1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Xbox heeft een tijdelijke pricecut hier in Nederland. 350 euro. Van 24 april tot 3 mei.

    [​IMG]
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Echt blij dat ik nu met zekerheid kan zeggen dat ik nog amper problemen met de Xbox One heb. Afgezien van dat Live soms kut en soms een crashende game, geen gedonder meer. Het heeft dus al die tijd (party problemen, trage user interface etc) aan die toen brakke modem router gelegen van Tele 2. Nu iets van een maand a anderhalf een nieuwe en snellere modem router en alles is puik. Nice!
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    LOL. Dus wij hadden gewoon al die tijd gelijk.....
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat jullie geen problemen hadden bedoel je?
     
  5. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Zeker interessant! Kijken wat ze eind van het jaar hebben met aanbiedingen, ik moet en zal Tomb Raider spelen :)
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  6. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Group buy?

    ;-)
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  7. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Haha absoluut!
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  8. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Denk dat @Delphiki dan ook wel meedoet.... ;-)
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat het aan je internet lag en niet aan je Xbox One zoals je continue liep te vloeken. ;)
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Yeah, ik had gewoon wat eerder erachter moeten komen dat het aan die modem router lag. Pas toen het ding na een tijdje ineens 1x in de week zichzelf rebootte, had ik alarm moeten slaan. Ah well, het is goed nu.


    Oh en die korting voor Xbox One....

    329 bij Dixons zie ik op Budgetgaming!
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2015
  11. Koenjo89

    Koenjo89 Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    8
    Hebben jullie er ook last van dat als je je achievements wil bekijken, je altijd alleen de achievements krijgt te zien van het spel wat je aan het spelen bent of aan het spelen was?
    Ik vind het een top apparaat maar de 360 was in die dingen veel makkelijker, waar ik me ook aan erger is dat je een super groot icoon in beeld krijgt als er een vriend online komt.
    Ik weet dat je die meldingen uit kan zetten maar wil toch graag zien wie er online komen etc.
     
  12. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Iemand hier zijn of haar UPC/Ziggo mediabox aangesloten op de Xbox One? Wat zijn de ervaringen? :)
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Yayyyy.....Xbox Live core issues. Misschien heb ik het mis, maar er lijkt geen week voorbij te gaan zonder issues op Live. Het is qua dit wel echt duidelijk slechter dan met de 360. Dan ben je zo'n huge ass bedrijf en dan kan dit allemaal niet effe beter? Er valt weinig aan te doen, behalve hopen dat dit wel gaat verbeteren. Dit is nu mijn enige ergernis, wat gelukkig niet elke dag voor komt.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gaat juist goed de laatste tijd. Laatste de laatste grote was in februari en de laatste friendlist down was a maand geleden. 20 min.
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmmm....das wel raar dan, want ik zou bijna zweren dat er elke week wel wat raak is. Ook paar keer geweest dat ik zelf niet Live was, maar het van vrienden hoorde. Lui op Reddit zeggen zelfs dat het nu een gewoonte begint te worden. Dat vind ik dan weer net iets te.

    Het schijnt een DDOS aanval te zijn en ik begrijp dat daar weinig aan te doen is? Ook las ik dat XBL dit weekend gratis is trouwens, ook dat zal wellicht niet meehelpen. Nou ja, we zien het morgen wel weer.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Op Reddit zeuren ze altijd. :p
    Half jaar geleden was het kut idd. Gelukkig was het 9 van de 10 keer midden in de nacht. Maar de laatste maanden gaat het juist wel lekker.
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nergens last van juist. Al tijden dat party's gewoon aan blijven en over het algemeen gaat alles soepel. Ik heb alleen gezeik als ik in een game ga die op eigen servers draait. Denk dat het een firewall dingetje is. Xbox live doet het echter meer dan prima.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  19. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
  20. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Iemand verstand van forwarden op routers/modem?

    Heb al van alles geprobeerd maar hij blijft moderate.

    Mijn setup: modem-router-xbox
    Die modem heeft ook een router functie Inge bouwd.

    Heb de router een vast ip gegeven en mn xbox ook. De porten geforward van het modem naar de router en vanaf de router naar de Xbox maar het wil niet helpen.

    Heb ook geprobeerd om de porten rechtstreeks te porten naar de Xbox maar dat gaat niet.

    Iemand enig idee hoe dit werkt zonder de setup van hardware aan te passen?
     

Deel Deze Pagina