1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM5 [Finished] Toyota GT86 [AM] [Zondag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door loyallronin, 29 mrt 2015.

  1. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik ga het niet halen, mag mijn drivatar mee doen? :+
     
  2. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Uit het niets besloten om aan de race mee te doen en het een beetje aan te kijken.
    Merkte daardoor ook op dat de eerste heat eerder begint dus daar was ik niet bij.

    Heat 2: Ik voelde me totaal nieuw met het racen. Zenuwachtig, natte handen en geen vertrouwen op de kerbs en waar ik moest remmen.
    Ik was gewoon langzaam met een 1:08 wat 5 seconden langzamer was dan vooraan en werd op een ronde gezet door Loyall en in plek in de weg te rijden besloten om te volgen en kijken wat hij voor rem en racelijnen pakte.
    Door alleen maar te volgen leerde ik vrij snel wat er mogelijk is en een 1:04.2 (dirty) achter Loyall was toch een lekker tijd om mee te beginnen.

    Heat 3: Ik mocht starten als 2de en ik gaf Nova een klein tikje met het aan remmen maar dat was gelukkig niets bijzonders.
    Ik wist ook niet dat de 2de versnelling een leuke glij partij is dus verloor daar me plaats aan Beltoon en kon kort daarna op de 4de plaats goed volgen.
    Goed het ritme te pakken gekregen geen zenuwen meer en lage 1:03 tijden kon ik blijven aanhaken en pakte een leuke 4de plek.

    Kortom leren doe je gewoon door te volgen en de snelheid komt vanzelf. :thumbs:
     
    Beltoni vindt dit leuk.
  3. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    En de foto finish tussen @asjemenou75 en mij, uiteindelijk toch #4! :+

    [​IMG]
     
    Beltoni vindt dit leuk.
  4. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Ook even een paar fotootjes gemaakt.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Was een leuke sessie vandaag. Had dit circuit best veel geoefend en deed daardoor vooraan lekker mee. Paar leuke duels gehad, helaas een paar met een iets minder goede afloop. :eek:
     
  5. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Veel risico genomen met de kwalificatie dat gelukkig goed uitpakte met een startplek vooraan.
    Ik was mij ervan bewust dat een fout snel was gemaakt en de ronde niet clean zou worden.
    Ik had het geluk dat ik de chicane volgas nam en dat ik er mee weg kwam.
    Doordat ik vooraan kon starten gaf dat wel voordeel.
    In de derde heat was het een lekker gevecht met team RS R (Novacaine)
    Volgende week wordt het lastiger op een circuit dat ik in deze lay out nog niet goed ken.
     
  6. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Was inderdaad een mooi gevecht om de eerste plek, reed er vlak achter met VanDen in mijn nek. Besloot om in ronde 7 al de pit in te duiken omdat ik merk dat ik nog steeds wat foutjes maak als er iemand vlak achter me zit. Dat pakte goed uit omdat ik op een leeg stuk terecht kwam en Novacaine volgens mij wat foutjes had gemaakt waardoor ik hem passeerde toen hij de pit uit kwam.
     
  7. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Ja ik zag het in de replay dat jouw pit erg goed getimed was.:thumbs: En mooie snelste raceronde:thumbs:
    Ik vond trouwens dat de banden het goed uithielden.
     
  8. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2015
    Divimus en Beltoni vinden dit leuk.
  9. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Zaten wel een paar mooie rondes bij maar niet heel constant. Vind het wel jammer dat ik niet gewoon per ronde mijn tijd kan zien. Ben wel benieuwd hoe dat in elkaar zit...

    Bij de eerste race maakte ik een pitstop in de eerste ronde, heb toen zonder problemen de race uit kunnen rijden. Geen moment last van mijn banden gehad.
     
  10. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Even een filmpje gemaakt van de actie voorin tijdens de eerste drie rondes van race 3.

     
    thetiktak92 en NovaCaine vinden dit leuk.
  11. dannygielen

    dannygielen Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    137
    zou graag een keer needoen, en heb de auto en de setup gekocht... Maar snap er geen bal van hoe en waar ik die decals en nummerplaten kan vinden/downloaden...

    iemand een heldere uitleg?!?
     
  12. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    In de livery editor op 'apply a vinyl shape' drukken en dan op (view) klikken. Daar moet je dan op discription klikken en xbw of xbwr intypen.

    Heb er voor de eerste Forza 5 cup toen een video voor gemaakt waarin je onder andere ziet hoe je naar stickers kan zoeken. Is niet voor deze cup maar werkt hetzelfde natuurlijk. :)

     
  13. dannygielen

    dannygielen Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    137
    gevonden... Is #84 nog vrij? :)
     
  14. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
  15. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    #84 is als het goed is weer vrij, was eerst van Bigga volgens mij
     
  16. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Zat even te kutten en toen kwam ik deze tegen. Moest ik wel even delen...

    Pointy reed volgens mij op de 3e plek aan het begin van race 2 en ik kwam er lastig voorbij. Daardoor kwamen Novacaine en Coldzero dichterbij. Leverde een leuk gevecht op met een desastreuze afloop.

     
  17. PointyNL

    PointyNL Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    3
    ja, dat was vervelend van mij. :$ Kwam niet helemaal lekker over die drempel heen :mad:. Waardoor ik voor 2 man de race heb verpest, terwijl ik er zelf nog redelijk uitkwam.
     
  18. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Aan de crash doe je niet zo veel, het moest een keer gebeuren op dat circuit. Had verwacht dat het nog wel een keer zou gebeuren. Je moet vol door de bocht anders verlies je teveel snelheid en wordt je op het rechte stuk ingehaald en je hebt geen ruimte om fouten te maken. Het is balen dat de anderen er een stuk slechter vanaf kwamen...
     
  19. NovaCaine

    NovaCaine XBW Racer

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik heb altijd leuke battles, net zoals deze hahahaha.

    Tja en @PointyNL dit soort dingen gebeuren nou eenmaal, hoe vaak mij zulk soort dingen al niet zijn gebeurd.
    Maak je er niet druk om, ik zal vast wel wat hebben geroepen in the heat of the moment, maar dat moet je dan ff met een korrel zout nemen :D

    Ik heb echt al weer zin in zondag. :thumbs:
     
  20. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Ziet er gaaf uit mannen! Zondag wordt voor mij toch een lastige avond om erbij te zijn. Ik hou het op de dinsdagen :)
     

Deel Deze Pagina