1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Dying Light

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 29 mei 2013.

  1. sssilly

    sssilly Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    25
    heb nu ongeveer 10% van de game gespeeld en vermaak me er opperbest mee... probeer alleen wel de nacht te vermijden, weet nog niet echt wat ik met die nachtzombies aan moet :confused: haha
     
  2. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Ik ben volgens mij maar 2x gekilled in de nacht. Vond het heel makkelijk om ze te ontlopen (omdat je aan die witte driehoekjes ziet wat hun zichtveld is). Als ze eenmaal achter me aan zaten free-runde ik ze er eigenlijk best gemakkelijk uit...
     
  3. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Spel toch maar op Marktplaats gekocht. Helaas ging een deal niet door hier=(

    Alleen wel wachten tot dinsdag (kut weekend wat er weer tussen zit) tot die binnen is. Zat nog te twijfelen om hem bij Bol te kopen, omdat je hem dan morgen al hebt. Maar het scheelt toch al gauw 20 a 25 euro als je 2ehands zoekt.
     
  4. King_Wouter

    King_Wouter Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    3
    Stiekem toch even 1,5 uur gespeeld van het weekend en moet zeggen, die nachten zijn toch aardig eng haha
     
  5. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Net binnen:)

    Vanavond eens aan beginnen:cool:
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  6. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Damn heerlijke game tot nu toe:) Als je eenmaal voor het eerst buiten komt en je lekker op je gemak zombies kan afslachten:cool::thumbs: Geeft echt een heerlijk gevoel op de een of andere manier.
     
  7. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Nu 44.99 op psn.
     
  8. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Iemand een idee wanneer er DLC uit zal komen voor deze game?
     
  9. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Blijf het spel echt heerlijk vinden hoor. Ook wel een perfect spel als je je dag even niet hebt of chago bent}:] Al die zombies helemaal kapot rammen of ze lokken naar een olie vlek of naar een plasje water. Hoppa even die vlek aan zetten of elektriciteit aan en ze gaan met gemak dood}:] Ook een handige manier om snel xp te verdienen:)

    Wat ik wel jammer vind is dat je per wapen maar een paar keer kan repareren. Juist mijn toffe wapens wil ik echt onderhouden en zolang mogelijk mee doen. Maar na een tijdje gaan ze toch kapot en heb je er helaas niks meer aan=( Dan moet je weer opnieuw dingen zoeken om zo'n wapen te maken.
     
  10. JamuellAble

    JamuellAble New Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    9
    Is dat sluipen snachts n beetje goed te doen? Of heb je ze dan nog best makkelijk dood of ontweken?
     
  11. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Damn die muziek in Dying Light is best tof:cool: Beetje jaren 80 met die synthesizers:cool:
     
  12. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
  13. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Wat ik nu wel een beetje vervelend vind worden in Dying Light, is dat je niet kan fasttravellen (behalve snachts) tussen save huizen. In het begin is dat rennen nog wel leuk, maar na 50x heen en weer wordt dat echt vervelend en best irritant eigenlijk.
     
  14. King_Wouter

    King_Wouter Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    3
    Zie dat ik een update heb gekregen van 2.4gb iemand weet waarvoor?
     
  15. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Man ik zit weer helemaal in Dying Light. Blijft echt heerlijk om vallen (vuurwerkbommetjes om ze te lokken naar vaten met olie of een hele groep bij elkaar zien te krijgen en dan een molotov erop gooien) te maken voor die zombies om zo 20 zombies tegelijkertijd af te maken. Op die manier krijg je ook echt veel xp.

    Coop is misschien wel leuker, maar de meeste spelers rushen steeds door missies en dat vind ik ook niks. Ik speel juist echt op mijn dooie gemak.
     
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Was bij Dead Island ook altijd zo in co-op, erg jammer was dat. Zodra ik een nieuwe console ga kopen haal ik Dying Light er ook bij!
     
  17. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Jammer dat die seasonpass voor Dying Light niet in de aanbieding is. De rest van de dlc is wel 5 euro per stuk, maar de seasonpass kost nog steeds 20 euro. Als je de dlc's (zijn er 3 tot nu toe) los koop ben je voordeliger uit nu. Het zijn niet hele boeiende dlc's maar toch.

    Komt trouwens binnenkort nieuwe dlc aan voor Dying Light. The Follwing gaat die heten. Die map wordt groter dan de maps (Slums en Old Town) Dying Light nu heeft bij elkaar. En je kan met buggy's rijden:cool:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  18. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  19. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik wil dit spel echt graag spelen, nog steeds geen Xbox One helaas! Die nieuwe DLC ziet er echt tof uit! :thumbs:
     
  20. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Dying Light: The Following DLC Dated

    In previous news, we only knew that Dying Light's upcoming DLC would release early next year. Techland has now announced the official date for "The Following". The DLC will release in February and will be available to purchase on its own for anyone looking for just this particular content.

    For those that haven’t purchased Dying Light yet, Techland is also releasing a bundle, Dying Light: The Following – Enhanced Edition, which will include the base game, "The Following" expansion, and all previous DLC, as well as all of the game’s updates to date. "The Following" is being billed as a huge expansion with its total playable area larger than all of the playable areas in the base game combined.

    In addition, the developer highlighted all of the changes and enhancements that have been made to the game, which are available to all players free of charge. These include the Legend system, Nightmare difficulty, the Bounties system, new parkour moves, new enemy attacks and behaviors, #DrinkForDLC content, additional NPC models, enhanced facial expressions, improved human enemy AI, improved volatile AI, additional firearms, and HUD/video filter customizations.

    Check out the gameplay video, enhanced edition trailer, and interview below for more, and get ready to fight for your life (again).







    Dying Light’s "The Following" DLC will release across all platforms on February 9th, 2016.
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina