1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

  1. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Jezus, wat een sneue bedoeling. Laat ze eens nieuwe games maken deze generatie. Ipv al die remakes.
     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Gears is heilig, zeker Gears 1. Gears > Halo! :cool:
     
  3. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Wel wat ja, ik heb de MCC ook gekocht en eventjes gespeeld met m'n broertje en daarna nooit weer... Heb het vage vermoeden dat dat ook gaat gebeuren als ik de Gears collectie ga kopen, al heb ik wel echt zin in een Gears 1 MP 4 vs 4 execution. (met alle extra executions van de delen daarna)
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Doen ze toch ook?
    Nieuwe GoW komt in 2016 van Black Tusk.


    "We've seen some multiplayer screenshots of the Gears of War remaster, and it appears that the Xbox One game features improved lighting and increased texture quality. We're told that the multiplayer runs at 60 frames per second."
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Halo is gewoon verneukt door 343 en had daar vanaf het begin al geen vertrouwen in, maar in Rod heb ik alle vertrouwen. Zeker na Judgment! Classic Gears... the memories!
     
  6. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Nee, dat klopt absoluut. Maar laat die oude games achterwege. Focus gewoon compleet op nieuwe games.
    Veel te veel focus op remakes deze generatie. Vind het persoonlijk echt debiel.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tsja dit zorgt weer voor een beetje een GoW hype langzaam naar de nieuwe toe.
    Daarnaast is er wel vraag naar gezien de reacties. Ik vind het persoonlijk niet heel erg in dit geval. Zeker als een andere studio het maakt en dus niet de development in de weg staat van een nieuwe game.
     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Als je het goed doet is er ook niks aan de hand. Er is echt een hele grote groep die hier op zit te wachten en gaat ook zeker voor nieuwe console sales zorgen. Het Gears clubje waar ik altijd mee speelde gaat hiervoor zeker weten een Xbox One voor aanschaffen.
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Er zijn maar weinig games die zo'n intense MP heeft als Gears... zeker als jij nog leeft en 3 van de enemy.
     
    Lethal AK47 vindt dit leuk.
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, teveel adrenaline en hartkloppingen! :cool:
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Gaat wel nice worden om die campaign opnieuw door te spelen. Verbeterde lighting is nice. Maar zal wel geen UE4 versie worden.
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik las dat over Gears allemaal een beetje terug, maar zou het er nou op neerkomen dat het alleen MP is of bedoelen ze alleen die beta?
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die beta build.
     
  15. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Nou Silent Hills komt waarschijnlijk niet meer en de demo van P.T gaat er binnenkort ook af.

     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Helemaal niet meer?
     
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Uhm Silent Hills was ook een film... http://www.imdb.com/title/tt3291104/?ref_=nv_sr_3

    Edit; oh nee toch niet hehe wel raar dat er tegenwoordig ook al games op imdb staan. Vandaar mijn verwarring. Wel een game met een laag budget dat sowieso.
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Slachtoffer van de oorlog tussen Kojima en Konami waarschijnlijk.
     
  19. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Werd al een lange tijd naar een nieuwe realistische Dirt geteased op het Codemasters forum en er zijn meerdere dagen geweest waar leden van de community de game mochten spelen. Vanaf vandaag is de nieuwste rally game van Codemasters dan ook te spelen in de vorm van early access. Nu nog PC only maar ze willen uiteindelijk wel naar consoles kijken als het project succesvol genoeg is. Ik kon als Rallyliefhebber dan ook niet wachten om het te spelen en ben na een uurtje spelen positief verast. Goede physics en prima graphics. Force feedback is niet helemaal perfect maar mijn stuur is nog niet officieel ondersteund. Aanschouw DiRT Rally (stond op high in plaats van ultra dus is niet helemaal beste kwaliteit):



    Meer info: dirtgame.com

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2015
    Excess-Denied vindt dit leuk.
  20. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    :thumbs: Awesome ga het zo eens even bekijken!
     

Deel Deze Pagina