1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, ik heb Lollipop wel op m'n S4 en die meldingen zijn echt verschrikkelijk ja. Ik denk dat ik maar even wacht bij de Note 4.
     
  2. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Vind het juist wel fijn die meldingen op het vergrendelscherm
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Die WhatsApp meldingen zijn echt hinderlijk.
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    ^ Dat dus. Ik heb bijna 10 groepsgesprekken en je wordt er helemaal lijp van...

    Kan je die meldingen nog ergens uitzetten zodat ze niet meer over (youtube/IMDB) video's heenkomen?...
     
  5. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Que?

    Zit je op cm12 of ben je overgestapt op OxygenOs?

    Ben zelf overgestapt naar OxygenOs en vind het heerlijk snel.
     
  6. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Weet ik veel :+ Kreeg de melding dat er een update was van 500+ MB maar ben allesbehalve blij met de veranderingen...
     
  7. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ik gebruik "Dashdow for Whatsapp" app
     
  8. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Dan zit je op cm12.

    Dat is de laatste versie die cyanogen mod gaat uitbrengen voor de Oneplus. Contract is vervroegd gestopt wegens wat kibbelingen.

    Nu heeft Oneplus zelf een os uitgebracht, OxygenOs, alleen vergt dat even een andere aanpak om erop te zetten.... ;-)

    Google is op oxygenos.
     
  9. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik was de Oneplus One eigenlijk helemaal uit het oog verloren. Dit is ook een goed alternatief voor een refurbished iPhone 5.

    Bevalt de Oneplus One nog steeds bij de mensen die hem hier hebben?

    EDIT:

    Ik zie ook dat de Oneplus Two is aagekondigd. Zal deze aanduidend beter zijn denken jullie?
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2015
  10. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Bij mij wel, ik heb hem vanaf dag 1. Jarenlang Apple en Sony toestellen gehad, maar dit is ongelooflijk veel waar voor je geld. Doet er echt niet onder voor.

    De Oneplus Two zal specswise in alles beter zijn, maar dat ik met elke upgrade.

    Indien je niet kan wachten, of een heel mooi exemplaar op de kop kan tikken (evt via marktplaats), dan zou ik hem kopen.

    Kan je wel wachten, dan doe je dat. Maar de Two zal echt wel duurder worden en met de stabiele dollar helaas blijvend duurder zijn.

    Los daarvan, is het ook persoonlijk voorkeur, ik moet niks hebben van Samsung, ook al is het qua hardware echt mooi wat ze leveren, ik zie liever de merk Samsung op mijn tv, dan op mijn telefoon en buiten dat vind ik hun OS en out of the box vreselijk. Om niet te spreken over hun USER interface/experience. Ik begrijp niet hoe ze miljoenen van die toestellen kunnen verkopen.

    Maar dat is persoonlijk voorkeur.
     
  11. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Aangezien ik mijn telefoon zakelijk ga kopen is tweedhands niet echt een optie.

    Ik bedenk me net dat de OnePlus Two ook weer een invite systeem gaat krijgen waardoor ik hem waarschijnlijk pas eind van het jaar kan bemachtigen. Aangezien ik dan in Thailand zit voor onbepaalde tijd gaat dat hem niet worden.

    Het wordt daarom vrijwel zeker de OnePlus One :).
     
    Maddmonkey en Killamonkey vinden dit leuk.
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    M'n S4 voor 175 op MP verkocht, maar ik ga 'm toch wel een beetje missen! :'-(
     
  13. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Laatst bewerkt: 3 mei 2015
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Voor mijn internetbankieren heb ik een NFC-kaart in mijn portemonnee zodat ik kan inloggen op mijn app. Maar dat lukt al een tijdje niet meer. Is een NFC chip iets dat makkelijk stuk zou kunnen gaan in een telefoon? Ik heb een Nexus 5 en die is laatst wel opengegaan voor reparatie.
     
  15. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62
    Zoals ik begrijp zit de antenne in de back cover en is die niet goed vastgezet.
    Back cover verwijderen en opnieuw erop klikken, zodat de connectoren echt goed 'klik' vast zitten.
    Bovenaan net onder de camera aandrukken.
     
    Matrix vindt dit leuk.
  16. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Yeah! Afgelopen zaterdag de OnePlus One besteld. Dit wordt mijn eerste "grote" telefoon en mijn eerste Andriod telefoon. Ik ben benieuwd :).

    Hoelang duurde shipping bij jullie? Ik heb gekozen voor standard delivery.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  17. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    7 werkdagen, maar ik aan geluk dat ik net had besteld voordat ze verzonden waren.
     
    Jerreby vindt dit leuk.
  18. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Dat komt opzich wel goed uit. Ik moet maandag mijn concept-scriptie inleveren en anders had ik me natuurlijk helemaal verloren in die telefoon :lol:.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  19. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Jep ongeveer 7 dagen (met weekend meegereken). Top dingetje! Hiervoor altijd iPhone gehad?
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  20. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Okee :).

    Ja klopt. Mijn eerste smartphone was de eerste iPhone en sindsdien altijd een iPhone gehad.

    Ik vind het nu echter de prijs niet meer waard dus vind ik een OPO een goed alternatief :).
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina