1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

  1. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Haha da's wel nice. Hoeveel gold is 1 maand?
     
  2. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Variabel, ze starten het op 35k. Maar in US waar het al 2 weken uit is, is de waarde gestabiliseerd rond 22k.
     
  3. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ah ok thanks.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Echt, pre made groups, de tool die ik echt van waarde vind voor de game. Net even Madness gedaan met iemand op 25 HC met mijn Tankadin. Hij wipte een keer op 1% aan het eind. Yellow doet zijn tank werk, niemand dood. 2 personen maar, maar hij vond het intens. Nice loot. Paar dagen geleden ook een world boss gedaan, kreeg ik 671 warforged boots uit en precies zoals ik hem hebben wilde. :9 Pre made groups zijn dus een must voor mijn motivatie! :+
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Iemand al een token verkocht? :+

    Hoe koop je die dingen trouwens, want via AH lukt bij mij alleen het online zetten maar.
     
  6. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Login screen.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Token verkocht voor 38,4K gold. :9
     
  8. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Dat je die onzin koopt lol...
     
  9. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Geniaal die heirloom mount! :cool:
     
  10. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ook weer begonnen met WoW omdat ik verder gewoon niks te doen heb haha en had de expansion toch al gekocht vorig jaar. Hunter aan het levelen nu. Erg generfed helaas. Traps triggeren mijn aanvallen niet meer, Aspect of the Hawk is weg en Hunters Mark is weg. Ga gewoon rustig aan levelen en kijk daarna wel even. Ben nu 92.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Always blame the tank. 8) A fuck toch met je kut healen in heroics en je 9K dps. :mad:
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Valahr-DefiasBrotherhood - Speel hier nooit mee samen en al helemaal geen ICC 25 LK, voor degene die nog wel eens andere aan achievements helpen. Ik kook echt van woede atm. :mad:

    Edit: Toch weer wat vrolijker dankzij postmaster die mij the mount nu bezorgd heeft. :+_O_

    Edit 2: 3e poging trouwens. Nieuw ''geluksrecord.'' :+
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2015
  13. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Geen flying mounts meer. Niet in deze expansion maar ook niet in de daarop volgende. Geen idee waarom deze beslissing is gemaakt. Op een gegeven moment ben je het lopen wel zat namelijk.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Godver, meen je dat serieus? Ik ben dat lopen al sinds dag 1 zat. Heb je net een paar coole flying mounts geloot, Ashes en Invincible, dan wil je daar overal in de lucht mee kunnen toch?

    Heb je ergens een bron voor me, want aan je post te lezen lijkt me dit nog geen groot wereldkundig nieuws binnen gameland?
     
  15. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    http://www.nu.nl/games/4054576/bliz...-weren-nieuwe-world-of-warcraft-gebieden.html
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
  17. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Bitch fight wil ik het al weer niet meer noemen gezien de reacties daar :)
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Eerst maar eens zien hoe dit afloopt. Ben benieuwd wat die lead designer nog gaat doen met de kritiek die de tegenstanders van dit besluit hebben.
     
  19. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Het is ook nooit goed voor de players. Mensen zeuren dat er geen world pvp is en dat men zo naar quest objectives vliegt zonder moeite, flying weg. Nu is het eindelijk weg (wat imo prima is, ik mis het niet) en krijg je dit gezeik weer.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Maak het dan optioneel, wat het al min of meer was ook. Ik zie echt het probleem niet, want je kon altijd kiezen om het vliegen niet te nemen en het vliegen wel.

    De gebieden die niet wandelend te bereiken waren, waren wel bereikbaar via een portal, zoals Hyjal bijvoorbeeld.

    Naar mijn mening zijn het vooral de tegenstanders van het vliegen die hun spreekwoordelijke muil moeten houden. Niets tegen jouw persoonlijk hoor. ;)
     

Deel Deze Pagina