1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mortal Kombat X

Discussie in 'Games' gestart door LocKuM, 2 jun 2014.

  1. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Thx, helaas denken sommigen daar heel anders over. Heb hetzelfde met racespellen, waarbij je some heel lang moet spelen om met bepaalde auto's te rijden. Tegen die tijd zou ik een ruim een jaar verder zijn,.. dus gewoon unlocken en gaan. :)



    Prijzen zijn idd erg stevig. Aan de ene kant ook wel logisch. Laatst een artikel gelezen dat er veel 30+ gamers zijn en die hebben vaak een baan en kunnen zich het makkelijker veroorloven. Uiteindelijk zullen ze deze prijzen ook bepalen aan de hand van hoe vaak het gekocht gaat worden. Dit zal dus volgens het bedrijf de juiste verhouding voor hen zijn.

    De brutalities vind ik zelf eigenlijk zelfs leuker dan de fatalities. Mooi in de 'flow' van het gevecht en niet te langdradig. :)
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Voor wat unlocks? Ik vind dat nogal uitbuiterij. Ik weet nog wel al die ophef over de prijzen van nota bene wat skins bij Evolve. Hier heb je voor gameplaystuff naast de game gewoon voor 80 euro aan content ofzo. Echt bizar.
     
  3. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ranked is één dikke facepalm, in ranked zodra er een tegenstander is -gevonden dan MOET je de match accepteren, er is geen manier om de match NIET te spelen ondanks dat de connectie absoluut schijt is. Een achterlijke design flaw. Natuurlijk zijn er in-game gevolgen als je toch de game afsluit of iets dergelijks.
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja ik werd echt kwaad gisteren, frame freezes gisteren in mn 2e pot ranked. Echt irritant

    \
    De brutalities zijn gelockt in de krypt. Je moet ze unlocken met Koins die je kan verzamelen.
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2015
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hahaha, ik had opeens een "fuck it" moment. Game gekocht :p

    Hit me up op de xbox als je graag een noob wilt verslaan :'-( Madd Monkey NL
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Oke, welke faction moet ik kiezen :+?


    edit: ik krijg de tutorial niet eens voor elkaar :+ oh wauw! dit belooft veel goeds
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2015
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Lin Kuei om te beginnen
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik ben nu white lotus. Trok mij meer met Raiden. Al gelijk lvl 11 :)
     
  9. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Dit spel is vreselijk online, ik probeer nu 1000 respect points te verdienen maar niemand geeft dan ook punten in King of the Hill. Versla je iemand die een winning streak van 15 heeft, goed gevecht en goede combo's geven ze je in totaal maar 5 punten. Daarnaast is de lag te erg, als je een tegenstander heb met een rode connectie dan kan je beter weg gaan. De netcode is echt niet van deze tijd, was de game maar regionlocked zoals op de PS4. Zodra ik de 1000 respect points heb hou ik het bij offline gevechten.
     
  10. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2

    Speel je op X1 ? dan ben jij mijn man.....ik bak er momenteel ook niet veel van:)
    ik ben zelf nog niet online geweest...heb al enkele vids gezien van online maches,
    denk dat ze me keer op keer in de pan hakken :)

    GT opeltwintop2007
     
  11. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4

    Hmm nog niet echt meegemaakt met KoH, gisteren nog in een leuke gezeten.
    In totaal nu rond de 230 respect points.
    Mensen waren gezellig aan het ouwehoeren terwijl de potjes gespeeld werden.

    Maar idd , geen rode connectie!!

    Anders moeten we eens een KoH met members opzetten.
     
  12. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik voldoe aan het profiel:whistle:.
    Ben 35 en heb inderdaad echt wel 20 eurie/dollar liggen om de krypt te unlocken en heb door werk/vrouw/kinderen veeeeeel te weinig tijd om te gamen. Maar ik blijf het in verhouding tot de game veel te veel geld vinden.

    @ TwinTop ik ga je ook even toevoegen. (mijn tag is Porunga)
    @ Monkey heb ik al in de lijst staan, dus zie je wel online een keer.

    Baal er van dat ik eignelijk alleen op zondag en maandagavond kan gamen, want het kriebelt onwijs om weer ff te kunnen spelen
     
  13. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Mensen op de Xbox One die nog willen sparren, voeg GT: Gravemind IV toe.
     
  14. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Nog mensen die hem op de ps4 spelen?
     
  15. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Jep! Online gaat het me wel slecht af zeg...Niet dat ik heel veel tijd heb om te oefenen maar toch. Nu weer even aan de slag met de game.
     
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Hier nog een ps4spelrler
     
  17. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ja! Heb alleen nog niet zoveel op de PS4 kunnen spelen, zal daar aankomende tijd even wat verandering in brengen.






    XBW NaamXB1 NaamPS4 NaamSteam Naam
    Lockum...Lok_n_KiLok N Ki
    BigSyke...BigSyke-NL...
    Sasuke29...leafninja1980...
    Pbateman...nyx1987...
    BoxmeerDutchpopeye......
    ThunderCrashGravemind IV......
    Opelwintopopelwintop2007......
    MaddMonkeyMadd Monkey NL......
    ............
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Top lijstje :) zal de xbox spelers toevoegen
     
  19. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Man man, die netcode van Netherrealm is toch gewoon te triest voor woorden? Het is anno 2015 mensen. Ik heb een green bar tegen iemand uit de UK, prima. Vervolgens is het echt met een seconde delay en is het enigste wat die kneus doet; bukken, fans spammen, en als je dichtbij genoeg komt heeft ze die beuk special of wat dan ook. Het zou nog te counteren zijn, maar als je op een belachelijke delay kan spelen is het gewoon niet te doen. Het heeft ook geen zin om offline allerlei leuke combo's te leren, want je zult er online toch geen moer aan hebben.
     
  20. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    conclusies... weer een rush om het op de markt te krijgen zonder het eerst goed te laten testen.
    Ik blijf lekker offline spelen en wacht wel af of dit ooit gefixed gaat worden.
     

Deel Deze Pagina