1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [TV] TV Series Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door SjaccoPopino, 19 okt 2012.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  2. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    hmm ben nog niet enthousiast maar als Marvel / DC nerd kijk ik alles :p
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Is ook niet echt gefocused op de standaard doelgroep denk ik. Krijg een beetje zo gossip girl gevoel erbij en dat het meer voor die doelgroep ook is.
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja jezus :9 dit is echt voor teen girls ofzo..
     
  5. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Wauw, wat kut zeg :'-(
     
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Sowieso zijn vrouwelijke superhelden maar meh.

    Wonder Woman gaat ook echt kut worden, en laten we alsjeblieft nooit Batgirl krijgen.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb net Daredevil afgekeken.

    Man man wat een verschrikkelijk vette serie vind ik dit zeg. Toen de serie net op Netflix stond en vrienden het erover hadden deed het me echt niets. Ik had zoiets van ''Pffff...boeiend. Net zoiets als Arrow ongetwijfeld.'' een serie die naar mijn mening gewoon te braaf en cheesy is. Ik ben blij dat ik het toch een kans heb gegeven.

    Ik vind het een serie (althans season 1) die zich prima kan meten qua kwaliteit aan zeer goede films. Prima acteerwerk met personages waar ik om kan geven. Lekker dark en volwassen en scenes met geweld laten gewoon de resultaten zien, dus gewoon alle gore die je dan zou verwachten en niet dat je helemaal niets ziet, zo fucking nep vind ik dat altijd man. Ook het kostuum vind ik cool, gelukkig niet cheesy. Zit qua verhaal ook gewoon goed in elkaar en beide good en badguy kan ik waarderen.

    Season 2 komt in april volgend jaar, veel te lang wachten. Hopelijk net als met dit seizoen dat alle episodes er gelijk op staan, maar IMDB heeft op dit moment alleen episode 1 er staan.
     
  8. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066


    DC heeft wel een hoop series de laatste tijd zeg. :+

    Ben wel semi interested om dit te zien. Hoop dat ze in NL the Flash gaan uitzenden though. Soort van serie die ik wel wil zien maar ook geen zin heb om te downloaden/streamen. Ze zijn net klaar met Arrow uit te zenden op Veronica dus kan een mooie vervanger zijn.

    Atom(Ray Palmer) in season 3 finale Arrow:
    Ook wel grappig in de trailer van Legends of Tommorow gelijk vertelt wordt wat er met Ray Palmer (Atom) is gebeurd tijdens die explosie op het eind.
     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Wat is dat nou weer voor uitspraak. Wonder Woman gaat kut worden, dat weet je nu al? Als er 1 bad ass vrouwelijke superhero is, is het wonderwijf wel

    Supergirl is ook gericht op girls. Dat hebben ze ook gezegd. Daar gaan ze ook voor

    Ja raar. Ik dacht dat Flash alles terug zou draaien in de finale.
     
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    1 woord: kutactrice.

    Gal Gadot..Die kan zo'n film niet dragen, geen bekende naam en matige actrice. Prima voor F&F, meer niet.
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2015
  11. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Imo zijn er ook niet echt veel toffe vrouwelijke super hero's.

    Katana (DC) zou ik wel een kans geven als een eigen serie though. Met die chick die ze ook gebruikte in Arrow voor die rol. Maar ze hebben al redelijk wat back story voor haar vast gezet in Arrow die niet overeenkomt met de comic versie. Maar goed al die tv series van DC komen maar licht overeen met de comics I guess.

    Catwoman hoewel niet echt een hero maar meer een anti-hero. Zou ook wel een toffe serie kunnen zijn als we de Batman catwoman hebben in Gotham en niet de super lame Halle Berry catwoman want dat is wel de slechtste performance ooit. :+ Maar hierbij moet het zeker wel in Gotham afspelen met Batman en andere villains van Gotham City.

    Voor de rest met DC weet ik ook niet echt toffe hero's, Wonderwoman heb ik echt nog nooit wat mee gehad, maar ik heb ook nooit wat met Superman gehad en voor mij gevoel liggen die twee dicht bij elkaar, kwa uitstraling. DC heeft wel toffe female villains though. Harley Quinn en Poison Ivy zijn toch aardig toffe characters imo.

    Voor Marvel zijn er ook niet bar veel though ze hebben wel Black Widow, Rogue en Storm. Maar die worden allemaal weg geblazen door de mannelijke hero's van Marvel.

    Edit: First look van Supergirl gekeken, heb zo'n gevoel van ik zit naar the Devil wears Prada feat Superman zit te kijken. Te slecht. :+
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2015
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  12. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Wait wut?:confused:

    DC heeft de beste 3 female superheroes van beide grote uitgevers, waarvan ik eigenlijk niet snap dat die nog steeds geen serie hebben;
    Birds of Prey (de versie van voor de New52 crap dan uiteraard, met Huntress, Black Canary en Oracle).
    Die hebben ooit al eens een TV serie gehad, maar die was gewoon slecht. Maar zit vol met potentie.

    Batwoman? Man, dat zou wat worden!

    Genoeg meer vrouwelijke heroes, maar die zijn minder bekend bij het grote publiek, dat is nu eenmaal zo.
     
  13. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Season final van de Flash vond ik erg tof (episode zat vol met easter eggs). Kijk uit naar season 2.

    Sowieso vond ik heel season 1 verrassend goed.

    Vond vooral Tom Cavanagh erg goed als
    Villian
     
  14. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Scarlet Witch? Voor mij echt het hoogtepunt van Age of Ultron en als ze de comics volgen zou ze volgens mij nog een stuk sterker moeten worden. Dan krijg je straks ook nog die Captain Marvel film, lijkt me ook wel tof worden.
     
  15. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ja ik zat nog aan der te denken maar ik ken der voor de rest niet wist dat ze in age of ultron zat maar film nog niet gezien.
     
  16. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Jazeker. Net de eerste episodes gekeken en ik ga dit echt volgen. Boeiend van begin tot eind. Een flink mystery gehalte en spanning. M. Night Shymalan heeft eindelijk weer eens iets echt goeds gemaakt. So far!



    Kurt Sutter’s new epic series has officially moved from pilot to first season production. Prepare for the arrival of The Bastard Executioner.


    Betekent dit dat we gelijk het hele seizoen krijgen?
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2015
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528
    Defuck is dit nou weer. DC's lame ass Avengers? Iron Man op 1:25?
     
  19. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Dat is Atom.
     
  20. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Nee man, DC heeft the Justice League.

    Dit zijn gewoon tweede rangs heroes die de crew van batman en superman niet mochten joinen. :+
     
    Reckuuza vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina