1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] Mario Kart 8

Discussie in 'Games' gestart door Burt Macklin, 4 mrt 2014.

  1. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Getest, en ik heb alleen de normale cups goud op 150, de dlc1 cups niet, en heb wel de 200cc optie.

    Die overigens gestoord moeilijk en lollig is ;)
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Pfffff echt he. Ik hou ervan om lekker snel te gaan in racegames , maar nu moet je toch echt flink vaak het gaspedaal loslaten, anders flikker je constant van de baan. Dat is een beetje hoe het er voor mij uit zag vanavond online. :mad:
     
  3. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Ik bak er echt niks van op 200cc, fucking hell. Vind de nieuwe banen wel erg leuk!
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat denk ik toch echt voor de verandering gaat zorgen is op tijd remmen of gaspedaal loslaten. Ik moet daar echt aan wennen, want ik ben juist gewend door die bochten te scheuren en te driften en juist nooit te remmen. Maar die speelstijl hanteren met 200cc betekent heel vaak de afgrond bezoeken, haha.
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Sowieso gooit 200cc de boel al enorm om. Heavy characters waren over het algemeen de beste in de 150cc races, maar zijn juist de minste keuzes voor 200cc. Ze hebben namelijk een veel hogere snelheid en daarbij een veel mindere handling dan de lichtere characters. Handling lijkt echt van enorm belang te zijn bij 200cc.
     
  6. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Voor wie het nog niet ontgrendeld had.
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Ik heb Brake Drifting eindelijk door. Dan begint 200cc best tof te worden. :)
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Brake Drifting, hoe gaat dat in zijn werking?
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Je doet een normale drift, maar waar nodig doe je in de bocht kort een rem (niet te lang, anders is je drift kapot!) met B. Vaak wordt dit ook gedaan door kort B te tappen en zachtjes kleine remmetjes te doen tijdens de drift.

    Op 200cc verlies je als je het goed doet niet de drift, maar ga je wel afremmen in de bocht.
     
  10. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik zit nu al tijdje vast op 150cc xD, ik wil alles eerste halen, maar vaak in de 3de of zelfs laatste race net 2de ofzo. grrrrr!
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Netjes!!!! Dus gewoon door blijven driften en tegelijkertijd B? Ga ik dat mooi oefenen.
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Gewoon zoals normaal inderdaad. Maar niet teveel B, anders lig je uit de drift en sta je stil. Je moet het een beetje aanvoelen.
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Thanks voor de tip. Nu nog even leren hoe je met een boost bij de start weggaat.
     
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Inmiddels alle time trials voltooid. Gouden bandjes onder de kart :eek:. Hipster!

    Alle banen zijn nu vrij gemakkelijk te doen, je moet alleen nog een beetje mazzel hebben dat ze je niet kapot maken met al die wapens...
     

Deel Deze Pagina