1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

  1. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Hmm....was dat niet eerst van een Nederlandse studio?

    Dit lijkt me zo op het eerste gezicht een Diablo-light te zijn....niets mis mee natuurlijk, maar wel een andere richting dan de eerdere Overlord games (wederom, niet per se iets mis mee)....
     
  2. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    [​IMG]


    Hopelijk wat Deus Ex en Kingdom Hearts gameplay
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hitman, Deus Ex, Kingdom Hearts en FFXV etc. Tof hoor, naast Bethesda alweer een show om naar uit te kijken.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    28 april beelden.

     
  5. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Klopt maar deze nieuwe niet. En ik ben er minder positief over het concept was uniek en tof maar dit (die paar gameplay beelden) ziet er erg matig uit.
     
  6. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Tidux, een bekende insider, welke het vaak bij het rechte eind heeft, heeft het volgende te zeggen::



    Weer ''een insider'' die maar wat roept. Moet het nog maar zien hoor=(

    Bedoel de E3 zie ik wel gebeuren nu, maar dat die dit jaar nog uitkomt. Zal echt helemaal geweldig zijn hoor, maar zie het echt pas gebeuren in 2016.
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2015
  7. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Als ze nou gewoon slim zijn kondigen ze hem alleen aan als 'ie dit jaar uitkomt. Niemand zit te wachten om vanaf de aankondiging meer dan twee jaar te wachten op een game. #TheDivision
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Van NeoGAF begreep ik juist weer dat Tidux ''full of shit'' is gebleken. ;)

    Maar dat #PS4 betekent iets ofzo?
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zoveel geruchten steeds dus zal wel waar zijn.

    "
    Microsoft and Black Tusk Studios are developing a remastered version of the originalGears of War for Xbox One, sources tell Polygon.

    The re-release of Gears of War for Xbox One will include updated visuals and reworked cutscenes, courtesy of animation studio Plastic Wax. Stills of Gears of War's remade opening cinematic were shown to Polygon, offering a new look at the Locust invasion with updated visuals.

    Microsoft was previously rumored to be working on a remastered Gears of War anthology for its current console, dubbed the "Marcus Fenix Collection." But Black Tusk studio head Rod Fergusson, previously the series producer of Gears at developer Epic Games, downplayed those rumors earlier this year.

    "I love the passion, but there's no Marcus Fenix Collection," Fergusson said in March. "We ARE working on other exciting Gears projects. I'll see you at E3!""
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Zucht. Geef 4
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die komt pas in eind 2016. :)
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Tja....Gears 1 opnieuw met duidelijk mooiere graphics ipv alleen maar een 1080p jasje, lijkt me nog wel wat. No way dat ze een hele collectie op die manier zouden remasteren, maar voor één game zie ik dat nog wel gebeuren. Maar heel eerlijk gezegd mag dit gerucht ook onzin van mij, hoeft allemaal niet perse van mij.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Blijkbaar allemaal waar. Is ook een beta aan de gang.

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  14. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Voor een goede Gears haal ik een One. Heb de multiplayer van de eerste echt kapot gespeeld.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dit kwam ik ook nog tegen:

    http://www.polygon.com/2015/4/24/8490745/gears-of-war-xbox-one-anniversary-remake


    Update: According to another source, Brink and Dirty Bomb developer Splash Damage is working on the Xbox One remaster of Gears of War. The U.K.-based studio has several job listings that say it's working on a "very well known and highly popular AAA title with next gen technology." We've reached out to Splash Damage for comment.

    Splash Damage....fa real? Mja....voordeel van de twijfel maar he, als het waar is.
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Fuck het. Nu wil ik Gears spelen. Gears 1 op dedicated servers? Fuck yea
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    True, maar damn...na het Halo TMCC fiasco zou je denken dat MS de boel wel in-house houdt. Nou ja, ongetwijfeld tijdens E3 beelden. Hopelijk ook van de nieuwe Gears overigens.
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hopelijk. Gears > sowieso. Kan die Xbox eindelijk aan
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Kom maar op... Knalluh als een malluh! :cool: Er is verder toch niks op die flopbox! :+
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    "UPDATE (9:10pm): Yep, people playing the build tell us that it’s just the first Gears of War, and that it’s multiplayer-only, featuring the following modes: Team Deathmatch; King of the Hill; 1 Life 1V1 Shotgun TDM; 1v1 Sudden Death Gnashers Only; 4v4 TDM Single Round; and 4v4 KOTH Single Round."
     

Deel Deze Pagina