1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mortal Kombat X

Discussie in 'Games' gestart door LocKuM, 2 jun 2014.

  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Met die icons enzo toevoegen.
     
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Weet ik, maar bedoel meer welke gametype meeste oplevert.

    Kenshi en Scorpion zijn wel favoriet online heb ik het idee.
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2015
  3. JamuellAble

    JamuellAble New Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    9
    Toffe game :) maar de kombat pack laat ik toch maar zitten..
     
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Gisteren eerste paar potjes online gespeeld.
    Maar werd aleen maar verot geslagen.
    Werd bij allemaal gasten geplaatst met super veel wins enz.
    En verbindingen zijn op ze best geel geweest geen groene voorbij zien komen meer mensen hier last van?
     
  5. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ja bij ranked vooral. Probleem is dat door de lag tegenstander voordeel heeft. Als ik zijn combo string block en daarna een aanval met lage aantal frames doe komt zijn nieuwe aanval er eerder uit. Vooral tegen Cassie Cage heb ik dat.
     
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Ja leek ook wel alsof ik overal te laat mee was.
    Maar wat mensen van hier toevoegen dan zijn de verbindingen zoiezo wel goed hopelijk.
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja ik heb er ook veel last van. Ik ben towers aan het doen, alles smooth. Inputs, blocken alles. Kom ik online duurt het paar seconden.


    Moet je trouwens die brutalities unlocked hebben om ze te kunnen doen? Fatalities hoeft niet maar brutalities?

    Word ook ziek van die Ermac. Constant gestunned en die projectiles op mn kop omdat die block te laat is
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2015
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Ik net nog een living toren zitten doen en op einde ook iets van een connect fout ofzo.
    En weet niet of je ze moet unlocken.
     
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Chat rooms en towers down?
     
  10. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Hele weekend al last van en vandaag helemaal.
    Duurt ook super lang als je status wilt bekijken of de Fraction wilt checken..
    Had gehoopt dat dat werd verholpen met de patch gisteren.=(
     
    Servantes vindt dit leuk.
  11. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Online moeten ze echt fixen want het is gewoon onspeelbaar.
     
    Sasuke26, LocKuM en Servantes vinden dit leuk.
  12. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Cassie heeft toch een goedkope string, down-forward+(X) (String is een reeks aanvallen die je kan vinden onder "kombos" in de movelist) Het is een low(laag blokken) in een overhead(staan blokken), de tijd die je hebt om de overhead te blokken na de low is echt heel kort. Het is haar aanval waar ze naar je tenen schiet en de opvolgende aanval is de overhead. Deze string kan leiden tot een volledige combo in het midden van de stage en tot ongeveer 40% in de hoek...In plaats van haar low te doen meteen, kan ze ook een gewone overhead doen.

    Cassie eindigt haar combo's altijd in haar Nutcracker((left)(down)+(A)), de special waar ze je tussen de benen slaat:oops: Deze special laat de tegenstander staan en geeft Cassie een beetje voordeel zodat ze ietsje eerder een aanval kan doen. Oftewel het perfecte moment om in de aanval te gaan. Jij als tegenstander hoeft natuurlijk niet deze mixup te nemen tussen haar overhead((right)+(A)) en de low string(DF+(X)). Je kan een enhanced special doen die ook armour(absorbeert 1 aanval) moet hebben, een backdash, combo breaker voordat je eindigt in mijn Nutcracker, of een aanval die sneller is dan die van mij, een (down)+(X) is universeel en voor zover ik weet allemaal snel genoeg om mij te onderbreken.

    Al die opties gaan het raam uit wanneer Cassie eindigt in haar Enhanced Nutcracker, het enige wat je kan doen op dat moment is blokken of het techen van een throw :+

    Over het algemeen willen mensen online in MKX nooit blokken, ze doen altijd wat, het eerste wat ze doen zijn knoppen drukken...en dan niet die een veilige knop maar een dikke special. Veel weten ook niet dat bepaalde specials geen armour hebben en er alsnog uit worden geslagen. Springen zijn ze ook liefhebbers van. Het allerlaatste wat ze doen, en wat waarschijnlijk de meeste veilige optie is...is een backdash.

    Om lang verhaal kort te maken, deze shit lukt me toch niet aangezien ik online nooit die combos kan raken door die f*cking lag!|:- en heb nog niet genoeg geoefend, maar het klinkt geweldig op papier!

    Andere character die ook dit soort opties hebben zijn Scorpion en Ermac...en waarschijnlijk tig anderen.
    MKX is echt een 50/50 mixup game.
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja die kick abuse doe ik echt vaak. Zo easy en veel damage. Ik heb die brutality ervan nu ook.
     
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
  15. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Voor mensen die moeite hebben met combo's of specials, zet release check uit bij de controller opties!
     
  16. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    gisteren gehaald.. was een impuls aankoop want normaal gesproken zit ik eigenlijk nooit langer dan een week achter dit soort games.

    De story mode vindt ik tot zover erg leuk, de graphics van de facials bij sommige figuren zoals Cage en Sonia vindt ik slecht. Het spel speelt verder als vanouds.
    Online wacht ik er nog wel even mee na het lezen van bovenstaande ;)
     
  17. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Amper ergens last van....
     
  18. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Serieus? Bij mij heeft 90% van de spelers een slechte verbinding.

    Vaak kan ik niet eens scorpion afstraffen als ik zijn speer block.
     
  19. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    weet iemand waar ik veel koins kan mee verdienen? ook brutality lukt me niet!
    en wat is de game toch moeilijk ,ik krijg geen deftige combo uit mijn hoed getoverd.
    online ben ik nog niet geweest...daar word ik meteen afgeslacht denk ik :)
     
  20. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ja serieus, natuurlijk kom ik wel eens iemand tegen met een matige verbinding, maar het gros van de online games is prima speelbaar hier.
     

Deel Deze Pagina