1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Game of Thrones [II]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 31 mrt 2013.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Stop je toch met kijken?
    Genoeg toffe verhaallijnen voor mij.
     
    RemcoM en Maddmonkey vinden dit leuk.
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Je post, niet jij persoonlijk, is het ideale slaapmiddel. ;):+
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.537
    Wat vind je er precies tof aan dan? Gewoon nieuwsgierig hoor, want zoveel gebeurt er niet.

    Nee ik stop zeker niet met kijken, ga er hopelijk vanuit dat er genoeg gaat gebeuren dit seizoen en dat de vaart er (eindelijk) eens inkomt. :)

    Nou gelukkig maar Yellow, mss slaap je dan wel eens een x komende nacht.
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Precies. Serie is altijd al zo geweest. Komt op mij nu over alsof Reckuuza een excuus zoekt om te stoppen met kijken.

    Suits ook een dialoogserie noemen... please..
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Alles wat je zegt maar het tegenovergestelde. Arya buiten beschouwing gelaten.
    Snap niet waarom je nu een probleem maakt van sommige verhaallijnen waar het juist dit seizoen een keer vooruit gaat en wat los komt.
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.537
    @Maddmonkey wat voor serie is suits volgens jou dan? Er wordt alleen maar in geluld = dialoog.

    Ik heb altijd stiekem gehoopt dat al die gasten in GOT ooit eens bij elkaar gaan komen in een epische LOTR slagveld. :+Maar daar gaat die serie helemaal niet over natuurlijk.

    @Hybrid smaken verschillen. Iedereen heeft wel zo zijn favo chars
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Suits is aardig wat dialoog ja, maar wel erg flashy, actiegericht, opgeleukt (niet bepaald reëel) en er gebeurd erg veel in die serie. Ik noem het gewoon een drama serie. HBO series hebben vaak hele andere soort dialoog. Het is prima dat je het boring vind, maar waarom kijk je dan nog? Kan je net zo goed aan het einde van het seizoen een recap kijken. Ben je ook weer bij :) Serie draait gewoon om het dialoog. De verschillende personages en hun eigen dialogen is juist wat de serie voor mij goed maakt. Ik zou nog wel meer karakterontwikkeling willen zien, dat vind ik wel minder in deze serie.
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.537
    Ja ksnap wel wat je bedoelt. Suits is gewoon (te) fancy. Maar goeie inderdaad, geen idee waarom ik nog kijk. Omdat ik toch altijd wel benieuwd ben en blijf hoe het verdergaat. :+ een recap is dan voor mij net ff te karig.
     
  9. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Je post is kapot.
     
  11. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik was aan het eten en lezen tegelijk haha


    Sent from my iPad using Tapatalk
     
  12. JamuellAble

    JamuellAble New Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik vind game of thrones wel tof.. Gewoon nieuwsgierigheid naar het volgende, elke keer weer :)
     
  13. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Eerste 4 afleveringen ook gekeken en, in tegenstelling tot de meeste members, heb ik me behoorlijk vermaakt met de eerste 4 afleveringen. Ik vind het juist wel interessant dat er zoveel veranderd voor een hoop characters na de gebeurtenissen in seizoen 4. Heb de boeken niet gelezen dus merk er niet zoveel van als er zaken anders zijn / weggelaten worden.

    Weer 3 weken wachten nu :mad:
     
  14. Typisch

    Typisch Evil is a point of view

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik vind de serie vermakelijk, maar omdat ik de boeken heb gelezen is het geen serie die bij mij in mijn all-time favorites lijstje staat/zal staan. Eigenlijk worden er maar heel weinig characters echt goed uitgewerkt in de serie.

    Neem bijvoorbeeld een Loras (al is dat geen main character, maar is wel een goed voorbeeld) die is in de serie gewoon alleen een knight die op mannen valt en verder eigenlijk niets. Terwijl hij in de boeken een goed uitgewerkt verhaal heeft met ook logische redenen voor de dingen die hij doet.

    De characters zijn veel te oppervlakkig, zeker voor een serie.

    Maar ik blijf het wel leuk vinden om te kijken. :+

    Edit: De reacties op grote gebeurtenissen die nog moeten komen zullen ook wel weer leuk zijn en dan ontploft heel het internet zodat iedereen ter wereld gespoild wordt. Jeej.
     
  15. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    When the sun has set, no candle can replace it.

    En in de show slaapt ie met alles wat los en vast zit. :lol:
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jaime en Bronn. Dat gaat awesome worden haha.
    Jon Snow was een beetje onverwacht eigenlijk. Ging ook iets te snel. En de Arya storyline blijft toch het tofst. Cool om Jaqen weer te zien.
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    @Hybrid ben je vrij op maandag ofzo? Ik moet nog wachten tot 6/7 uur voor ik kan kijken!
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nope. Maar thuiswerken heeft zo zijn voordelen. :p
    Even lunchen en dan gelijk GoT aan.
     
  19. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Hehe. Heb precies het zelfde. Lekker afstuderen thuis. Voordat ik begin GoT aan (voorheen TWD, Saul) anders kan ik mij niet concentreren en denk ik heletijd aan die episode.
    Anywayz:
    beetje slome episode weer, maar denk dat uiteindelijk wel veel gaat gebeuren. Zijn iig aan het opbouwen.
    Die blonde hulk chick is vervelend met haar te veel loyaliteit :p
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ik vind haar ook irritant worden, doe wat of ga dood pls :+

    Hisssssssssssss
     

Deel Deze Pagina