1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Diablo 3

Discussie in 'Games' gestart door Roerbakmie, 30 jun 2008.

  1. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    De droprate is wel meer dan 5x zo hoog geworden ter compensatie van het sluiten van de Auction House. Ook kun je nu geen items meer ruilen omdat ze bound on account zijn (met uitzondering van de party die bij je was toen je hem vond en binnen 2 uur). Het spel is er veel leuker op geworden op deze manier!
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    AH hadden ze nooit moeten invoeren en ik denk dat Blizzard, ondanks de verdiensten, er wel degelijk van geleerd heeft. Kijk maar eens hoe ze de game verder aangepakt hebben en uiteindelijk in twee mooie versies naar de consoles hebben gebracht. Nee, ben er wel degelijk van overtuigd dat Blizzard die fout niet weer maakt, of één van hun naaste concurrenten.
     
  3. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Iemand hier die nog speelt? Season 3 is gisteravond begonnen. Ik speel Weer fanatiek sinds season 2.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  4. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Zag het inderdaad. Was gestopt vlak voor seizoen 1. Ben volgens nog tot plvl 450 ofzo gekomen en heb het toen een tijdje op de X1 gespeeld. Volgens mij hebben ze monks bij de komst van Season 1 zo hard generfed dat er niets meer aan was. Had net de FoA en Rimeheart. Welke class spell je?
     
  5. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik speel nu monk (hc) en probeer deze keer ook dh. Monk is wel goed hoor, nieuwe patch heeft weer veel gewijzigd


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  6. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Season 2 ergens in de 470 paragon geeindigd met mijn monk. Vandaag weer een monk aangemaakt. In de patch is er wederom wat gewijzigd aan de monk maar zie er alleen maar positieve dingen in. Snel weer een leuke build maken en zien hoe het eindigd op max level :) De sunwuko build met mijn ancient torch welke ik in season 2 gebruikte smaakt naar veel meer :)
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Is de level cap op PC nog verhoogd of niet? Nog steeds 70 neem ik aan? Misschien ook wel weer eens tijd dit op de PC op te pakken. Speelde altijd erg lekker, imo zelfs beter dan de consoles. Ben tegen de grens van torment IV gestopt, maar dat was zoals wel vaker vooral motivatie. Deze game vind ik ook een makkelijke instapper in het genre.
     
  8. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Level cap word pas verhoogd met een nieuwe expansion :)
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ok, bedankt. Weet jij toevallig ook of je ook regelmatig een code bij deze game moet invoeren als je een authenticator hebt zoals ik? Ik heb namelijk de game weer opnieuw geïnstalleerd en heb helemaal geen wachtwoord of code hoeven invoeren toen ik de game weer opstartte. Dit moet na geruime tijd wel bij World of Warcraft. Ik vind het een beetje vreemd, want ik ben extra beveiligd? Is onder andere omstandigheden alleen je Battle.net WW???
     
    Brocade vindt dit leuk.
  10. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik moet alleen een code invoeren als ik een disconnect krijg. Dan moet ik er 1 invoeren. Verders hoef ik het ook nooit te doen :)
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Maar stel, ik laat een vriend van me even spelen, dan moet het wel direct vanaf zijn IP? Ik kwam er gisteren namelijk achter dat er nog wel een aantal deze game spelen, maar een hoop ook niet. Ik neem aan dat vreemde IP's wel altijd moeten inloggen met een code als ze op andermans account zitten? Want, wat is anders het doel van zo'n codeapparaatje of sms protect?
     
  12. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Wil weer eens een kijkje nemen in S3, iemand al 70 op season die zou willen boosten? Geen haar op mijn hoofd dat ik weer ga lvlen. :+
     
  13. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Als je nog hulp nodig hebt wil ik je wel boosten. ;)
     
  14. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Heb inmiddels een char op 70 op season. Toch bedankt. :)
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Echt nice, zou ik ook wel willen:

    :9
     
    Ypuh vindt dit leuk.
  16. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Het is me wel eens eens binnen het uur gelukt, maar dit is wel heel ziek :+. Kan wel merken dat ik de game echt al lang niet meer gespeeld heb zeg. Na plvl 450 en vervolgens plvl 200 op de Xbox One was ik er wel even klaar mee. Heb nog geen Greater Rifts of Seasons gezien, maar ga zeker terug komen voor de nieuwe legendaries en gems uiteindelijk. Er schijnt ook een nieuwe uitbreiding aan te komen toch? (Al kan dat nog wel even duren). De RoS uitbreiding was echt geniaal (en de vanilla game not so much).
     
  17. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ben ook geboost, duurde half uurtje.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik moet echt ook eens lui vinden hiervoor. Heb wel twee goede community groepen waar ik in zit, die 24/7 veel mensen online hebben. Zag laatst dat ik nog steeds niet gekickt was, ondanks dat ik al een eeuwigheid niet meer op PC heb gespeeld. En gelukkig doe ik wel nog wel T2 solo, in een group kan ik redelijk mee op T3, heb dus nog veel werk te verzetten in principe. Ik was gestopt op Paragon 120, waar ik nog steeds op zit.
     
  19. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    T6 is one shot kills tegenwoordig dus je loopt zeker achter ;))
    Gewoon lekker T6 leechen dan heb je zo je gear.
     
  20. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45


    Lol T6.
     

Deel Deze Pagina