er helemaal niks......
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gewoon even bellen. :)
     
  18. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Laten we deze dag maar snel vergeten :+

    Ik bel dus met MS, blijkt dat het lichtje van mijn voeding niet meer brand. Ik was dus al wat gelukkiger, hoef ik tenminste niet die volledige xbox op te sturen. Ik loop dus naar boven met het idee mijn voeding alvast in te pakken. Ik pak dus de voeding, blijkt dat aan de ene kant van de voeding de stekker is losgekomen. Ik die stekker er weer indoen, en ja hoor; de xbox doet het weer prima. Ook het stofzuigergeluid is bijna weg. Dusja, een best wel snuggere actie om alle stekkers eerst even goed te controleren :confused: . Gelukkig doet alles het wel weer prima, dus dat is mooi! :)
     
    xboxlol, Xandorra en Hybrid vinden dit leuk.
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Microsoft has leaked word of a new Xbox One controller, presumably to be revealed next month at E3.

    The company's own Xbox Support website has been updated with mention of a 3.5mm headphone port at the base of the pad.

    This new feature is "only available on controllers released after June 2015".

    What other new features the pad will offer is unknown.

    One frequent request from Xbox One owners is for a controller that can be charged via USB cable straight out of the box, rather than via a Play and Charge kit (sold separately).

    But the fact that the design is otherwise identical suggests that the overall form factor of the controller will remain intact.

    Here's where the new jack will fit:

    [​IMG]
     
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Tja, het lijkt Microsoft wel... oh wacht! :+
     
    Xandorra vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina